CFJLarsson Postad 8 Januari , 2007 Rapport Share Postad 8 Januari , 2007 Spelat på Party (och lite Svenska Spel) fram tills nu då jag tänkte ta ut mina $ från Party och börja lira på antingen Stars eller FullTilt. Så till frågan : vilken site skall jag välja? Fördelar / nackdelar? Tack på förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kape Postad 8 Januari , 2007 Rapport Share Postad 8 Januari , 2007 Vad spelar du och på vilken nivå? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CFJLarsson Postad 8 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 8 Januari , 2007 Sorry... Spelar Cashgame NLT25-SH och SnG's från $10 till $30 (gärna SH och turbo). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
back Postad 8 Januari , 2007 Rapport Share Postad 8 Januari , 2007 Fulltilt: rakeback, bra signup-bonus, dåliga spelare, skattefritt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rosen Postad 8 Januari , 2007 Rapport Share Postad 8 Januari , 2007 Fulltilt: rakeback, bra signup-bonus, dåliga spelare, skattefritt. det talar mkt för full tilt stars är ngt större, fler o större turneringar plus mer avancerad mjukvara (du kan ändra strlk på borden) MEN skatt. därför går stars bort för de flesta, även de som inte spelar så högt. lycka till Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CFJLarsson Postad 8 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 8 Januari , 2007 Tack för svaren. Låter som det får bli FullTilt. Några råd så man inte missar några godbitar vid sign-up? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Macroman Postad 9 Januari , 2007 Rapport Share Postad 9 Januari , 2007 det talar mkt för full tilt stars är ngt större, fler o större turneringar plus mer avancerad mjukvara (du kan ändra strlk på borden) MEN skatt. därför går stars bort för de flesta, även de som inte spelar så högt. lycka till Det är samma skattemässiga förutsättningar på FT om jag inte missminner mig. Eftersom OP inte spelar särskilt högt så föreligger det dock inte ngn större risk för granskning skulle jag tro. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CFJLarsson Postad 10 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 10 Januari , 2007 Spelar som sagt inte på så höga nivåer direkt... När bör man oroa sig för "skatt-problemet"? Vilka summor pratar vi om...som skulle göra att man "bör" oroa sig? Vilken site av FT och Stars har mest trafik? Om "skatt-problemet" inte drabbar mig (pga att jag spelar på låga nivåer) kanske Stars vore ett lika bra eller bättre förslag som FT? Tacksam för råd! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Macroman Postad 10 Januari , 2007 Rapport Share Postad 10 Januari , 2007 Spelar som sagt inte på så höga nivåer direkt...När bör man oroa sig för "skatt-problemet"? Vilka summor pratar vi om...som skulle göra att man "bör" oroa sig? Vilken site av FT och Stars har mest trafik? Om "skatt-problemet" inte drabbar mig (pga att jag spelar på låga nivåer) kanske Stars vore ett lika bra eller bättre förslag som FT? Tacksam för råd! Om du tar ut flera 100 000 på ett år är det kanske dags att fundera över problemet. Stars har mest trafik. Kolla statistiken som Heltok grävt fram. http://www.pokerforum.nu/forum/showthread.php?t=26783 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts