Gå till innehåll

Stars eller FullTilt?

CFJLarsson

Recommended Posts

Fulltilt: rakeback, bra signup-bonus, dåliga spelare, skattefritt.

det talar mkt för full tilt

stars är ngt större, fler o större turneringar plus mer avancerad mjukvara (du kan ändra strlk på borden) MEN skatt. därför går stars bort för de flesta, även de som inte spelar så högt.

lycka till

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det talar mkt för full tilt

stars är ngt större, fler o större turneringar plus mer avancerad mjukvara (du kan ändra strlk på borden) MEN skatt. därför går stars bort för de flesta, även de som inte spelar så högt.

lycka till

Det är samma skattemässiga förutsättningar på FT om jag inte missminner mig. Eftersom OP inte spelar särskilt högt så föreligger det dock inte ngn större risk för granskning skulle jag tro.

Länk till kommentar

Spelar som sagt inte på så höga nivåer direkt...

När bör man oroa sig för "skatt-problemet"? Vilka summor pratar vi om...som skulle göra att man "bör" oroa sig?

Vilken site av FT och Stars har mest trafik? Om "skatt-problemet" inte drabbar mig (pga att jag spelar på låga nivåer) kanske Stars vore ett lika bra eller bättre förslag som FT?

Tacksam för råd!

Länk till kommentar

Spelar som sagt inte på så höga nivåer direkt...

När bör man oroa sig för "skatt-problemet"? Vilka summor pratar vi om...som skulle göra att man "bör" oroa sig?

Vilken site av FT och Stars har mest trafik? Om "skatt-problemet" inte drabbar mig (pga att jag spelar på låga nivåer) kanske Stars vore ett lika bra eller bättre förslag som FT?

Tacksam för råd!

Om du tar ut flera 100 000 på ett år är det kanske dags att fundera över problemet.

Stars har mest trafik. Kolla statistiken som Heltok grävt fram.

http://www.pokerforum.nu/forum/showthread.php?t=26783

Länk till kommentar