söker_pinkfloyd Postad 8 Januari , 2007 Rapport Postad 8 Januari , 2007 vet någon vart "pinkfloyd" är? han är i thailand och jag har inte hört något från honom på 2 veckor. Maila eastman_51@yahoo.se om du hört av honom eller vet vilka han är med Citera
Jimbolito Postad 12 Januari , 2007 Rapport Postad 12 Januari , 2007 Han är på nån jvla ö i väst som inte har nån teletäckning eller nät. Men han kommer antagligen befinna sig i Phuket om ett par dagar. Citera
Emilio Postad 12 Januari , 2007 Rapport Postad 12 Januari , 2007 Haha, han röker väl något riktigt styggt skit. Citera
heltok Postad 12 Januari , 2007 Rapport Postad 12 Januari , 2007 han är på koh jam, en liten ö utanför koh lanta. hänger med några från england han träffade där tidigare. gjorde ett visarun till malaysia förra veckan. hade tänkt åka till phuket eller bangkok men ändrade planerna för att internet började krångla och återväde till koh jam. riktigt dålig mobiltäckning där, så enda gången han kontaktar omvärlden är det via en lokal telefon på resturangen på ön. vet inte riktigt vad han planerar, men det är nog lugnt. Citera
PinkFloyd Postad 17 Januari , 2007 Rapport Postad 17 Januari , 2007 haha jag lever, förlåt folk hemma att jag inte orkade höra av mig på en månad när ingen visste var jag var f ö så vem fan är eastman_51?? haha tack för svaret robin, gw Citera
Luap Postad 17 Januari , 2007 Rapport Postad 17 Januari , 2007 f ö så vem fan är eastman_51?? haha eastman_51: "Im your father!" ? Citera
Recommended Posts