hagebrant Postad 6 Januari , 2007 Rapport Postad 6 Januari , 2007 Tja. sitter just nu på svenska spel och lirar cashgame och får för mig att betänketiden känns kortare helt plötsligt. jag tittar närmare på saken och upptäcker att den halveras lite slumpmässigt. Dvs förloppsindikatorn börjar på halva tiden och den gör detta lite hipp som happ. en spelare kan få hela tiden på sig medan en annan bara får halva tiden. oftast halva. Detta är ju oerhört märkligt. eller bara väldigt klantigt av ss. helt sjukt... ________ Sluta fega så vågar du mer Citera
shombol Postad 6 Januari , 2007 Rapport Postad 6 Januari , 2007 detta har jag råkat ut för många gånger. Jävligt jobbigt när man har nötterna på rivern och inte hinner agera på 3sek och istället checkar till showdown.. Citera
tototorsten Postad 6 Januari , 2007 Rapport Postad 6 Januari , 2007 Det är inte så att du är inne på nått turbobord ? Citera
aa_mehhh Postad 6 Januari , 2007 Rapport Postad 6 Januari , 2007 Det händer mig me (nej det kan hända både på turbo och standard borden) Sen brukar de inte gå o köpa in max direkt heller, blir typ 444,54 när du ska köpa in 1k på 2,5/5. Citera
XarsioN Postad 6 Januari , 2007 Rapport Postad 6 Januari , 2007 samma problem här, typ halva betänketiden försvinner..Sjukt irreterande. Citera
Flodan Postad 7 Januari , 2007 Rapport Postad 7 Januari , 2007 Misstänker att det är en bugg. Jag får likadant när jag suttit länge vid ett och samma bord, byter jag bord så försvinner problemet. Har varit likadant sedan de öppnade, tror jag. P.S. Hej XarsioN D.S. Citera
Recommended Posts