Musse Postad 6 Januari , 2007 Rapport Postad 6 Januari , 2007 Efter att ha hängt på forumet ett bra tag börjar man känna igen många av de skribenter som förekommer mer frekvent. Med hjälp av en smula fantasi, förmågan att lägga ihop två och två samt, inte minst, kvällens intag av starkare varor har jag kommit fram till en chockerande slutsats angående vår pokerskribent Hjort, en av dem vars inlägg man oftast med nöje läser. Följ mina tankegångar: * Hjort märks i de flesta typer av olika inlägg * Han är omvittnat bitsk * Att folk ibland försöker blidka honom med att stryka honom medhårs blir inte med automatik mildrande - tvärtom händer det att effekten blir den motsatta * Hjort har ofta en åsikt som skiljer sig markant mot inläggen innan (vilket egentligen kanske bara säger något om vilka typer av inlägg han bryr sig om att besvara) Kan han vara --- Jan Guillou?! Citera
DrRoland Postad 6 Januari , 2007 Rapport Postad 6 Januari , 2007 Ahh, där sprack det. Har alltid trott att det är Jan-Olov waldner. Helt klart är att han är riggad iaf. Citera
The Grand Bark Postad 6 Januari , 2007 Rapport Postad 6 Januari , 2007 JG gillar inte nätet, så det sprack direkt. Citera
all_ur_horses Postad 6 Januari , 2007 Rapport Postad 6 Januari , 2007 Ingen av punkterna stämmer in på Guillou? Han märks nästan aldrig av, och när han gör det är det när han upprepar åsikter som folk i allmänhet i Sverige ändå har (Bush är ond, Bush är ond, Bush är ond). Guillou är en tam kommunist, Hjort är en surmagad liberal. Citera
Bein Postad 6 Januari , 2007 Rapport Postad 6 Januari , 2007 Hur skriver man ett inlägg sådär rent och snyggt full? Gör jag inte ens nykter Citera
Recommended Posts