sorkenkk Postad 17 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 17 Januari , 2007 sayone säger: wow. borde många ta efter. Spelat på PokerStars eller PartyPoker någon gång? Vet att även Prima är på G med den här funktionen. Får se när det blir bara... Citera
DrRoland Postad 18 Januari , 2007 Rapport Postad 18 Januari , 2007 Det är ju fortfarande inte bättre än 640x480 som bäst. 100% omöjligt att få plats med mer än 4 bord utan överlapp på 1600x1200. Citera
DrRoland Postad 18 Januari , 2007 Rapport Postad 18 Januari , 2007 sorkenkk säger: Spelat på PokerStars eller PartyPoker någon gång? Vet att även Prima är på G med den här funktionen. Får se när det blir bara... Kan ju inte påstå att varken party eller stars fungerar särskilt bra. Dom är inte ens i närheten av samma skärpa som primas med samma storlek. Citera
Ceritus Postad 20 Januari , 2007 Rapport Postad 20 Januari , 2007 Ösnkar också att man kan få ner bords-storleken under 640x480. Litte irretarande att ha överlapp trotts att det finns plats på skärmen Citera
Xaitra Postad 20 Januari , 2007 Rapport Postad 20 Januari , 2007 Tycker att nya storleken på borden är helt perfekta! Klarar 6 bord utan det minsta överlappning förut fick man köra med en del överlappning men underlättar enormt med nya storleken. (1920x1200 laptop) kör jag med. Citera
sorkenkk Postad 20 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 20 Januari , 2007 Xaitra säger: Tycker att nya storleken på borden är helt perfekta! Klarar 6 bord utan det minsta överlappning förut fick man köra med en del överlappning men underlättar enormt med nya storleken. (1920x1200 laptop) kör jag med. Med den upplösningen ska man fan kunna köra 12 bord... Citera
Xaitra Postad 25 Januari , 2007 Rapport Postad 25 Januari , 2007 hehe men hatar att spela med överlappning och då rymms det inte 12 bord men är då mycket positiv till nya klienten tycker valmöligheterna är riktigt bra. Citera
sorkenkk Postad 25 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 25 Januari , 2007 Xaitra säger: hehe men hatar att spela med överlappning och då rymms det inte 12 bord men är då mycket positiv till nya klienten tycker valmöligheterna är riktigt bra. Menade att på andra sidor är det möjligt utan överlapp. Som på Stars t.ex. Det skulle gå på Prima om dom tillät 12 bord. Citera
Richie Postad 1 Februari , 2007 Rapport Postad 1 Februari , 2007 När tog de bort möjligheten att använda 4-färgskortlek? Eller minns jag fel och det har aldrig varit möjligt hos Everest? Citera
DaPine87 Postad 1 Februari , 2007 Rapport Postad 1 Februari , 2007 Richie säger: När tog de bort möjligheten att använda 4-färgskortlek? Eller minns jag fel och det har aldrig varit möjligt hos Everest? finns fortf Inställningar (skiftnyckeln i klienten) ----> Media ----> Visa kortvalören i 4 färger. Citera
Richie Postad 1 Februari , 2007 Rapport Postad 1 Februari , 2007 DaPine87 säger: finns fortf Inställningar (skiftnyckeln i klienten) ----> Media ----> Visa kortvalören i 4 färger. Där är det ju Vete sjutton hur jag kunde missa det. Citera
Willy_Wonka Postad 3 Februari , 2007 Rapport Postad 3 Februari , 2007 Jag tycker det är störande att dealerknappen försvinner ibland, någon annan som råkat ut för det? Spelar Shorthanded utan avatarer. Citera
Recommended Posts