illerrre Postad 4 Januari , 2007 Rapport Postad 4 Januari , 2007 Skulle posta detta på flashback, men jag klarar inte regga mig:/ Problem med aktiveringen som inte löser sig. Kan man vara hasch intolerant? Min kompis blev överstenad precis. Yr som fan, fick lock för öronen det började pipa osv. Jag känner nästan ingenting? Blev lite yr just när vi rökte det i 20 min kanske sen la det sig snabbt som fan. Har rökt kanske 7 gånger o det e alltid så här, wtf? Och jag röker inte fel jag e inte dum i huvudet. Citera
Myssion Postad 4 Januari , 2007 Rapport Postad 4 Januari , 2007 Jag rökte hasch. jag e inte dum i huvudet. Det är nånting som inte stämmer riktigt här. Citera
illerrre Postad 4 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 4 Januari , 2007 Det är nånting som inte stämmer riktigt här. jo idioter som du som inte vet nånting om det brukar svara så. Ofta samma folk som vägrar inse sanningen. Citera
illerrre Postad 4 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 4 Januari , 2007 blä svara på frågan bara jag vet att en del röker här. Citera
Kenan83 Postad 4 Januari , 2007 Rapport Postad 4 Januari , 2007 jo idioter som du som inte vet nånting om det brukar svara så. Ofta samma folk som vägrar inse sanningen. Är det verkligen så smart att ta det här? För att svara på din fråga så ja, man kan vara hasch intolerant men det är ovanligt. Citera
enhetsmatris Postad 4 Januari , 2007 Rapport Postad 4 Januari , 2007 Jag har hört att grov särskrivning är en bieffekt av hasch. Sedan förstår jag självklart att det är tråkigt att inte du också blev yr och fick tinnitus. Det kanske går bättre med crack? Citera
illerrre Postad 4 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 4 Januari , 2007 Är det verkligen så smart att ta det här? För att svara på din fråga så ja, man kan vara hasch intolerant men det är ovanligt. Jo varför inte. Är det smart att dricka alkohol, är det smart att sitta vid datorn flera timmar om dagen, är det smart att röka, är det smart att snusa, the list is long. Citera
Kenan83 Postad 4 Januari , 2007 Rapport Postad 4 Januari , 2007 Jo varför inte. Är det smart att dricka alkohol, är det smart att sitta vid datorn flera timmar om dagen, är det smart att röka, är det smart att snusa, the list is long. Har inget emot att du är nyfiken, det jag undrade va ifall det var smart att ta upp en sån fråga på ett pokerforum? Citera
illerrre Postad 4 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 4 Januari , 2007 Har inget emot att du är nyfiken, det jag undrade va ifall det var smart att ta upp en sån fråga på ett pokerforum? Nej inte speciellt kanske, men som sagt flashbacka fittade sig... Och jag vet att ganska många röker här. Citera
Kenan83 Postad 4 Januari , 2007 Rapport Postad 4 Januari , 2007 Nej inte speciellt kanske, men som sagt flashbacka fittade sig... Och jag vet att ganska många röker här. http://www.swecan.org Citera
illerrre Postad 4 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 4 Januari , 2007 oj:/ jag har aldrig sett att de har ett forum förut. Citera
hf89fc Postad 4 Januari , 2007 Rapport Postad 4 Januari , 2007 ja du blir intolerant om du röler en hundrasläng varje dag i kanske 4 månader, eller man kanske ska säga att du bli stenad på ett annat sätt... EDIT:hoppas att det hjälpte lite Citera
moffeS Postad 5 Januari , 2007 Rapport Postad 5 Januari , 2007 Jag gillar inte hasch, men om du ska röka så köp marijuana, det ger en mera uppåtrusande effekt och är skönare, man blir bara deprimerad av hasch (egen erfarenhet) fast helst av allt ska du inte röka alls Citera
illerrre Postad 5 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 5 Januari , 2007 a jag vet, men jag hade köpt några gram hasch så fick ju röka upp det. Ska bara köra på marijanua nu så jag slipper tobaken. 10 gånger bättre än att supa iaf:) Citera
mukkitre Postad 5 Januari , 2007 Rapport Postad 5 Januari , 2007 Skulle posta detta på flashback, men jag klarar inte regga mig:/ Problem med aktiveringen som inte löser sig. Kan man vara hasch intolerant? Min kompis blev överstenad precis. Yr som fan, fick lock för öronen det började pipa osv. Jag känner nästan ingenting? Blev lite yr just när vi rökte det i 20 min kanske sen la det sig snabbt som fan. Har rökt kanske 7 gånger o det e alltid så här, wtf? Och jag röker inte fel jag e inte dum i huvudet. Ja du kan vara hasch intolernat. Hade en kompis (Ja det e alltid en kompis LOL) Han hade samma dilemma som du. Tills slut en dag så bara small det till och han vart ärligt talat helt cp. Jag rekomenderar gräs fast egentligen inte det heller. Alkohol är säkert tryggt och bra. En kompis till mig jobbar på psyk. Tro mig håll dig borta från skiten. Citera
ades_va Postad 5 Januari , 2007 Rapport Postad 5 Januari , 2007 hasch? HASCH? Tacka vet jag sprit. och hasch. Citera
All in Postad 5 Januari , 2007 Rapport Postad 5 Januari , 2007 mm det du skriver är sant. man kan vara intolerant mot det.. jag är det... tyvärr.. är skönt att vara hög på sommarn Citera
illerrre Postad 5 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 5 Januari , 2007 Ja du kan vara hasch intolernat. Hade en kompis (Ja det e alltid en kompis LOL) Han hade samma dilemma som du. Tills slut en dag så bara small det till och han vart ärligt talat helt cp. Jag rekomenderar gräs fast egentligen inte det heller. Alkohol är säkert tryggt och bra. En kompis till mig jobbar på psyk. Tro mig håll dig borta från skiten. Alkohol är betydligt farligare, så nej tack. Citera
psykologen Postad 5 Januari , 2007 Rapport Postad 5 Januari , 2007 Det är väl ganska elementärt... Hasch är en drog så visst slår det olika på olika människor. Din polare har väl fått en mindre snedtändning men säg inget till han. Det är väl inget man vill höra påverkad. Det går över när han landar. Citera
mukkitre Postad 5 Januari , 2007 Rapport Postad 5 Januari , 2007 Alkohol är betydligt farligare, så nej tack. På både gott och ont kanske. Men även röka kan vara farligt. Mycket handlar om hur man är som person. Finns dom som inte bör dricka och finns dom som inte bör röka....Ena uteseluter inte det andra...Båda farliga på sitt egna lilla vis. Citera
Kenan83 Postad 5 Januari , 2007 Rapport Postad 5 Januari , 2007 På både gott och ont kanske. Men även röka kan vara farligt. Mycket handlar om hur man är som person. Finns dom som inte bör dricka och finns dom som inte bör röka....Ena uteseluter inte det andra...Båda farliga på sitt egna lilla vis. Alkohol skadar kroppen mer än vad cannabis gör. Det blev bevisat nyligen att vanligt tobak är mer skadlig än cannabis Citera
psykologen Postad 5 Januari , 2007 Rapport Postad 5 Januari , 2007 Alkohol är betydligt farligare, så nej tack. Ha ha Å de vet du? Killen som rökt på sju gånger. Både alkohol och hasch är giftigt. Det är liksom det som ger ruset. Båda kan ge ganska otrevliga sidoeffekter som de flesta vet. Citera
Kenan83 Postad 5 Januari , 2007 Rapport Postad 5 Januari , 2007 a jag vet, men jag hade köpt några gram hasch så fick ju röka upp det. Ska bara köra på marijanua nu så jag slipper tobaken. 10 gånger bättre än att supa iaf:) Det tycker jag inte att du ska göra. Blanda med tobak. Inte mycket men lägg i lite Citera
Kenan83 Postad 5 Januari , 2007 Rapport Postad 5 Januari , 2007 Ha ha Å de vet du? Killen som rökt på sju gånger. Både alkohol och hasch är giftigt. Det är liksom det som ger ruset. Båda kan ge ganska otrevliga sidoeffekter som de flesta vet. lol 1 källa på att hasch är giftigt tack? Citera
Recommended Posts