lagu2653 Postad 4 Januari , 2007 Rapport Share Postad 4 Januari , 2007 Vilka pokerrum är det som har en krånglig hand history-fuinktion eller ingen hand history alls och därmed bör undvikas? Hittills har jag konstaterat att Pacific har videosnuttar istället för loggfiler och på Ultimate Bet måste man hämta varje hand för sig och skriva upp numret på handen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jeneqvist Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 Vilka pokerrum är det som har en krånglig hand history-fuinktion eller ingen hand history alls och därmed bör undvikas? Hittills har jag konstaterat att Pacific har videosnuttar istället för loggfiler och på Ultimate Bet måste man hämta varje hand för sig och skriva upp numret på handen. Sportingbets, antagligen hela boss media, har en ganska kass webbaserad variant (även om den är bättre än den tidigare)... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 Vilka pokerrum är det som har en krånglig hand history-fuinktion eller ingen hand history alls och därmed bör undvikas? Hittills har jag konstaterat att Pacific har videosnuttar istället för loggfiler och på Ultimate Bet måste man hämta varje hand för sig och skriva upp numret på handen. Hur gör man över huvud taget på UB? Jag får upp handhistoryn, men jag kan inte kopiera den sedan. Skriva upp numret säger du... vad gör man mer sedan? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 Hur gör man över huvud taget på UB? Jag får upp handhistoryn, men jag kan inte kopiera den sedan. Skriva upp numret säger du... vad gör man mer sedan? Finns ett program som hjälper till vid HH hämtning för UB: http://www.pokertracker.com/ubh.html Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 Tack, men urk, jag vill ju bara copy-pasta in en hand i word, ska det vara så krångligt får det vara... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lagu2653 Postad 7 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 7 Januari , 2007 Tack, men urk, jag vill ju bara copy-pasta in en hand i word, ska det vara så krångligt får det vara... Jag brukar klistra in (ctrl-v) handen i anteckningar/notepad.exe efter att först ha markerat den och kopierat den med ctrl-c. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts