Max Cady Postad 5 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 5 Januari , 2007 Har funderat på den där handen (den när jag har 77) som jag postade ovan i två dar nu! Fattar inte varför jag spelade den som jag gjorde (ställde och fick syn av AK, A på river ), spelar inte ens så på den låga nivå jag hör hemma! Mellanpar går fetbort när det är så många kvar och man inte är shortstacked. När UTG raisar 4BB med 8pers kvar är det inte så svårt att förstå att man I BÄSTA FALL har en coinflip! Jag var medveten om det men synade ändå! Att sen tre pers har mindre chips än jag och därför har ett större behov av att agera snart när blindsen stiger gör ju inte saken bättre! Har hela tiden (efter att jag åkte ut så klart ) tänkt att det egetligen var en solklar fold men hur hade det varit att syna och sedan ställa på floppen? Tycker väl iofs att det är bättre att folda men är detta alternativ ett helt värdelöst spel eller? Citera
Recommended Posts