m1978 Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 Är jag förresten den ända som spelar på bord där nästan alla är närvarande.. bara 2st borta Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
illerrre Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 utdragen av en fiskjävel som vanligt.. sigh. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gladdrkim Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 Skönt att alla "sit outare" vart utkastade nu =) Ligger för övrigt 4a just nu, PfKim e jag =P Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zporty Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 Är jag förresten den ända som spelar på bord där nästan alla är närvarande.. bara 2st borta har också 2 away edit: dom kanske blev utslängda... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 Jag ligger 9 och heter I_CALL_U Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gladdrkim Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 1:a nu Men ska väl inte hurra för mkt, svänger ju sjukt snabbt ibland men d e nice o va med där uppe iaf =D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freddola Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 ligger 19e nickar Kringlarn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zporty Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 ligger nästan sist efter att mina AA förlorat mot JJ - nh Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Biggis Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 1:a nuMen ska väl inte hurra för mkt, svänger ju sjukt snabbt ibland men d e nice o va med där uppe iaf =D Bara dig man har framför sig just nu alltså.., men du får passa dig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MBengtsson Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 Gjorde ett misstag såklart och blev halvstack.. spelar i motvind nu och är snart ute. Synd på en sådan enkel turnering att fixa lite extrapengar i. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kalas_F Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 Jätte roligt... hade pocket Q, floppen KQ2 han går all in och jag synar han visar pocket K. Tack o hej för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gladdrkim Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 Vilka tomte callar jag har fått emot mig, men jag klagar inte!! Får AA UTG (blinds 75-150) höjer till 450 UTG+1(6000 marker) synar, flop 10 4 4, jag höjer pott han höjer mini jag ställer, han synar!! Och åker givetvist ut =) Tack för den =P Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m1978 Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 Spelat snart en timme me AJ som bästa hand å inte ett ända pocket.. kul me poker ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MBengtsson Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 usch.. gillar inte desperatpoker men jag brukar iofs klara av den ganska bra. Hänger kvar.. en stund till.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gladdrkim Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 Va nickar du Bengtsson? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MBengtsson Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 Bordbyte precis före blind.. hehe.. men det är nog kört snart ändå. (MBengtsson bord 31 just nu) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lantash Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 6:a än så länge, hoppas det håller i sig:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gladdrkim Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 2a nu till paus, 21k i stacken, riktigt bra då jag inte kände mig helt taggad innan den starta, länge sen jag lira nån frirulle seriöst men vorre skönt o kamma hem en del =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kisscool Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 jag ligger 8a, nickar kisscool.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MBengtsson Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 Ligger 8:a... från slutet. Mellan kisspojke och korpen. Känns ju som man hamnat i det gäng man hör hemma.. lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Urme Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 Hmm 30:e plats atm.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freddola Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 Ligger 8:a... från slutet. Mellan kisspojke och korpen. Känns ju som man hamnat i det gäng man hör hemma.. lol. ALLLT E DITT FEL!!! :@ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MBengtsson Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 jaja.. jag hade väl en skvätt tur kanske.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freddola Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 jaja.. jag hade väl en skvätt tur kanske.. hehe, jag ska nog inte klaga igentligen. 10a nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gladdrkim Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 Nu ere mkt dynga som delas ut av dealern tycker jag =P Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts