Skanke Postad 3 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 3 Januari , 2007 Vore ju sjukt om jag inte fick 9de platsen imo! Tycker jag oxå..... Citera
hansolo Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 går att raila ändå Ja tar gärna den 9e platsen i SNG'n ikväll. Ja spelar lågt men ja pratar högt På tal om Skankes metod för att få spela så får du PM:a mig så löser vi de Citera
Hox Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 hur svårt skare va? Måste man inte anmäla att man ska bevakas för det där? Räknade ut att jag också skulle ha stjärnstatus men man vill ju inte få rykte som haj líksom:) Citera
CarlLee Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 Vore ju sjukt om jag inte fick 9de platsen imo! kolla din inbox med privata meddelanden ampixo. Du fick tidigt idag. dessvärre har jag inte fått något svar så nu är du första reserv som antagligen kommer att få spela. Det hänger på om Hjort vill vara med eller om conspiracy inte orkar spela pga sömnbrist. Citera
eurythmech Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 Måste man inte anmäla att man ska bevakas för det där? Räknade ut att jag också skulle ha stjärnstatus men man vill ju inte få rykte som haj líksom:) Oh, ja just det. Om dom inte upptäckt dig med sina talangscouter Så får man be någon som betalat pengar för deras tjänst att anmäla en Citera
ampixo Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 kolla din inbox med privata meddelanden ampixo. Du fick tidigt idag. dessvärre har jag inte fått något svar så nu är du första reserv som antagligen kommer att få spela. Det hänger på om Hjort vill vara med eller om conspiracy inte orkar spela pga sömnbrist. Jo jag har svarat nu. Inte riktigt fattat mig på nya designen så upptäckte inte jag hade fått något meddelande. Jag spelar gärna så jag får visa vem som är mest running bad på hela stars. Citera
hajen Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 Antar att jag är sen och om flera vill spela på samma tid en likadan turre. Så pm:a för intresse. Ligger en uppe. En second chance typ för de som inte får plats. Citera
Aeis Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 Jag är gärna reserv. Spelar 20$-50$ i vanliga fall. Citera
ampixo Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 När får man veta om man fick spela eller inte? Måste jag vänta till 22 eller kanske nu snart? Citera
Hox Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 Oh, ja just det.Om dom inte upptäckt dig med sina talangscouter Så får man be någon som betalat pengar för deras tjänst att anmäla en Precis. Fan jag har inga kompisar... Citera
CarlLee Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 När får man veta om man fick spela eller inte? Måste jag vänta till 22 eller kanske nu snart? strax efter 21.00 spikar vi startfältet Citera
ampixo Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 strax efter 21.00 spikar vi startfältet Uppfattat. Får prova lite nya 360spel tillsvidare för att tagga till då! Citera
PeO Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 Sharkscope-statsen var inte mycket att gå efter. Bara tre stycken som har 500+ spelade på Stars. Citera
Max Cady Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 Mig såklart! ja spelar på samma nivå som Max Cady och ja har sett alla dina filmer Tycker hansolo ska ha en plats så jag inte blir ensam. Vi måste ju mixa upp erfarenheten och kunskapen och vi är på samma nivå hansolo och jag. Citera
CarlLee Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 dapine,skanke, cyntax spelar inte pokerstars mycket är vad jag har förstått Citera
juniorpoker Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 Jag vill gärna spela Nickar Puniponken på stars Citera
Skanke Postad 3 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 3 Januari , 2007 Har fem sng spelade på stars tror jag, OOTM i alla..... Citera
Max Cady Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 dapine,skanke, cyntax spelar inte pokerstars mycket är vad jag har förstått Spelat på Betsson, Ladbrokes, SvS och just nu CDpoker. Är precis i startgroparna att byta till PokerStars. Den enda statistik jag har sammanställd är ynka 48 spelade $5+1 på CDpoker, ROI 30% och ITM 48% (8-5-10)... Ingen eurythmec-stjärna i kanten va? Citera
Skanke Postad 3 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 3 Januari , 2007 Mina sharkscopestats på FT. Har gått dåligt nov,dec och jan..... Skanke 3,132st avg.stake $36 ROI 5% Vinst $5,870 Citera
hansolo Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 Spelar bara på Stars, har 90 spelade där och just nu -1% i Average ROI! tilt is right! Citera
Gäst Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 Vaknade nyssm sorry. Finns det plats över eller är min plats "såld"? Citera
Max Cady Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 Jag hoppas att det är kl 22 som gäller? Startar det inte om en till sätter sig nu (SnG )? Även om jag är reggad kommer jag inte kunna spela förrän kl 22... Citera
Recommended Posts