Bogust Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 Hej! Hand från NL200 på Tain. Har nyss kommit till bordet så jag har inga reads på FI. FI limpar från UTG+1, resten foldar. Jag höjer med AKo från knappen. Floppen kommer upp: 47Q rainbow. Fi checkar jag betar ut 18 i potten på 23. Fi synar. Turnen kommer upp: A. Fi betar 35, jag synar. Rivern kommer upp: A. Fi går all-in. ( Jag har 100BB i stacken och han täcker mig). Enkel fold? Vad slår vi här? Edit: Rubriken ska vara trips i ess, men jag vet inte hur man ändrar Citera
LiftWaffe Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 Skulle aldrig orka lägga här tror jag. Visst han kan ha floppat set men borde han inte checkat turn oxå eftersom esset kan vara ett scarecard för dig? Citera
Bogust Postad 3 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 3 Januari , 2007 Jo, det är sant. Men vad tror du han har? En ren bluff? Tycker det känns som lite riktiga händer jag slår. Händer som t.ex. A7 kan ju också vara möjliga. Citera
bossbaver Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 Händer som t.ex. A7 kan ju också vara möjliga. ...ja lite så jag tänker... och även TT/JJ, och KQ? Citera
Recommended Posts