vladofox Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 Idag fick jag min cashback... pa 200dollar fran nordicbet... Sen vart den nan idiot som kom in fore mig...och spelade bort dem som tur ar bytte han inte psw lr natt... Jag byttte snabbt psw och skickade mail till NB Tror ni jag far tbx dem pengarna? Jag rakear ganska till dom Citera
jojje2k Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 Om du har msn/hotmail måste du kolla denna länk!! http://www.poker.se/artikel.php?artid=812 Sen försök få nordicbet att spåra vart pengarna tog vägen. Citera
gdaily Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 Jag känner en kille på Nordicbets säkavdelning, jag pekar honom till den här tråden Citera
NordicBet Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 Vänligen sänd mig Ditt användarnamn hos oss på Nordicbet så skall jag kontrollera vad som skett. Sänd det till security@nordicbet.com . Mvh, Mikael/Nordicbet Citera
Recommended Posts