ebisumaru Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 Nygammal site för mig så har ingen koll på fi. Av de händer jag spelat med honom verkar han vara någonstans från hyfsad till bra, tycker om att se floppar i och ur position. Kommentarer om spelet på alla gator uppskattas. Är det någon som vet hur man får fram de fina kortsymbolerna? Seat 1: KrossadChoklad ($1,394.32 in chips) Seat 3: BONDE2 ($331.36 in chips) Seat 5: xxBeNicexx ($902.00 in chips) Seat 6: ebisumaru1 ($1,228.97 in chips) Seat 8: BadStackSize ($1,982.86 in chips) Seat 10: tytyIWINtyty ($985.00 in chips) DEALER KrossadChoklad: Post SB $5.00 BONDE2: Post BB $10.00 *** HOLE CARDS *** Dealt to ebisumaru1 [] xxBeNicexx: Fold ebisumaru1: Raise $30.00 BadStackSize: Call $30.00 tytyIWINtyty: Fold KrossadChoklad: Fold BONDE2: Fold *** FLOP *** [] Pot 75 ebisumaru1: Bet $50.00 BadStackSize: Call $50.00 *** TURN *** [] Pot 175 ebisumaru1: Bet $120.00 BadStackSize: Call $120.00 *** RIVER *** [] Pot 415 ebisumaru1: Bet $250.00 BadStackSize: Raise $1,000.00 Citera
psatiw Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 Jag skulle gärna sett ett lite större bet på river, typ $300-320. Som spelat måste det här vara en fold. Det är ju ett allt annat än optimalt bluffläge för honom där, och jag kan inte se vad han ska ha synat ner med som han sen måste bluffa. Vi har ju två hjärter, så det reducerar sannolikheten att han har dem, och samtidigt lär han ju sällan sitta och dra efter flushen på ett parat bord, när han mycket väl kan dra dött. Jag tror vi är upp emot KK/JJ/88/J9/99 ganska mycket här. Citera
Klyka Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 Och kortsymbolerna får du genom att skriva tex Qh med kolon omedelbart före och efter, alltså :Q h: fast utan mellanrummet mellan Q och h... Citera
psatiw Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 Och kortsymbolerna får du genom att skriva tex Qh med kolon omedelbart före och efter, alltså :Q h: fast utan mellanrummet mellan Q och h... Ett annat tips, ebisumaru, är ju att titta efter en konverterare, då det gör varje HH så mycket skönare att läsa. Vet inte vad det här är för site, men det finns konverterare till väldigt många siter/nätverk iaf. Citera
ebisumaru Postad 3 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 3 Januari , 2007 Och kortsymbolerna får du genom att skriva tex Qh med kolon omedelbart före och efter, alltså :Q h: fast utan mellanrummet mellan Q och h... Blev lite mer läsligt nu, tack! Ett annat tips, ebisumaru, är ju att titta efter en konverterare, då det gör varje HH så mycket skönare att läsa. Vet inte vad det här är för site, men det finns konverterare till väldigt många siter/nätverk iaf. Angående handkonverterare har jag inte lyckats hitta någon till Ipoker och de få jag har hittat till Ongame brukar röra till positionerna och pottstorleken. Skrik till om ni hittar någon bra! Citera
Recommended Posts