seizerr Postad 2 Januari , 2007 Rapport Postad 2 Januari , 2007 Vad gör du i det här läget? Vi är fyra stycken kvar och 3 är ITM. Miniraisar mina 9er och får en push följt av en instasyn mot mig. Ska tilläggas att om jag förlorar så bubblar jag - vinner SB så blir jag shortstackad. Poker Stars No Limit Holdem Tournament Blinds: t75/t150 4 players Converter HERO 1900 SB 1765 BB 4600 Pre-flop: (4 players) Hero is UTG with :9s :9h Hero raises to t300, Button folds, SB raises all-in t1690, BB calls t1540 (pot was t2140), Hero ?? Citera
matte med slice Postad 2 Januari , 2007 Rapport Postad 2 Januari , 2007 svårt att säga då vi inte vet stackdjup, men fold är ju ingen dum idé om han som pushat och han som synat är all-in båda två. Beroende på ditt stackdjup också så lär ju en push vara bättre än en miniraise //Matte Citera
Max Cady Postad 2 Januari , 2007 Rapport Postad 2 Januari , 2007 Det är bra att ha med stackstorlekar i HH´n! Jag hade nog ställt med 99 istället för att miniraisa som du gör. Varför gör du det? Jag hade vikt 99 som du spelar nu... Citera
seizerr Postad 2 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 2 Januari , 2007 Vet inte hur jag missade stackstorlekarna - de måste försvunnit någonstans. Uppdaterat första inlägget nu dock! Anledningen till miniraisen var för att bordet var så jädrans tajt, hade gjort miniraise tidigare och roffat åt mig blindsen ett antal gånger. Citera
eurythmech Postad 2 Januari , 2007 Rapport Postad 2 Januari , 2007 Jag kastar så fort att jag med stor sannolikhet slår sönder vänsterknappen på musen. Citera
m1978 Postad 2 Januari , 2007 Rapport Postad 2 Januari , 2007 När du miniraisat å fått en all in efter dig å sen syn på det så skulle jag nog välja att folda om jag spelat som du gjort från början. Mitt spel från början hade nog varit att ställa in med pocket 9 Citera
Gäst Postad 2 Januari , 2007 Rapport Postad 2 Januari , 2007 Säg 375 först in...sen är det fold. Citera
Recommended Posts