ebisumaru Postad 2 Januari , 2007 Rapport Postad 2 Januari , 2007 Bra fold antagligen, men +EV är nog att syna. Underbar mening, som visar på en grym förståelse för poker. Haha precis vad jag tänkte. Citera
Gahlster Postad 2 Januari , 2007 Rapport Postad 2 Januari , 2007 Första halvan av den meningen kommenterar jag angående det faktum att hans känsla säger sig att han är slagen, den andra halvan tillägnas vad som troligtvis är +EV för nötter som dej själv som spelar utan känsla och bara tittar på korten på bordet. Menar du nu att syn är +EV för vissa medans andra som synar har -EV i denna hand?? Citera
Ignatius Postad 4 Januari , 2007 Rapport Postad 4 Januari , 2007 Lätt syn. Det finns ju många händer som han kan spela så här med. Ett möjligt fel som du gör är att anta att din motståndare tänker och spelar likadant som du gör. Citera
Dave^ Postad 4 Januari , 2007 Rapport Postad 4 Januari , 2007 Vet inte om någon har nämnt det, men vi snackar NL25 och de flest här spelar helt utan logik och man kan se dem mer eller mindre som slumpmaskiner (nåja) och detta bland annat gör ju detta till årets solklaraste syn. Citera
bananuz Postad 4 Januari , 2007 Rapport Postad 4 Januari , 2007 Jag tror på AA. Klassisk tomtestrategi att slowspela monsterpar i helt fel läge och sen trycka till alldeles för hårt alldeles för sent... Citera
Macroman Postad 4 Januari , 2007 Rapport Postad 4 Januari , 2007 Du bör skämmas eftersom det är uselt spelat av dig. Det är blixtsyn 100 ggr av 100 här. Du ger upp enormt mycket värde om du viker dina monster på det här sättet på den här fisknivåen. Folk som spelar NL25 är superfiskar och fi är nog inget undantag i det här fallet. Citera
Macroman Postad 4 Januari , 2007 Rapport Postad 4 Januari , 2007 Nej, hade ingen speciell read. Då kan du omöjligt vika. Citera
Macroman Postad 4 Januari , 2007 Rapport Postad 4 Januari , 2007 Bra fold antagligen, men +EV är nog att syna. Lita på din känsla och lyssna inte på alla nötter på forumet som är helt kortblinda och aldrig aldrig Aldrig kan sätta en motståndare på en hand. Han har JJ fler gånger än vad han har färgdrag med det spelet och med KK better han ut på flop. "Jag har 4:e nöten! STÅL!" Lol som vanligt... Citera
Macroman Postad 4 Januari , 2007 Rapport Postad 4 Januari , 2007 Ok, så länge jag tar +EV-beslut, har jag inget emot att vara en nöt. Alla avancerade skribenter är nötter enligt Frazin... Citera
Recommended Posts