Bibben Postad 16 Januari , 2007 Rapport Postad 16 Januari , 2007 hehe, var tvungen att provocera lite, blev ju utklonkad som huge tjippie igår av dig och någon annan nisse, samtidigt slog jag ut dig i en så call it even förlåt om vekhetsanmärkningen.. förlåt för d jag skriver nu och sabbar consipracys dagbok, förlåt myssion för att jag håller med om fiskigheten, förlååt /varit uppe sen 5 i morse Citera
flexnip Postad 16 Januari , 2007 Rapport Postad 16 Januari , 2007 Auto timebank på stars, mitt liv är räddat! hur får man igång det?, .ahk fil? fattar inget Edit, nu fick jag det att funka Citera
Bibben Postad 16 Januari , 2007 Rapport Postad 16 Januari , 2007 Saelen... men lova att inte kalla mig fisk om vi möts mer Citera
Skanke Postad 16 Januari , 2007 Rapport Postad 16 Januari , 2007 Hör med dekuotree att jag är världens snällast person i chatten... Det ända som kan tänkas vara liet lite lite elakt jag sa till honom var när jag frågade ifall det var för hundarna alltid pissar på honom han hette träd.... Citera
Gäst Postad 16 Januari , 2007 Rapport Postad 16 Januari , 2007 Har varit inne i skolan och hämtat ut en hemtenta som ska vara inne på fredag. Woho! Idag har det bara blivit 19 st SnGs, började spela rätt sent och är för seg för att spela mer nu. Hur som helst så gick det riktigt bra, +$543. I vanlig ordning började jag rätt kasst för att sedan avsluta sjukt bra. Som jag säkert redan har skrivit så går tjejen sista terminen av sin MKV-utbildning. Nu har hon valbara kurser eller vad det kallas och hon har bestämt att läsa några nätkurser på Lunds Universitet. Tydligen måste hon åka till Lund för att skriva in sig. Snäll som jag är så tänkte jag följa med henne ner så jag har bokat en hyrbil tills på måndag. Ska bli kul att se hur Lund ser ut, har aldrig varit där tidigare Jag kan oxå meddela alla kära dagboksläsare att jag äntligen har bestämt mig hur jag ska göra med skolan i år. Efter mycket om och men, funderande, diskussioner med tjejen och föräldrar så har jag kommit fram till att jag kommer ta ett studieuppehåll under hela 2007. Ska bli riktigt riktigt roligt att ge pokern en chans fullt ut. Skulle det gå åt helvete så sitter jag ju inte i sjön heller, har en del kontakter så skulle jag behöva ett jobb så är det inga problem att fixa det. Jag tänkte skriva upp en lista hur jag kommer gå tillväga med lite generella mål och planer för mitt spelande. Kommer lägga upp det här så jag kan få lite input och så. Dock kommer jag vänta till i helgen/nästa vecka eftersom jag har 1 vecka kvar av den nuvarande kursen. Citera
hajen Postad 16 Januari , 2007 Rapport Postad 16 Januari , 2007 Har varit inne i skolan och hämtat ut en hemtenta som ska vara inne på fredag. Woho! Idag har det bara blivit 19 st SnGs, började spela rätt sent och är för seg för att spela mer nu. Hur som helst så gick det riktigt bra, +$543. I vanlig ordning började jag rätt kasst för att sedan avsluta sjukt bra. Som jag säkert redan har skrivit så går tjejen sista terminen av sin MKV-utbildning. Nu har hon valbara kurser eller vad det kallas och hon har bestämt att läsa några nätkurser på Lunds Universitet. Tydligen måste hon åka till Lund för att skriva in sig. Snäll som jag är så tänkte jag följa med henne ner så jag har bokat en hyrbil tills på måndag. Ska bli kul att se hur Lund ser ut, har aldrig varit där tidigare Jag kan oxå meddela alla kära dagboksläsare att jag äntligen har bestämt mig hur jag ska göra med skolan i år. Efter mycket om och men, funderande, diskussioner med tjejen och föräldrar så har jag kommit fram till att jag kommer ta ett studieuppehåll under hela 2007. Ska bli riktigt riktigt roligt att ge pokern en chans fullt ut. Skulle det gå åt helvete så sitter jag ju inte i sjön heller, har en del kontakter så skulle jag behöva ett jobb så är det inga problem att fixa det. Jag tänkte skriva upp en lista hur jag kommer gå tillväga med lite generella mål och planer för mitt spelande. Kommer lägga upp det här så jag kan få lite input och så. Dock kommer jag vänta till i helgen/nästa vecka eftersom jag har 1 vecka kvar av den nuvarande kursen. GG och lycka till! Antar att du hunnit bli platinum nu eller ? Citera
Bibben Postad 16 Januari , 2007 Rapport Postad 16 Januari , 2007 Har varit inne i skolan och hämtat ut en hemtenta som ska vara inne på fredag. Woho! Idag har det bara blivit 19 st SnGs, började spela rätt sent och är för seg för att spela mer nu. Hur som helst så gick det riktigt bra, +$543. I vanlig ordning började jag rätt kasst för att sedan avsluta sjukt bra. Som jag säkert redan har skrivit så går tjejen sista terminen av sin MKV-utbildning. Nu har hon valbara kurser eller vad det kallas och hon har bestämt att läsa några nätkurser på Lunds Universitet. Tydligen måste hon åka till Lund för att skriva in sig. Snäll som jag är så tänkte jag följa med henne ner så jag har bokat en hyrbil tills på måndag. Ska bli kul att se hur Lund ser ut, har aldrig varit där tidigare Jag kan oxå meddela alla kära dagboksläsare att jag äntligen har bestämt mig hur jag ska göra med skolan i år. Efter mycket om och men, funderande, diskussioner med tjejen och föräldrar så har jag kommit fram till att jag kommer ta ett studieuppehåll under hela 2007. Ska bli riktigt riktigt roligt att ge pokern en chans fullt ut. Skulle det gå åt helvete så sitter jag ju inte i sjön heller, har en del kontakter så skulle jag behöva ett jobb så är det inga problem att fixa det. Jag tänkte skriva upp en lista hur jag kommer gå tillväga med lite generella mål och planer för mitt spelande. Kommer lägga upp det här så jag kan få lite input och så. Dock kommer jag vänta till i helgen/nästa vecka eftersom jag har 1 vecka kvar av den nuvarande kursen. Du är några månader före mig om allt går som det ska... ett stort gl Citera
Gäst Postad 16 Januari , 2007 Rapport Postad 16 Januari , 2007 GG och lycka till! Antar att du hunnit bli platinum nu eller ? Tack! Nej, jag har inte spelat så jättmycket de senaste dagarna, har ~1k VPP kvar. Du då? Du är några månader före mig om allt går som det ska... ett stort gl Tack! Såg dig på ett av mina bord idag Gick det bra? Hur tyckte du spelet var jämfört med FTP? Citera
Skanke Postad 16 Januari , 2007 Rapport Postad 16 Januari , 2007 Det är mycket tuffare på FTP´s 60or håll er borta.... Citera
Bibben Postad 17 Januari , 2007 Rapport Postad 17 Januari , 2007 Tack! Såg dig på ett av mina bord idag Gick det bra? Hur tyckte du spelet var jämfört med FTP? Nja orkade inte spela mer än 4 styck, 2 på ftp och 2 på stars.. 2a i en och resten gick jag iväg ifrån utan ngt tröstpris alls svårt att jämnföra egentligen men känns som folk är mer benägna att bluffa på stars? bara vissa tider man hittar bluffa-bort-hela-stacken på ftp Citera
DaPine87 Postad 17 Januari , 2007 Rapport Postad 17 Januari , 2007 Bra val consp, tror starkt på dig Citera
matte med slice Postad 17 Januari , 2007 Rapport Postad 17 Januari , 2007 Verkligen lycka till! Det skall bli riktigt kul att följa //Matte Citera
Gäst Postad 17 Januari , 2007 Rapport Postad 17 Januari , 2007 Nja orkade inte spela mer än 4 styck, 2 på ftp och 2 på stars.. 2a i en och resten gick jag iväg ifrån utan ngt tröstpris alls svårt att jämnföra egentligen men känns som folk är mer benägna att bluffa på stars? bara vissa tider man hittar bluffa-bort-hela-stacken på ftp Ja, det brukar alltid finnas en minst ett par jätteåsnor vid bordet. Rekordet var en gång när jag hamnade ITM på 50/100 Bra val consp, tror starkt på dig Tack! Förresten så är jag inte ett dugg avundsjuk på er i Thailand Verkligen lycka till! Det skall bli riktigt kul att följa //Matte Tack! Hoppas jag kan bidra med en kul dagbok. Loggade in på Stars vid ~12.30 för att spela lite, självklart håller de på och pysslar med servern då och inga SnGs igång, TILT! Ska in till stan vid 15.00 så det blir inget spel innan dess. Ikväll ska jag försöka tokgrinda in ~50 st iaf. Citera
Gäst Postad 17 Januari , 2007 Rapport Postad 17 Januari , 2007 Nu har jag signat upp för tre månader på sngicons. Ska bli kul att kolla lite videos Ska bli extra kul att se om Z32 publicerade den video där jag sitter vid bordet Gjorde en transfer till dom genom FTP så jag hoppas på svar ifrån dom nån gång under dagen. Citera
Bluwajt Postad 17 Januari , 2007 Rapport Postad 17 Januari , 2007 Jag kan oxå meddela alla kära dagboksläsare att jag äntligen har bestämt mig hur jag ska göra med skolan i år. Efter mycket om och men, funderande, diskussioner med tjejen och föräldrar så har jag kommit fram till att jag kommer ta ett studieuppehåll under hela 2007. Ska bli riktigt riktigt roligt att ge pokern en chans fullt ut. Skulle det gå åt helvete så sitter jag ju inte i sjön heller, har en del kontakter så skulle jag behöva ett jobb så är det inga problem att fixa det. Ska bli sjukt kul att följa. Stort lycka till Consp Citera
eurythmech Postad 17 Januari , 2007 Rapport Postad 17 Januari , 2007 Kul att se hur det går för en fellow åsneturregrinder med studieuppehåll Ska försöka följa sporadiskt och håna när du gör dåliga syner Citera
Gäst Postad 17 Januari , 2007 Rapport Postad 17 Januari , 2007 Ska försöka följa sporadiskt och håna när du gör dåliga syner Om dom ställer med any-two ska fan jag syna med any-two! Citera
hajen Postad 17 Januari , 2007 Rapport Postad 17 Januari , 2007 Hur hade du gjort i QQ handen i min DB , senaste inlägget. Tacksam för svar! Citera
Gäst Postad 17 Januari , 2007 Rapport Postad 17 Januari , 2007 Snålt med spel idag, bara 20 st. Plussade iaf $285 så de känns bra. Nu blir det OC Citera
Klyka Postad 17 Januari , 2007 Rapport Postad 17 Januari , 2007 Mitt huvud är fortfarande fyllt av kola (eller var det gröt, jag kommer inte ihåg vilket).. jag har sett en massa som sagt "lycka till", "ska bli sjukt kul att följa" etc.. Vad nu, det var ju länge sen Conspy startade sin dagbok, tänkte jag.. Inser först nu vad det är de lyckönskar dig till, så jag sällar mig till kören: Sjukt kul, skönt att du fattat beslutet! Visst känns det som en befrielse när man väl bestämt sig för något? Stort lycka till! Citera
eurythmech Postad 17 Januari , 2007 Rapport Postad 17 Januari , 2007 Heh har alltid undrat vilka det är som kollar på OC Citera
Gäst Postad 17 Januari , 2007 Rapport Postad 17 Januari , 2007 Mitt huvud är fortfarande fyllt av kola (eller var det gröt, jag kommer inte ihåg vilket).. jag har sett en massa som sagt "lycka till", "ska bli sjukt kul att följa" etc.. Vad nu, det var ju länge sen Conspy startade sin dagbok, tänkte jag.. Inser först nu vad det är de lyckönskar dig till, så jag sällar mig till kören: Sjukt kul, skönt att du fattat beslutet! Visst känns det som en befrielse när man väl bestämt sig för något? Stort lycka till! Ja, det känns verkligen skönt! Tack! Heh har alltid undrat vilka det är som kollar på OC Haha, OC är ju nöten! OC ftw! Citera
Recommended Posts