Gå till innehåll

Conspiracy - KLONK!

Recommended Posts

Postad
Hehe, jag whinar mest i chatten numera så det är inte så kul att kolla :) Om jag spelar så blir det nog senare...Tänkte försöka va uppe hela natten och kolla tennisfinalen imorgon 09.30. Lägger jag mig nu så vaknar jag aldrig tills dess :)

Ah fan.. sitter å kollar just nu på den. Federer kommer ju ta det 3 raka8-)

• Svars 405
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Efter lite fundernade så har jag bestämt mig för att lägga ner den här dagboken tills vidare. Som det känns nu så ger det inte särskilt mkt för mig - och säkert inte för någon annan heller eftersom jag inte postar några händer eller liknande.

I dagsläget spenderar jag extremt mkt tid på att antingen spela poker eller att skriva på det här forumet. Det känns inte alls bra, varken för mig och säkerligen inte för min flickvän. Jag har skrivit en del i SnGHH-forumet den senaste tiden och det har väl varit rätt kul men jag tror tyvärr inte det ger särskilt mycket. Inte för mig och förmodligen inte för så många andra heller eftersom jag den senaste tiden varit jävligt gnällig och dryg. Jag är inte sån egentligen men de senaste dagarna har varit det värsta jag varit med om rent resultatmässigt och tyvärr påverkas jag av det för mkt.

Anyway så kommer jag att sluta hänga på det här forumet från och med nu. Det har varit jävligt roligt och jag har haft många intressanta diskussioner med folk av alla dess slag. Jag har lärt mig väldigt mkt från många, särskilt av eury och Myssion :heart:, och förhoppningsvis har jag oxå kunnat hjälpa en del oxå då och då.

De som jag "lärt känna" någorlunda kommer jag hålla kontakt med vis MSN eller nåt och förhoppningsvis kunna föra en del diskussioner därigenom, men pf.nu kommer jag säga hej då till.

Tack alla för den här tiden iaf och lycka till med spelet! :heart:

/Conspiracy

Postad
Efter lite fundernade så har jag bestämt mig för att lägga ner den här dagboken tills vidare.

Tråkigt. Jag tycker att din dagbok har varit en av de klart mest läsvärda här.

Anyway så kommer jag att sluta hänga på det här forumet från och med nu.

Verkligen tråkigt. Hoppas att du kommer tillbaka igen, det behövs fler som du på det här forumet. Lycka till med allt och bli inte borta för länge!

Postad
Efter lite fundernade så har jag bestämt mig för att lägga ner den här dagboken tills vidare. Som det känns nu så ger det inte särskilt mkt för mig - och säkert inte för någon annan heller eftersom jag inte postar några händer eller liknande.

I dagsläget spenderar jag extremt mkt tid på att antingen spela poker eller att skriva på det här forumet. Det känns inte alls bra, varken för mig och säkerligen inte för min flickvän. Jag har skrivit en del i SnGHH-forumet den senaste tiden och det har väl varit rätt kul men jag tror tyvärr inte det ger särskilt mycket. Inte för mig och förmodligen inte för så många andra heller eftersom jag den senaste tiden varit jävligt gnällig och dryg. Jag är inte sån egentligen men de senaste dagarna har varit det värsta jag varit med om rent resultatmässigt och tyvärr påverkas jag av det för mkt.

Anyway så kommer jag att sluta hänga på det här forumet från och med nu. Det har varit jävligt roligt och jag har haft många intressanta diskussioner med folk av alla dess slag. Jag har lärt mig väldigt mkt från många, särskilt av eury och Myssion :heart:, och förhoppningsvis har jag oxå kunnat hjälpa en del oxå då och då.

De som jag "lärt känna" någorlunda kommer jag hålla kontakt med vis MSN eller nåt och förhoppningsvis kunna föra en del diskussioner därigenom, men pf.nu kommer jag säga hej då till.

Tack alla för den här tiden iaf och lycka till med spelet! :heart:

/Conspiracy

Ett klokt beslut. Jag har ungefär samma tankebanor. Dock kommer jag inte att bli lika extrem som du. Men det blir mycket mindre pokerforum för mig med.

Lycka till med allt.

MSN? Kolla pm :)

/C

Postad

fan va tråkigt :( detta är den enda dagboken som ja verkligen följer på pf.nu, och nu ska den läggas ner! forumet (iaf sng delen) kommer inte bli detsamma utan dig Conspiracy!

Tack för en bra dagbok! Lycka till med spelet!

//hansolo

Postad

Det var tråkigt att läsa. Men det är ditt val och det är du bäst på att avgöra.

Som alla jobb så måste man ta break annars bränns man ut. Vilken vanlig arbetare jobbar 7 dagar i veckan, man har ju lör-sön ledigt oftast, samma gäller poker, viktigt att ta break emellanåt, för att skapa distans.

Att bara ta 24 timmar off från pokertankar,spel och pengar gör underverk faktiskt. Sedan är man sjukt sugen igen.

//mvh

Postad

Har precis kommit tillbaks efter några dagars forum-time out (föranledd av samma anledningar som du nämner i ditt inlägg). Mycket tråkigt att höra. Jag har just upptäckt SnG-forumet, och du har varit en av de stora faktorerna som gjort det till ett mkt bra forum.

Hur som helst så betvivlar jag inte att det är rätt beslut. Jag hoppas att du dock kan titta in lite då och då utan att behöva "fastna".

Lycka till och jag hoppas vi hörs av.

Postad

Jättetråkigt att du försvinner härifrån Conspiracy! :cry: Som många andra skriver så har du varit ett bollplank och en inspirationskälla. Brottas lite med samma tankar som du nämner, jag lägger åt helvete för mycket tid på det här forumet. Jag kan inte låta bli att bara "titta in" 100ggr om dagen, något som går ut över både skola och familj. Ska därför, tillsammans med min sambo, sätta upp lite ramar för mitt spelande och framförallt för mitt "forumande" som i dagsläget tar betydligt mycket mer tid än mitt spelande!

Lycka till med ditt spel och livet i övrigt. Hoppas att du tittar förbi någon gång eller hör av dig på annat sätt. ;-)

Du kommer vara saknad! :h:

Micke

Postad

Satan vad trist! I mina ögon så är ju du den bästa SnG-spelaren här som skriver aktivt i det forumet. Kan bara säga att det är mycket tack vare dig det har lossnat i mitt spelande.

Tycker fö inte det har märkts specielt mycket att du varit dryg som du själv tycker...

Aja, lycka till med allt i livet. Sugen på att hålla kontakt så är det bara privva MSN.

Postad

Sjukt tråkigt du lämnar Consp. Detta har verkligen varit den bästa dagboken här och den man läst sist varje gång man gått in på PF, för att spara det bästa till sist liksom. Dina analyser har varit grymt bra och givande för mig, och jag tycker inte alls du har varit dryg eller liknande, till skillnad från vissa andra.

Vad du än gör, lycka till, och hoppas att vi ses på $60-borden någon gång i framtiden :)

:heart:

edit: Stort grattis till klonken!

Postad

JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄTTEMYYYYYYYYYYYCKET!!!!!!!!!!:cry:

Så tråkigt att Consp tar ett break från PF. Hoppas han kommer tebax.

Mannen har ju kunskap och sympatisk framtoning och fyllde upp Myssions skor bra.

Synd, hur som helst så lyckat till med allt, pokern, livet, studier, kärlek...

Postad

I Inte för mig och förmodligen inte för så många andra heller eftersom jag den senaste tiden varit jävligt gnällig och dryg.

Jag har lärt mig väldigt mkt från många, särskilt av eury och Myssion :heart:, och förhoppningsvis har jag oxå kunnat hjälpa en del oxå då och då.

/Conspiracy

Har inte varit här på forumet speciellt länge men har inte uppfattat dig som gnällig och dryg.

Har fått en hel del intressanta uppslag från dig som jag försöker omvandla från teori till praktik.

Kommer att sakna dina inlägg vääääääääääääääldigt mycke. Men tycker samtidigt att du gör ett klokt val om du tycker du lägger för mkt tid här och inte på ditt privatliv. Som några "kloka" bröder sjöng:

De ska va gött å leva, annars kan det kvetta. 8-)

Ha ett bra liv och sköt om dig och din tjej å må ni få ett långt och lyckligt liv tillsammans. Familjen är det viktigaste man har. Utan den är man inget.