Gå till innehåll

Conspiracy - KLONK!

Recommended Posts

• Svars 405
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Men jag bara funderar över hur mycket guldgruva de här dagböckerna är för skatteverkets spårhundar......

:roll:

Postad
Drygt 3000 FPP idag, blir många iPods under de närmaste månaderna tror jag :-P

Om du spelar i detta tempo och handlar VIP bonusar typ 285$ bonusen för 25000 FPP points, eller 650$ bonusen för 50k points, så blir det en liten hacka varje månad att lyfta ut.

Kan du cleara 2st 650$(100.000FPP) / månad = 1300$/mån i undermedveten vinst. Kanske du kan klara dig bra på i början av proffslivet.Sen att man lyfter ut lite till skadar ju inte ;)

Postad
Om du spelar i detta tempo och handlar VIP bonusar typ 285$ bonusen för 25000 FPP points, eller 650$ bonusen för 50k points, så blir det en liten hacka varje månad att lyfta ut.

Kan du cleara 2st 650$(100.000FPP) / månad = 1300$/mån i undermedveten vinst. Kanske du kan klara dig bra på i början av proffslivet.Sen att man lyfter ut lite till skadar ju inte ;)

Ja, det är sant faktiskt :) Siktar på att dra in 90k FPP/månad. Troligen kommer jag inte orka spela 50 st varje dag men jag ska försöka :)

Postad
Heja.

Har efter snart fyramånaders hyffsat grindande klippt 100K poäng på FT, känns hyfsat B i jämförelse.....

så efter leaderboarden är klar för månaden " join the dark side" lol

Postad
så efter leaderboarden är klar för månaden " join the dark side" lol

Nja....om man skulle kunna få 1300 i bonus varje månad skulle det ju funka, men jag börjar väl på någon nivå där man inte får lika mycket poäng.

Tänkte grinda hem något bra från shopen, när det är gjort kan man ju spela stars den månaden då de dra köpet från bananerna....

Postad

Spelat 35 st idag och ligger -$170. Ska ta en promenad nu tror jag sen blir det mer spel. Blir minst 50 st idag.

Postad

Hej

Såg att du drog in massvis med vips/fpps på stars. Intressad av att köpa elprylar (ipods/möjlig tv) och på så sätt få ut mer för fppna än om du tar ut bonusar för dem..? pma mig

Postad
Nja....om man skulle kunna få 1300 i bonus varje månad skulle det ju funka, men jag börjar väl på någon nivå där man inte får lika mycket poäng.

Tänkte grinda hem något bra från shopen, när det är gjort kan man ju spela stars den månaden då de dra köpet från bananerna....

De nollställs alltså sen efter den månaden man handlat? T.ex handlar jag i februari så är mars nollställd igen och bananer flyger in som vanligt? Ursäkta för OT.

Postad
Upp med hakan. Du är bara ett steg närmare att klonka. Jag ska railbirda dig vid tillfälle!

GL

Äh, det är lugnt :) Ska nog inte spela nåt mer idag tror jag utan det blir en lugn kväll.

Förresten så har jag tittat lite på Tradera, samtliga iPod Video 80GB som sålts där har gått för ~3000 SEK. Mtp att jag kan plocka hem ca 2-3 sånna i månaden från Stars shop så är det rätt nice. Funderar seriöst på att börja göra så faktiskt och sälja dom där.

Postad
idag slog man ut 2st SNG rävar ur samma turnering.

Rainkhan & z32fanatic ...sen slog man ut sig själv med ;)

Sweet, $225 skottning :)?

Rainkhan är ju jävligt stabil men jag börjar mer och mer fundera hur bra z32 egentligen är. Visst så spelar han på en nivå som är sjukt "swingy" men ändå. Han ligger ju alltid runt 10-15k back.

Postad
Sweet, $225 skottning :)?

Rainkhan är ju jävligt stabil men jag börjar mer och mer fundera hur bra z32 egentligen är. Visst så spelar han på en nivå som är sjukt "swingy" men ändå. Han ligger ju alltid runt 10-15k back.

114$ spelade 3st på slutet (0-1-0) backade rätt ut på 55$ idag kändes det som, så jag skotta litegrann.

Rainkhan slog jag lite fiskgt ut med A6s efter 3 bet utg han ställer med 99 synar ungefär 700 till klonk! A

HAn var otroligt tight z32 i alla fall. Fast han spelar ju 10-16 bord så.

Postad
114$ spelade 3st på slutet (0-1-0) backade rätt ut på 55$ idag kändes det som, så jag skotta litegrann.

Rainkhan slog jag lite fiskgt ut med A6s efter 3 bet utg han ställer med 99 synar ungefär 700 till klonk! A

HAn var otroligt tight z32 i alla fall. Fast han spelar ju 10-16 bord så.

Hehe.

Utan att veta alltför mycket så tror jag z32 är för tight på de tidiga nivåerna för den nivån han spelar.

Sen en fiskfråga men hur tyckte du $114 "var" jämfört med $60? Mycket tuffare eller? Tre spelade säger ju inte så mkt men ändå :)

Postad
Hehe.

Utan att veta alltför mycket så tror jag z32 är för tight på de tidiga nivåerna för den nivån han spelar.

Sen en fiskfråga men hur tyckte du $114 "var" jämfört med $60? Mycket tuffare eller? Tre spelade säger ju inte så mkt men ändå :)

ingen speciell skillnad,

Skulle väl tänka mig att det sitter 0,5-1st bättre spelare / bord än på 60orna vilket i längden gör att den ROI/Edge man kanske har på 60$ blir något mindre pga av att 0,5/1st spelare håller sig kvar längre med betydande stack.

Fast jag funderar på att börja sng:a på party istället kanske på 33$ och bara köra CG spel på stars.eller jag vet inte riktigt hmm....känns dumt att möta de bästa hela tiden,fast bra träning.

Jag själv har en negativ ROi på 27$ ca 400st, lyckas tima in allt fel denna månad. Är nog ner ca 1200$ på snittinköpet 30-40$.

Bara att kämpa på.:)