dr_kvist Postad 11 Januari , 2007 Rapport Share Postad 11 Januari , 2007 Tack för tipsen! Apropå table selection.... På bodog har jag framförallt fått koncentrera mig på att hitta borden med minst (eller helst inga) shortstacks. I andra hand letar jag efter störst seen flop % och på avlägsen tredjeplats söker jag hyffsat stora avarage potter. Saken är den att jag har märkt att seen flop och avarage pott ändras väldigt snabbt. Jag vet inte hur många händer dom grundar statistiken på, men det kan inte vara särskillt många.... Vad är avgörande för din table selection? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 11 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 11 Januari , 2007 Varför har inga siter SnGs med rebuys? Fan vad coolt det skulle va Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tetris Postad 11 Januari , 2007 Rapport Share Postad 11 Januari , 2007 Tack för tipsen! Apropå table selection.... På bodog har jag framförallt fått koncentrera mig på att hitta borden med minst (eller helst inga) shortstacks. I andra hand letar jag efter störst seen flop % och på avlägsen tredjeplats söker jag hyffsat stora avarage potter. Saken är den att jag har märkt att seen flop och avarage pott ändras väldigt snabbt. Jag vet inte hur många händer dom grundar statistiken på, men det kan inte vara särskillt många.... Vad är avgörande för din table selection? Jag kikar väldigt mycket på hands/h, brukar leta efter bord med ca 80-90, känns lagom. Det är varken för tight eller för löst, känns som en rätt fiskig balans. Utöver detta försöker jag välja bord med preflop call runt 40%+ samt en så hög averge pott som möjligt. Finns för övrigt gott om dessa bord ända upp till NL 200 på FTP. Varför har inga siter SnGs med rebuys? Fan vad coolt det skulle va Jo vore coolt med turbo SnGs med unlimited rebuys den första kvarten . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungXerxes Postad 11 Januari , 2007 Rapport Share Postad 11 Januari , 2007 Tack för tipsen! Apropå table selection.... På bodog har jag framförallt fått koncentrera mig på att hitta borden med minst (eller helst inga) shortstacks. I andra hand letar jag efter störst seen flop % och på avlägsen tredjeplats söker jag hyffsat stora avarage potter. Saken är den att jag har märkt att seen flop och avarage pott ändras väldigt snabbt. Jag vet inte hur många händer dom grundar statistiken på, men det kan inte vara särskillt många.... Vad är avgörande för din table selection? Nu är jag ju ingen NL-spelare så jag antar att det kan vara lite annorlunda. Men jag om jag nu har lyxen att välja bord brukar jag leta efter bord med så hög seen flop % som möjligt och med låg avaragepot, för att fånga upp de lösveka fiskarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 11 Januari , 2007 Rapport Share Postad 11 Januari , 2007 Haha DaPine är verkligen fast besluten att ingen ska få ta del av länkarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Wiznakh Postad 11 Januari , 2007 Rapport Share Postad 11 Januari , 2007 Men tilt! Mailade party igår natt och säger att dem kan ringa efter kl 14:00 SVENSK tid, vad fan tror ni ringer kl 12 imorse? Jo en indier från party, kul att man efter varje fråga måste säga:"what you said?" Om du sa "what you said" är inte du heller en hejare på engelskan min vän Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 11 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 11 Januari , 2007 Om du sa "what you said" är inte du heller en hejare på engelskan min vän 1: Har jag sagt det? 2: Jobbar jag med engelskspråkig support? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 11 Januari , 2007 Rapport Share Postad 11 Januari , 2007 MEN TILT!!!! Hur fan får man ut cash från ineternet på snabbaste sättet? Har allt på neteller nu och måste få in dem på mitt konto innan helgen helst Tänkte bara påminna om att inte Neteller funkar i Thailand. Försöker man logga in därifrån stängs kontot ner, Gjorde det själv för ett år sen och fick stora problem. (Om du inte visste alltså) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 11 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 11 Januari , 2007 Tänkte bara påminna om att inte Neteller funkar i Thailand. Försöker man logga in därifrån stängs kontot ner, Gjorde det själv för ett år sen och fick stora problem. (Om du inte visste alltså) thx Men jag tror man kan maila före och säga man kommer va i thailand så går det bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 11 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 11 Januari , 2007 Redbet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mogge13 Postad 11 Januari , 2007 Rapport Share Postad 11 Januari , 2007 Redbet får man fråga om den här plötsliga förälskelsen i redbet ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 11 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 11 Januari , 2007 får man fråga om den här plötsliga förälskelsen i redbet ? Instant cashouts till bankkonton, behövs det sägas nått mer? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 11 Januari , 2007 Rapport Share Postad 11 Januari , 2007 Men Redbet har la € som valuta. Blir det inte massa växelavgift då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ekstrom Postad 11 Januari , 2007 Rapport Share Postad 11 Januari , 2007 Kan inte läsa och så Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 11 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 11 Januari , 2007 Men Redbet har la € som valuta. Blir det inte massa växelavgift då? Tog precis ut 1K€ och jag förlorade ca 50 kr med dem växlingskurserna som är på DI.se.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 11 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 11 Januari , 2007 Withdrawals Process time Min Max FeeMoneybookers <1 minute €20 NO LIMIT FREE Bank transfers Sweden 0-3 days €20 NO LIMIT FREE Germany (BLZ) 0-3 days €20 NO LIMIT FREE UK (Sort Code) 0-3 days €20 NO LIMIT FREE Europe (IBAN) 1-3 days €20 NO LIMIT FREE International (SWIFT) 3-5 days €20 NO LIMIT €15 Note: Withdrawals cannot be made using credit cards. Så speciellt snabbt är det väl inte? Till Swedbank/FSB är det instant Står på ett annat ställe.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ekstrom Postad 11 Januari , 2007 Rapport Share Postad 11 Januari , 2007 Till Swedbank/FSB är det instant Står på ett annat ställe.. Orka svara på en sekund, hann ju inte redigera bort Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 11 Januari , 2007 Rapport Share Postad 11 Januari , 2007 Tog precis ut 1K€ och jag förlorade ca 50 kr med dem växlingskurserna som är på DI.se.. Grymt uttagsalternativ i så fall ju. Får tacka så mycket för tipset Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 11 Januari , 2007 Rapport Share Postad 11 Januari , 2007 What you said? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 11 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 11 Januari , 2007 What you said? tilt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 12 Januari , 2007 Rapport Share Postad 12 Januari , 2007 thx Men jag tror man kan maila före och säga man kommer va i thailand så går det bra? Har gjort det men det gick dom icke med på . Får köra Visa helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 12 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 12 Januari , 2007 Har gjort det men det gick dom icke med på . Får köra Visa helt enkelt. fan vad segt då Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tetris Postad 12 Januari , 2007 Rapport Share Postad 12 Januari , 2007 kör via proxyserver bara . Moneybookers tror jag iaf ska fungera i hela världen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cash Postad 12 Januari , 2007 Rapport Share Postad 12 Januari , 2007 thx Men jag tror man kan maila före och säga man kommer va i thailand så går det bra? Gör INTE det, vad du skall göra är att mejla eller ringa in och säga att du ska resa mycket den närmsta tiden så att du vill att dom tar bort ip-spärren eller vad den nu kallas, säg ingenting om thailand, då dom inte erbjuder sina tjänster där. Utan den spärren så brukar du kunna köra neteller i thailand utan att dom märker det... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cash Postad 12 Januari , 2007 Rapport Share Postad 12 Januari , 2007 kör via proxyserver bara . Moneybookers tror jag iaf ska fungera i hela världen? Köra via proxy brukar väl inte gå så bra/vara så säkert? Dom flesta siter med någorlunda säkerhet snappar upp att man kör genom en proxy som inte riktigt är säker... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts