Gå till innehåll

dapajn behöver hjälp!

DaPine87

Recommended Posts

Tack för tipsen!

Apropå table selection.... På bodog har jag framförallt fått koncentrera mig på att hitta borden med minst (eller helst inga) shortstacks. I andra hand letar jag efter störst seen flop % och på avlägsen tredjeplats söker jag hyffsat stora avarage potter. Saken är den att jag har märkt att seen flop och avarage pott ändras väldigt snabbt. Jag vet inte hur många händer dom grundar statistiken på, men det kan inte vara särskillt många....

Vad är avgörande för din table selection?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

• Svars 219
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Tack för tipsen!

Apropå table selection.... På bodog har jag framförallt fått koncentrera mig på att hitta borden med minst (eller helst inga) shortstacks. I andra hand letar jag efter störst seen flop % och på avlägsen tredjeplats söker jag hyffsat stora avarage potter. Saken är den att jag har märkt att seen flop och avarage pott ändras väldigt snabbt. Jag vet inte hur många händer dom grundar statistiken på, men det kan inte vara särskillt många....

Jag kikar väldigt mycket på hands/h, brukar leta efter bord med ca 80-90, känns lagom. Det är varken för tight eller för löst, känns som en rätt fiskig balans. Utöver detta försöker jag välja bord med preflop call runt 40%+ samt en så hög averge pott som möjligt. Finns för övrigt gott om dessa bord ända upp till NL 200 på FTP.

Varför har inga siter SnGs med rebuys? :-P Fan vad coolt det skulle va :D

Jo vore coolt med turbo SnGs med unlimited rebuys den första kvarten :mrgreen:.

Länk till kommentar

Tack för tipsen!

Nu är jag ju ingen NL-spelare så jag antar att det kan vara lite annorlunda. Men jag om jag nu har lyxen att välja bord brukar jag leta efter bord med så hög seen flop % som möjligt och med låg avaragepot, för att fånga upp de lösveka fiskarna.

Länk till kommentar

Men tilt! Mailade party igår natt och säger att dem kan ringa efter kl 14:00 SVENSK tid, vad fan tror ni ringer kl 12 imorse? Jo en indier från party, kul att man efter varje fråga måste säga:"what you said?" :P

Om du sa "what you said" är inte du heller en hejare på engelskan min vän ;-)

Länk till kommentar

MEN TILT!!!! Hur fan får man ut cash från ineternet på snabbaste sättet? :? Har allt på neteller nu och måste få in dem på mitt konto innan helgen helst :?

Tänkte bara påminna om att inte Neteller funkar i Thailand. Försöker man logga in därifrån stängs kontot ner, Gjorde det själv för ett år sen och fick stora problem. (Om du inte visste alltså) :P

Länk till kommentar

Tänkte bara påminna om att inte Neteller funkar i Thailand. Försöker man logga in därifrån stängs kontot ner, Gjorde det själv för ett år sen och fick stora problem. (Om du inte visste alltså) :P

thx :D Men jag tror man kan maila före och säga man kommer va i thailand så går det bra?

Länk till kommentar

Withdrawals Process time Min Max Fee

Moneybookers <1 minute €20 NO LIMIT FREE

Bank transfers Sweden 0-3 days €20 NO LIMIT FREE

Germany (BLZ) 0-3 days €20 NO LIMIT FREE

UK (Sort Code) 0-3 days €20 NO LIMIT FREE

Europe (IBAN) 1-3 days €20 NO LIMIT FREE

International (SWIFT) 3-5 days €20 NO LIMIT €15

Note: Withdrawals cannot be made using credit cards.

Så speciellt snabbt är det väl inte? ;-)

Till Swedbank/FSB är det instant :D Står på ett annat ställe..

Länk till kommentar

thx :D Men jag tror man kan maila före och säga man kommer va i thailand så går det bra?

Gör INTE det, vad du skall göra är att mejla eller ringa in och säga att du ska resa mycket den närmsta tiden så att du vill att dom tar bort ip-spärren eller vad den nu kallas, säg ingenting om thailand, då dom inte erbjuder sina tjänster där.

Utan den spärren så brukar du kunna köra neteller i thailand utan att dom märker det...

Länk till kommentar