Gå till innehåll

dapajn behöver hjälp!


DaPine87

Recommended Posts

  • Svars 219
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Kom på en "rolig" sak som hände igår. Jag och några kompisar var hos en snubbe och softade lite. Dem snackar om en viss 96% ig sprit dem drack i sälen under nyår. Efter ett tag drar en fram en vodkaflaska, och säger jag ska smaka. Jag säger att jag inte pallar 96% ig men han säger att det är vanlig vodka utspätt med lite 96% bara, tittar på etiketten och där står det 30% typ. Jaja tänker jag, är ju troligtvis massa 96%ig men tar en liten klunk kan ju inte va så farligt, råkar dock dra upp flaskan lite för brant så att jag får hela munnen full innan jag märker att jag ALDRIG kommer palla att svälja det där, lixom direkt när det kommer in i munnen börjar det svida.. FÅr halvpanik och letar som fan efter nått att spotta ut det i, efter en 10-15 sekunder hittar jag ett glas att spotta ut det i men då var redan halva munnen sönderbränd :D
Fyfan vad coolt asså! :mrgreen:
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pallar inte lira poker nu så tänkte att jag skulle leta upp lite roliga småspel och posta dem här:

 

1: http://www.freewebs.com/wiredpope/sticks.html

 

Riktigt roligt spel faktiskt. Klarade ut det nyss efter en stunds gnetande :) Man ska föra en liten prick genom banor utan attt nudda föremål..

 

2: http://www.jesper.nu/spelaSpel/2142/

 

Också riktigt roligt spel. Riktigt svårt på dem högre nivåerna. Går ut på att man bygger krigsgubbar som ska döda motståndarens borg medans man försvarar sin egen..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fin rigg här nere. Börjar med 3 inköp back första ordentliga sessionen. Lirar sjukt dåligt och bluffar bort kanske 2 inköp sen blir KK översetat av AA.. Men känner jag hittar storplusset ikväll :D

 

U go girl!

 

Tänkte bara önska dig lycka till med allt. Jag hoppas att du fortfarande kommer in på msn lite då och då så att jag har någon att skriva av all tilt på.

 

Hälsa alla i gänget. GL med pokern!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

U go girl!

 

Tänkte bara önska dig lycka till med allt. Jag hoppas att du fortfarande kommer in på msn lite då och då så att jag har någon att skriva av all tilt på.

 

Hälsa alla i gänget. GL med pokern!

 

ty ty, behövs :D

 

 

Idag så är man back 5 inköp. Lirat som en apa och riktigt kortkall.. Imorn blir det SnGs om bettson skulle ha lust att casha ut mina pengar som dem segat med 1 vecka nu typ :?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...