Djens Postad 28 April , 2007 Rapport Share Postad 28 April , 2007 Ola, du som kan det här med nätetikett och poker, hur räknas det med att Hitnrunna, är det okej om man heter Ola eller? (mtp att du själv drog in, tog en stor pott o sedan drog.) Trevligt att spela med dig, eller inte... O jag uppskattar om du inte ger ut mitt UB nick med HHn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 28 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 28 April , 2007 Ola, du som kan det här med nätetikett och poker, hur räknas det med att Hitnrunna, är det okej om man heter Ola eller? (mtp att du själv drog in, tog en stor pott o sedan drog.) Trevligt att spela med dig, eller inte... O jag uppskattar om du inte ger ut mitt UB nick med HHn. Lolla mig inte, jag sitter fortfarande och spelar vid samma bord, jag gjorde bara en förflyttning och så var du borta. Tomte! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 28 April , 2007 Rapport Share Postad 28 April , 2007 En förflyttning, eller hur. Och vem e tomten som jämt sitter på rätt sida av flipsen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 28 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 28 April , 2007 En förflyttning, eller hur. Och vem e tomten som jämt sitter på rätt sida av flipsen? Du beter dig som en bortskämd skitunge varje gång du förlorar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 29 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 29 April , 2007 Getting Hand History Information...---------------------------------------------------------------- Hand #41863117-1354 at Santa Monica (Pot Limit Omaha) Started at 29/Apr/07 05:04:08 Mrfreindly is at seat 0 with $2127.45. EASTLE is at seat 1 with $992.45. gdaily is at seat 2 with $1093. 3sap is at seat 3 with $4041. Johnny_Hustle is at seat 4 with $1192.25. huodini is at seat 5 with $500. The button is at seat 1. gdaily posts the small blind of $5. 3sap posts the big blind of $10. (huodini did not post OT, is sitting out.) Mrfreindly: -- -- -- -- EASTLE: -- -- -- -- gdaily: Jc Tc 4h 9c 3sap: -- -- -- -- Johnny_Hustle: -- -- -- -- Pre-flop: Johnny_Hustle calls. Mrfreindly raises to $45. EASTLE folds. gdaily calls. 3sap re-raises to $190. Johnny_Hustle calls. Mrfreindly calls. gdaily calls. Flop (board: Qh 9h Ks): gdaily bets $760. 3sap raises to $1520. Johnny_Hustle goes all-in for $1002.25. Mrfreindly folds. gdaily goes all-in for $903. 3sap is returned $517.75 (uncalled). Turn (board: Qh 9h Ks 3d): (no action in this round) River (board: Qh 9h Ks 3d 5c): (no action in this round) Showdown: 3sap shows Kc Qc Qd 6s. 3sap has Qc Qd Qh 9h Ks: three queens. Johnny_Hustle shows Kh 4s Td Kd. Johnny_Hustle has Kh Kd Qh 9h Ks: three kings. gdaily shows Jc Tc 4h 9c. gdaily has Jc Tc Qh 9h Ks: straight, king high. Hand #41863117-1354 Summary: $2 is raked from a total pot of $3667.50. $2 is raked from the main pot of $3469. $0 is raked from side pot #1 of $198.50. gdaily wins the main pot $3467 with straight, king high. Johnny_Hustle wins the side pot $198.50 with three kings. ---------------------------------------------------------------- Skönt blockade dom var Är det någon som vet hur man kan plocka fram gamla HH från UB? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 29 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 29 April , 2007 För övrigt så riktigt avskyr jag UB-klienten. Jag ogillar Prima för den är så snabb, men UB är ju blixtsnabb. Jag är en gammal man, jag måste få spela i ett makligare tempo. I detta avseende är Crypto och B2B överlägsna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jezaja Postad 29 April , 2007 Rapport Share Postad 29 April , 2007 För övrigt så riktigt avskyr jag UB-klienten. Jag ogillar Prima för den är så snabb, men UB är ju blixtsnabb. Jag är en gammal man, jag måste få spela i ett makligare tempo. I detta avseende är Crypto och B2B överlägsna 10 bord på UB så vet man vad man går för, bra träning i både simultankapacitet och finmotorik Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 29 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 29 April , 2007 3sap Remember that name (höjer 90% av flopparna, dundrar på, betalar av. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Appel Postad 29 April , 2007 Rapport Share Postad 29 April , 2007 3sapRemember that name (höjer 90% av flopparna, dundrar på, betalar av. Det KAN ju även vara så att det var fyllelir under löningshelgen.... (negativa appel i farten såhär utan brunch i kroppen..) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 29 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 29 April , 2007 Det KAN ju även vara så att det var fyllelir under löningshelgen.... (negativa appel i farten såhär utan brunch i kroppen..) Jänkare har inte löningshelg, dom får lön varje vecka. Men på tal om brunch, är du hungrig? Ska vi mata oss? Game #3914205173: Omaha PL ($2.50/$5) - 2007/04/29 - 12:05:49 (CET)Table "Heeleyhazel" Seat 5 is the button. Seat 2: Donkament ($1082.50 in chips) Seat 5: Milgauss ($1074 in chips) Donkament: posts small blind $2.50 Milgauss: posts big blind $5 ----- HOLE CARDS ----- dealt to Donkament Donkament: raises to $15 Milgauss: calls $10 ----- FLOP ----- Donkament: checks Milgauss: bets $30 Donkament: raises to $120 Milgauss: calls $90 ----- TURN ----- 5 of Clubs8 of Spades Donkament: bets $270 Milgauss: calls $270 ----- RIVER ----- 8 of Spades3 of Spades Donkament: bets $677.50 and is all-in Milgauss: is all-in $669 Returned uncalled bets $8.50 to Donkament ----- SHOW DOWN ----- Donkament: shows (A Full House, Eights full of Fives) Milgauss: shows (Three of a kind, Fives, King high) Donkament collected $2147 from Main pot ----- SUMMARY ----- Total pot $2148 Main pot $2147 Rake $1 Board Seat 2: Donkament (small blind) showed and won ($2147) with A Full House, Eights full of Fives Seat 5: Milgauss (big blind) showed and lost with Three of a kind, Fives, King high Ibland har även jag tur. Gjorde en helt tom checkraise-floppbluff. Han borde inte ha en femma, och har han det så hör han väl av sig. C/R brukar vinna potten på floppen. I och för sig fattar jag inet vad jag gjorde i potten, men det blir så ibland (jag sitter ur position, inte på knappen - Crypto har en bugg som gör att om man spelar 2-handat soch sedan blir trehandat och sedan tvåhandat igen så ramlar knappen iväg på fel ställe. Nåja, klonk på turn... Blev lite orolig för QQ när han synade turn men det är ju bara att löpa linan ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 29 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 29 April , 2007 Ny signatur förresten... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
almanzur Postad 29 April , 2007 Rapport Share Postad 29 April , 2007 Borde nog vara a bit Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 29 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 29 April , 2007 Borde nog vara a bit ty Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stackbrat Postad 29 April , 2007 Rapport Share Postad 29 April , 2007 sen sa han väl aldrig "ego problem" heller? Kan du inte citera ditt egna program korrekt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 30 April , 2007 Rapport Share Postad 30 April , 2007 Ola... vad tror du han tror att du har, eftersom han synar på rivern? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 30 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 30 April , 2007 sen sa han väl aldrig "ego problem" heller? Kan du inte citera ditt egna program korrekt? Sa han inte? Fan... då var det ju inte roligt ju... vad sa han? Jag höll på att garva ihjäl mig i alla fall... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 30 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 30 April , 2007 Ola... vad tror du han tror att du har, eftersom han synar på rivern? Vem? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 30 April , 2007 Rapport Share Postad 30 April , 2007 Såsom jag minns det var "a bit of an ego". Men det finns ju inspelat, kan ingen kolla upp det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 30 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 30 April , 2007 Det var ju ännu roligare... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 30 April , 2007 Rapport Share Postad 30 April , 2007 Sorry menade den där du prickar kåken med 85, post 810. Vad tror du han tror att du har... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 30 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 30 April , 2007 Ah, ja bevisligen tror han att K5 står. Jag hade inte spelat som han gjorde... Hade det varit flerhandat och jag slagit om i small blind, så är väl AA en rimlig hand. Spelar vi H2H så betyder väl att jag fått fyra kort och inte har triss på handen... I Texas är "informationsbetar" jävligt överskattat. I Omaha fungerar de utmärkt om de används rätt. Jag hade trebetat på floppen om jag varit han, och sedan gett upp potten om jag fått syn på den beten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 30 April , 2007 Rapport Share Postad 30 April , 2007 Apropå något helt annat: Brandborn är dessutom känd för oortodoxt spel trots förmågan att i efterhand veta exakt vad motståndarna haft på hand.Hehehe, fick du skriva din presentation själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 30 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 30 April , 2007 Apropå något helt annat:Hehehe, fick du skriva din presentation själv? Var det från Betway-presentationen? Gillar den som Parbet har i sin annons också: Pokerpionjär och troligen Sveriges främsta pokerteoretiker. Två SM-tecken i poker. Playboy. Programledare och analytiker i poker.se TV. Snäll, även om det inte syns. Grym på bridge. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 30 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 30 April , 2007 Eller som det stod (står) på Poker.se Sveriges sexigaste pokerteoretiker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 30 April , 2007 Rapport Share Postad 30 April , 2007 Var det från Betway-presentationen?Nope, Expressen. Dock smäller såklart den från Poker.se högre, mest pga att den utan tvekan är sann (teh competition är ju Glimne för bövelen). Ahja, selfpromotion kommer för eller senare tillbaks och biter en i rumpan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts