Matteprof Postad 30 Mars , 2007 Rapport Postad 30 Mars , 2007 Klev av Impact Coatings på 171 kr. De har helt enket stigit för snabbt...Mycket nöjd med +50 kr/aktie på en vecka. Synd man inte hade magkänsla att köpa mer än en ynka börspost. Snyggt jobbat. Själv har jag tankat in Betsson vilka har sista dag för handel inkl Net Entertainment idag. Dessutom släppte Betsson fantastiskt starka preliminära siffror för jan-feb Q1 igår. Så som jag ser det finns en fin uppgångspotential för Betsson vid uppdelandet av bolagen. Detta trots den politiska risk som finns ang Turkietspelarna. Där säger dock Betsson själva att man arbetat runt det så att spelare från Turkiet fortfarande kan spela på Betsson. PS. Bridge låter ju kul... men jag är osäker på att min "skogshuggarbridge" som du kallade det skulle överleva en division C Citera
gdaily Postad 30 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 30 Mars , 2007 Sålde för övrigt av hälften av 360H-aktierna också, har en miljon kvar av dom. Funderar dessutom om det inte börjar bli läge att kika på 24h snart... Citera
psykologas Postad 30 Mars , 2007 Rapport Postad 30 Mars , 2007 Fan, några som är intresserade av att starta ett pokerforum-lag i St Eriks ligaspel? Beroende på uppställning kan vi nog få hoppa in i A eller B eller C-ligan som vi känner det. Och jag har faktiskt inget emot arr börja harva från botten, om vi har många "nybörjare" i laget. e ju j-ligt kul men en kväll i veckan e ju lite mkt;) men ställer gärna upp som reserv. Spela b-ligan för nåra år sen men nu e man helt klart på c-nivå Citera
Careca Postad 30 Mars , 2007 Rapport Postad 30 Mars , 2007 Bridge rokkar... synd bara att man inte kan lira på nätet å bli rik som man kan med poker.... har jag hört att man kan i alla fall. Hittils är mina vinster i bägge disiplinerna ganska blygsamma. Citera
zinna Postad 30 Mars , 2007 Rapport Postad 30 Mars , 2007 Det går faktiskt att spela robber om pengar på bbo (bridge base online) dock om småpengar och med en bot som partner men ändå... Jag bor i lund så jag har ingen möjlighet att spela i någon liga i Stockholm dock spelar jag i ett antal serier i lund Citera
devalanteriel Postad 30 Mars , 2007 Rapport Postad 30 Mars , 2007 Lär mig bridge så spelar jag gärna. Kanske. Fast jag tänker inte pendla till Sthlm bara för det. Citera
arne_anka Postad 30 Mars , 2007 Rapport Postad 30 Mars , 2007 Ja det är synd att inte bridgen får mer uppmärksamhet och status än den har, det förtjänar den verkligen! Jag gick ut impact coatings på 071 köpte dock på 18. Citera
gdaily Postad 1 April , 2007 Författare Rapport Postad 1 April , 2007 Köpte själv en massa Betsson i fedags. För många ser jag nu, ligger fett överbelånad i depån, så jag ska sälja av i morgon (efter det att dom gått ner en del på grund av avknoppningen av NetEntertainment). Jag har nu bara spelbolagsaktier i portföljen (pokeraktier). Det är sådant som kallas riskspridning, yes? Citera
kfluffie Postad 1 April , 2007 Rapport Postad 1 April , 2007 Ola, vad är en bra Winrate för en HU-SnG-lirar på medelnivå (50-200)? Citera
gdaily Postad 1 April , 2007 Författare Rapport Postad 1 April , 2007 Vet inte riktigt... kolla på Sharkscope Citera
Sjogren Postad 2 April , 2007 Rapport Postad 2 April , 2007 Köpte själv en massa Betsson i fedags.För många ser jag nu, ligger fett överbelånad i depån, så jag ska sälja av i morgon (efter det att dom gått ner en del på grund av avknoppningen av NetEntertainment). Jag har nu bara spelbolagsaktier i portföljen (pokeraktier). Det är sådant som kallas riskspridning, yes? Jag hoppas att du sålde Betsson för den har gått ner 26% idag Citera
stackbrat Postad 2 April , 2007 Rapport Postad 2 April , 2007 Ola, vad är en bra Winrate för en HU-SnG-lirar på medelnivå (50-200)? 11-16% ROI Citera
gdaily Postad 2 April , 2007 Författare Rapport Postad 2 April , 2007 Jag hoppas att du sålde Betsson för den har gått ner 26% idag Japp, men den nedgången var ju väntad, beror ju på avknoppningen av Net Entertainment. Men ja, jag har sålt av (enligt plan) Citera
Stoffi Postad 2 April , 2007 Rapport Postad 2 April , 2007 Fler aktietips nu då?!? Eller ska du bara investera i branschen Citera
moffeS Postad 2 April , 2007 Rapport Postad 2 April , 2007 Läs detta så fattar ni varför betsson aktien rasar http://www.di.se/Nyheter/?page=/Avdelningar/Artikel.aspx%3FArticleID%3D2007%5C04%5C02%5C227856%26words%3Dbetsson%26SectionID%3DEttan%26menusection%3DStartsidan%3BHuvudnyheter Citera
gdaily Postad 2 April , 2007 Författare Rapport Postad 2 April , 2007 Dags att summera mars, och det har varit en mycket dyster månad, då ingenting stämt. Summering för januari Garanti MTT: 0 (3 spelade) Satelliter: +$2000 (SM) Slyngelkontot: +$17 Vadslagning: -$115 (varav $100 trav) Livepoker: -10 000 kr Småtävlingar: -$15 Blackjack: -$630 Omöjliga skulder: +$200 Cashgame: -$14000 Det mesta från en dyr fixed-limitsittning H2H SnG: -2949 (första förlustmånaden på H2H-spel på två år!) Bonus/betald rake $2143/$3143 (68%) Eller jo, lite har stämt. Har i alla fall kvalat mig in till SM via en satellit på Betway. Posten "omöjliga skulder" måste väl förklaras: Har en lista med pengar som folk lånat av mig, som man mer eller mindre gett upp hoppet om. Döm om min förvåning när jag fick ett mail från Norge om att en kille ville göra en avbetalning på Stars på $200 av de $400 han var skyldig... ja det gick ju bra, såklart. Citera
gdaily Postad 2 April , 2007 Författare Rapport Postad 2 April , 2007 I April ska jag spela dels på Parbet (ni kommer strax förstå varför) och dels på Betway. Jag ska spela SM (både TNL och Omaha), kul att jag för en gångs skull ska få gejma lite livetävlingar, jag har ju ett gammalt SM-guld i Omaha att återerövra. Citera
gdaily Postad 2 April , 2007 Författare Rapport Postad 2 April , 2007 Läs detta så fattar ni varför betsson aktien rasar http://www.di.se/Nyheter/?page=/Avdelningar/Artikel.aspx%3FArticleID%3D2007%5C04%5C02%5C227856%26words%3Dbetsson%26SectionID%3DEttan%26menusection%3DStartsidan%3BHuvudnyheter Ja, det är ju det jag har sagt hela tiden, föll pga avknoppning av NetEnt. Citera
Djens Postad 2 April , 2007 Rapport Postad 2 April , 2007 jag har ju ett gammalt SM-guld i Omaha att återerövra. Med tanke på hur hårt du jämt tiltar i livetours så blir det nog svårt Citera
gdaily Postad 2 April , 2007 Författare Rapport Postad 2 April , 2007 Med tanke på hur hårt du jämt tiltar i livetours så blir det nog svårt Om jag inte tröttnar på att folda de första två-tre timmarna så går det nog bra. Citera
gdaily Postad 2 April , 2007 Författare Rapport Postad 2 April , 2007 Seat 1: Fi ($435.50 in chips)Seat 2- ($576.50 in chips) Seat 3: - ($698.75 in chips) Seat 4: - ($567.25 in chips) Seat 5: gdaily ($2227.75 in chips) Seat 6: - ($501.50 in chips) -: posts small blind $2.50 -: posts big blind $5 ----- HOLE CARDS ----- dealt to gdaily gdaily: calls $5 -: folds Fi: raises to $22.50 -: folds -: folds -: folds gdaily: calls $17.50 ----- FLOP ----- gdaily: checks Fi: checks ----- TURN ----- 2 of Spades5 of Spades gdaily: bets $52.50 Fi: calls $52.50 ----- RIVER ----- 5 of SpadesQueen of Clubs gdaily: checks Fi: bets $157.50 gdaily: calls $157.50 ----- SHOW DOWN ----- Fi: shows (A Pair of Fives, Queen high) gdaily: shows (Two Pairs, Queens and Sixes, Ten high) gdaily collected $469.50 from Main pot ----- SUMMARY ----- Total pot $472.50 Main pot $469.50 Rake $3 Board Seat 1: Fi showed and lost with A Pair of Fives, Queen high Seat 5: gdaily showed and won ($469.50) with Two Pairs, Queens and Sixes, Ten high Mot en motståndare som tidigare visat upp AAxy när han höjt preflop... vad säger ni, ska man ta synen på rivern? Satte honom på höga kort (och därmed färgdrag), inte på låga stegwrappisen. Citera
gdaily Postad 2 April , 2007 Författare Rapport Postad 2 April , 2007 http://pokerforum.nu/forum/showthread.php?t=31456 Där är anledningen till att jag ska spela lite på Parbet... 19500 MPP borde jag plocka på en månad (lite drygt kanske). Hade det varit en fulltidsgrindmånad (för mig, dvs halvfart för storgrindarna) så hade jag lätt tagit det på månaden. Nu kommer ju dock påsk och SM och "förstör", så vi får se om jaghinner ta det. Men klarar jag inte första månaden så kommer jag definitivt att klara det i andra. Jaja, jag vet, man kan köpa sig en semesterresa... men det är inte riktigt samma sak Citera
highbury90 Postad 2 April , 2007 Rapport Postad 2 April , 2007 http://pokerforum.nu/forum/showthread.php?t=31456 Där är anledningen till att jag ska spela lite på Parbet... 19500 MPP borde jag plocka på en månad (lite drygt kanske). Hade det varit en fulltidsgrindmånad (för mig, dvs halvfart för storgrindarna) så hade jag lätt tagit det på månaden. Nu kommer ju dock påsk och SM och "förstör", så vi får se om jaghinner ta det. Men klarar jag inte första månaden så kommer jag definitivt att klara det i andra. Jaja, jag vet, man kan köpa sig en semesterresa... men det är inte riktigt samma sak Du som har järnkoll på bonusar är detta en ovanligt bra bonus? Går den att spela in även på lägre limit inom rimmligt antal timmar? Citera
gdaily Postad 2 April , 2007 Författare Rapport Postad 2 April , 2007 Du som har järnkoll på bonusar är detta en ovanligt bra bonus? Går den att spela in även på lägre limit inom rimmligt antal timmar? Helt ärligt, inte den blekaste. Djens vet... Citera
Recommended Posts