Aeis Postad 30 December , 2006 Rapport Postad 30 December , 2006 Säg att man spelar på Stars. Blir det för mycket tur att spela turbo eller finns det fortfarande bra värde? Vad tycker ni som spelar mycket HU SNG? Citera
Gäst Postad 30 December , 2006 Rapport Postad 30 December , 2006 Säg att man spelar på Stars. Blir det för mycket tur att spela turbo eller finns det fortfarande bra värde? Vad tycker ni som spelar mycket HU SNG? Du kommer ju ha en lägre vinstprocent men det ska ju kunna vägas upp av att du får in fler matcher i timmen. Har läst en massa på 2p2 och där finns det en hel del duktiga vinnande spelare som kör turbos. Själv kör jag bara regulars eftersom jag är rättså marginellt vinnande i HU SnG's. Tror det bästa är att börja med regulars för att lära sig vad som är ett vinnande spel. Men det är ju bara att testa helt enkelt Citera
CarlLee Postad 2 Januari , 2007 Rapport Postad 2 Januari , 2007 Min egna uppfattning är att det är ganska onödigt med turbos. Spelar du mot synfiskar som du vill så vill du ha en bra hand på floppen som du kan lura han på hela stacken, och fler faktorer som jag inte orkar gå in på. Men jag tror att du tjänar betydligt mer i timmen på regulars om du är duktig. På högre nivåer där motståndet är tuffare vet jag inte riktigt.. Så min synpunkt gäller enbart mot svagt motstånd. Citera
SouthEast Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 Har spelat en del HU SnG under 2006. Har spelat mestadels snabb/turbo turneringar och tycker inte att man förlorar så mycket på det jämfört med regulars. Har ca 16-18% ROI på 171st spelade. Det verkar som om de som är kassa (på låga nivåer) skickar in degen lite random och då klarar man oftast av dem på snabb/turbo spel också. Ska nog ändå testa på mer regulars för att se vad som händer. Känns i alla fall som om jag har mer tålamod än de flesta på min nivå (SS 50:- och Sportingbet $10-30). Kan inte gå upp i nivå eftersom jag ständigt plockar ut pengar till mat och blöjor....eller nåt annat kul. Citera
Recommended Posts