illerrre Postad 29 December , 2006 Rapport Share Postad 29 December , 2006 nån här måste ju ha spelet.... Är på tredje hidden skill eller vad det nu heter... Tredje gyllenevargen ni vet... Den går ju fan inte o klara?? Hur exakt ska man göra? Suttit 45 minuter med den och blir helt knas snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 29 December , 2006 Rapport Share Postad 29 December , 2006 Du kanske ska testa att kolla här. Finns där ett underforum som heter "The legend of Zelda: Twilight princess" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
illerrre Postad 29 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 29 December , 2006 thanxx Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
illerrre Postad 29 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 29 December , 2006 fan pallar inte regga mig där... inte än iaf. Hoppas nån här har det istället:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matteprof Postad 2 Januari , 2007 Rapport Share Postad 2 Januari , 2007 Men hur kass är du?! No Offence... men han förklarar ju hur du ska göra. Vilken skill är det? Typ, Håll in L, Trycka A och styrspaken åt något håll, för att hoppa runt. Tryck därefter på B för att göra en attack i ryggen Ja fast på Engelska då PS, jag har just fixat twilight mirror så snart är man färdig med liret Bra walkthrough: http://videogames.yahoo.com/printview_feature?eid=494140 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
illerrre Postad 2 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 2 Januari , 2007 men det är så jag gör!!! Jag fattar hur man ska göra, men jag klarar fan inte göra det... Ska testa igen sen om jag orkar gå dit. Hoppade över det o körde vidare istället, man behöver ju inte dom ändå. Hur långt har du kommit? Jag är i snowy mountains slottet. (har 10 hjärtan) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matteprof Postad 2 Januari , 2007 Rapport Share Postad 2 Januari , 2007 men det är så jag gör!!! Jag fattar hur man ska göra, men jag klarar fan inte göra det... Ska testa igen sen om jag orkar gå dit. Hoppade över det o körde vidare istället, man behöver ju inte dom ändå. Hur långt har du kommit? Jag är i snowy mountains slottet. (har 10 hjärtan) Gör om, gör rätt som mitt gamla befäl sa Jag lirar det till Game Cube och det är så man gör där. Man får mata lite bara Om det är när man ska rulla bakom fienden så är det bara mata lite på A sen mata på B när man är bakom, man måste hoppa ett par gånger alt, rulla vilken man gör genom att trycka A på Game Cube dosan. Jag ska just in i Twilight Castle och möta Zant, har väl typ 14 eller 15 hjärtan så jag har lite harvande kvar men slutet närmar sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
illerrre Postad 2 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 2 Januari , 2007 Har också det till gamecube och det är där man ska hoppa bakom:) Hur många timmar har du lirat? Ska lira lite nu, blev sugen:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dekutree Postad 2 Januari , 2007 Rapport Share Postad 2 Januari , 2007 Borde jag kunna det här? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matteprof Postad 2 Januari , 2007 Rapport Share Postad 2 Januari , 2007 Borde jag kunna det här? Japp, det ligger i öppna forumet så varför inte? illerre: Jag är uppe i drygt 50 timmar tutti. Blir väl att lira ut till helgen tror jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dekutree Postad 2 Januari , 2007 Rapport Share Postad 2 Januari , 2007 Japp, det ligger i öppna forumet så varför inte? illerre: Jag är uppe i drygt 50 timmar tutti. Blir väl att lira ut till helgen tror jag... Jag menade med tanke på mitt nick och min fina bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matteprof Postad 2 Januari , 2007 Rapport Share Postad 2 Januari , 2007 Jag menade med tanke på mitt nick och min fina bild. Ah, då fattar jag... Det här med moderatorrättigheter kan göra att man missar sånna där poänger ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
illerrre Postad 2 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 2 Januari , 2007 Testade en halvtimme till på tredje hiddens kill, men klarar fortfarande inte det... Får väl helt enkelt skita i dom... Klarade 2 slott till iaf:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jello Postad 2 Januari , 2007 Rapport Share Postad 2 Januari , 2007 http://www.gamefaqs.com Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
illerrre Postad 2 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 2 Januari , 2007 http://www.gamefaqs.com lol? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 3 Januari , 2007 Rapport Share Postad 3 Januari , 2007 Jag menade med tanke på mitt nick och min fina bild.Nu känner jag mig gammal men, vad tusan är en/ett dekutree? /TF *edit* *tittar ett inlägg nedåt* Ahaaa, som Fader Fourah, fast tvspel, got it Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dekutree Postad 3 Januari , 2007 Rapport Share Postad 3 Januari , 2007 Nu känner jag mig gammal men, vad tusan är en/ett dekutree? /TF Ett talande träd som hjälper huvudfiguren i Zelda-spelen. . =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
illerrre Postad 5 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 Då vara spelet avklarat då. 40 timmar tog det. Alldeles för lätt imo:/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matteprof Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 Då vara spelet avklarat då. 40 timmar tog det. Alldeles för lätt imo:/ Bra jobbat, jag är uppe i 55 timmar och är på Huryle Castle, tänkte lira ut det i helgen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
illerrre Postad 5 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 Thx. Måste säga att det var ett grymt bra spel även om jag tyckte det var lite för lite "vafan nu e jag fast igen" tillfällen. Kommer ihåg vattenslottet på orcarina of time för första gången... sick. Tror jag började om på det spelet 3 gånger innan jag till slut klarade det. Var väl dock lite yngre och dummare då but still:P Gl i helgen:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matteprof Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 Ty, då var det klart. Då var det bara sälja liret Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
illerrre Postad 6 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 6 Januari , 2007 hahaha:) Ska få min pappa att börja lira det nu (han gillar zeldaspelen) Så kommer få guida han som fan:P Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts