jackbalsam Postad 11 Februari , 2005 Rapport Postad 11 Februari , 2005 Vid ett 8manna 7card stud-bord så behövs det ju 56 kort om alla går till showdown. Det tycker jag verkar konstigt. Förklara för mig. * RP - QoS * Citera
Nusseman Postad 11 Februari , 2005 Rapport Postad 11 Februari , 2005 Det händer i princip aldrig att alla går till showdown, men händer det slängs det sista kortet upp som communitycard mitt på bordet. Citera
Fido Postad 11 Februari , 2005 Rapport Postad 11 Februari , 2005 Spela lite playmoney så får du se hur det ser ut! Där händer det ofta! (Testade 7cd på playmoney för att se hur det gick till, blev lagom förvirrad när ett kort plötsligt "fastnade" mitt på bordet.) Citera
zagwer Postad 2 November , 2005 Rapport Postad 2 November , 2005 Det händer i princip aldrig att alla går till showdown, men händer det slängs det sista kortet upp som communitycard mitt på bordet. Ska inte det sista kortet vara ett dolt kort? Påverkar inte detta spelet sjukt mycket isf? Citera
Nusseman Postad 2 November , 2005 Rapport Postad 2 November , 2005 Det händer i princip aldrig att alla går till showdown, men händer det slängs det sista kortet upp som communitycard mitt på bordet. Ska inte det sista kortet vara ett dolt kort? Påverkar inte detta spelet sjukt mycket isf? Jo men det händer som sagt nästan aldrig, förutom i gratispokerns underbara värld, så det spelar inte så stor roll. Citera
torch Postad 2 November , 2005 Rapport Postad 2 November , 2005 Det händer i princip aldrig att alla går till showdown, men händer det slängs det sista kortet upp som communitycard mitt på bordet. Ska inte det sista kortet vara ett dolt kort? Påverkar inte detta spelet sjukt mycket isf? Jo men det händer som sagt nästan aldrig, förutom i gratispokerns underbara värld, så det spelar inte så stor roll. Dessutom får det i händelse av detta inte ske någon vidare betting (dvs på sista rundan).. Citera
Recommended Posts