kratjan Postad 29 December , 2006 Rapport Share Postad 29 December , 2006 Jag har provat spel på prima och ladbrokes men förstår inte hur ni kan spela på fler än 2 bord hur gör man för att lägga borden sida vid sida jag kan inte öppna i sepparata fönster är det min dator skärmen eller är det på sajten problemet finns det gick förr hjälp! dessutom på 7sultans på prima tror jag bara man kan ha 2 bord samtidigt öppna. Hur klarar er lina 6 bord hur hinner ni med Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
caam Postad 29 December , 2006 Rapport Share Postad 29 December , 2006 Fattar inte riktigt ditt problem, kanske missförstår dig men men. Hur många bord du kan ha på skärmen sammtidigt beror ju på skärmens upplösning. tex om du har en 19tums crt som jag kör med 1600x1200 upplösning så får jag rum med 4st pokerbord ijämte varandra utan överlapp på de flesta klienter då de flesta har 800x600 upplösning på sina bord. Har du en plattskärm tex 17 eller 19 tums kan du ju inte köra 4 fönster utan överlapp utan placera dom då bara så utspritt det går. På endel pokersiter tex prima kan man ju köra miniview,det ändrar du på bordets inställningar i menyn och då kan du ha fler bord uppe utan överlapp. Hur man lär sig multitabla på ett bra sätt? Jag rekomenderar att man börjar med tex 2 st och när man är van och tycker det går för sakta börjar man köra med 3 osv osv, de flesta som spelat ett tag kör väl 4-8st bord samtidigt tror jag. Man går ju miste om lite mer information om spelarna när man kör fler bord men har du ett stabilt vinnande spel sen innan på nivån kommer du vinna lite mindre per bord i snitt men timförtjänsten blir högre för du kör ju fler bord. Vet inte om mina svar hjälpte dig direkt men försökte ju iallafall.... Lycka till Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts