Jennez Postad 28 December , 2006 Rapport Share Postad 28 December , 2006 Mina damer och herrar Idiotsajten Wasapoker har gjort det igen. http://www.slitzpoker.se Jag uppmanar nu alla att omedelbart upphöra med att vara kunder hos detta oseriösa skitbolag som redan tidigare varit i blåsväder. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Narkissoz Postad 28 December , 2006 Rapport Share Postad 28 December , 2006 Det var ju inte första gången, som sagt. Skulle aldrig falla mig in att spela där. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pablo0o Postad 28 December , 2006 Rapport Share Postad 28 December , 2006 Stackare. Har dem inget vettigare för sig ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
firma Postad 29 December , 2006 Rapport Share Postad 29 December , 2006 Vad äre egentligen som händer? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 29 December , 2006 Rapport Share Postad 29 December , 2006 illa. men borde inte slitz varit lite kloka och reggat sina domännamn först? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 29 December , 2006 Rapport Share Postad 29 December , 2006 men borde inte slitz varit lite kloka och reggat sina domännamn först?Ah, trodde Slitz var med på noterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 29 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 29 December , 2006 Ja, Slitz får ju skylla sig själva på det sättet men det är ändå så vansinnigt lågt av Wasa. Lägre än Glocalnet. Om Slitz är med på noterna är det de som är låga. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 29 December , 2006 Rapport Share Postad 29 December , 2006 Det är lite humor att wasapoker är så snåla att de "bara" reggar .se- och .com-domänen. De kanske tyckte att det var lite för dyrt att plocka även .nu .eu .net .org blablabla Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 29 December , 2006 Rapport Share Postad 29 December , 2006 Om Slitz är med på noterna är det de som är låga.De är jävligt låga oavsett. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 29 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 29 December , 2006 De är jävligt låga oavsett. Lol, ord. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Robbie Postad 29 December , 2006 Rapport Share Postad 29 December , 2006 illa. men borde inte slitz varit lite kloka och reggat sina domännamn först? Nu förstår jag inte vad ni pratar om så ursäkta om det blir ett dumt inlägg. Men menar ni att slitz borde regga varenda domän som börjar på slitz? slitzpoker.se, slitzbilar.se, slitztidning.se, slitzmagasin.se, slitzbrudar.se m.fl, m.fl? Det låter inte som nåt något företag skulle göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joey Postad 29 December , 2006 Rapport Share Postad 29 December , 2006 Nu förstår jag inte vad ni pratar om så ursäkta om det blir ett dumt inlägg. Men menar ni att slitz borde regga varenda domän som börjar på slitz? slitzpoker.se, slitzbilar.se, slitztidning.se, slitzmagasin.se, slitzbrudar.se m.fl, m.fl? Det låter inte som nåt något företag skulle göra. Eftersom dom har en tidning som heter slitzpoker så vore det väl inte overkill att regga domänen direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
León Postad 29 December , 2006 Rapport Share Postad 29 December , 2006 Ska väl komma en tidning snart kallad just SlitzPoker... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kometen Postad 29 December , 2006 Rapport Share Postad 29 December , 2006 Slitz har startat en tidning vid namn Slitzpoker, därav disskusionen Robbie! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roger71 Postad 30 December , 2006 Rapport Share Postad 30 December , 2006 Ska väl komma en tidning snart kallad just SlitzPoker... Har redan kommit ut i affärerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
uppner Postad 30 December , 2006 Rapport Share Postad 30 December , 2006 Tror ni att det är aftonbladet som har reggat den här domänen? http://www.aftonhoran.se Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeg123 Postad 30 December , 2006 Rapport Share Postad 30 December , 2006 Tror ni att det är aftonbladet som har reggat den här domänen? http://www.aftonhoran.se nej det är inte aftonbladet... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
uppner Postad 31 December , 2006 Rapport Share Postad 31 December , 2006 nej det är inte aftonbladet... Det är det jag menar, någon har gjort det för att jävlas, så kan det väl vara i det här fallet också? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 31 December , 2006 Rapport Share Postad 31 December , 2006 Det är det jag menar, någon har gjort det för att jävlas, så kan det väl vara i det här fallet också? slitzpoker.se har registrerats av Ternstedt Invest som äger PSI Spelinvest AB som äger Wasapoker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
espinola Postad 31 December , 2006 Rapport Share Postad 31 December , 2006 shit, om google skulle starta en poker sida, googlepoker, imorrn och de hade glömt att regga com,net,org, u name. Näää jag skulle inte alls regga googlepoker och sälja den dyrt och tjäna dollares. haha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeg123 Postad 31 December , 2006 Rapport Share Postad 31 December , 2006 shit, om google skulle starta en poker sida, googlepoker, imorrn och de hade glömt att regga com,net,org, u name. Näää jag skulle inte alls regga googlepoker och sälja den dyrt och tjäna dollares. haha En kompis pappa reggade McLaren innan internet slog igenom och tjänade en massa deg. Jag har dock hört att någon reggade iMac och blev stämd Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MajkTheBike Postad 31 December , 2006 Rapport Share Postad 31 December , 2006 lika upprörande som att höra att Tant Agda har gått mot röd gubbe. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Wasa-Mgr Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 Att ni bara orkar. Olika bolag arbetar på olika sätt. Att köpa domännamn är ingenting olagligt när det gäller namn som t.ex. slitzpoker.se. Den domänen köpte vi långt innan Slitz hade fått nys om att man spelade poker i Sverige. Jag tycker att är väldigt tråkigt att folk ägnar mer tid på pf.nu till att såga andra spelare, pokerbolag etc, istället för att samarbeta mot en bättre poker community. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
all_ur_horses Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 Att ni bara orkar. Olika bolag arbetar på olika sätt. Att köpa domännamn är ingenting olagligt när det gäller namn som t.ex. slitzpoker.se. Den domänen köpte vi långt innan Slitz hade fått nys om att man spelade poker i Sverige. Jag tycker att är väldigt tråkigt att folk ägnar mer tid på pf.nu till att såga andra spelare, pokerbolag etc, istället för att samarbeta mot en bättre poker community. Ja, du har rätt. Att ni köpte den tidigt förändrar situationen helt!! Dumhuvud. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kjell-fr Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 Att ni bara orkar. Olika bolag arbetar på olika sätt. Att köpa domännamn är ingenting olagligt när det gäller namn som t.ex. slitzpoker.se. Den domänen köpte vi långt innan Slitz hade fått nys om att man spelade poker i Sverige. Jag tycker att är väldigt tråkigt att folk ägnar mer tid på pf.nu till att såga andra spelare, pokerbolag etc, istället för att samarbeta mot en bättre poker community. Grattis, du har just övertygat mig om att aldrig spela på Wasa Poker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts