Gå till innehåll

De har gjort det igen!


Jennez

Recommended Posts

illa.

 

men borde inte slitz varit lite kloka och reggat sina domännamn först?

 

Nu förstår jag inte vad ni pratar om så ursäkta om det blir ett dumt inlägg. Men menar ni att slitz borde regga varenda domän som börjar på slitz? slitzpoker.se, slitzbilar.se, slitztidning.se, slitzmagasin.se, slitzbrudar.se m.fl, m.fl? Det låter inte som nåt något företag skulle göra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu förstår jag inte vad ni pratar om så ursäkta om det blir ett dumt inlägg. Men menar ni att slitz borde regga varenda domän som börjar på slitz? slitzpoker.se, slitzbilar.se, slitztidning.se, slitzmagasin.se, slitzbrudar.se m.fl, m.fl? Det låter inte som nåt något företag skulle göra.

 

Eftersom dom har en tidning som heter slitzpoker så vore det väl inte overkill att regga domänen direkt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

shit, om google skulle starta en poker sida, googlepoker, imorrn och de hade glömt att regga com,net,org, u name. Näää jag skulle inte alls regga googlepoker och sälja den dyrt och tjäna dollares.

 

haha

 

En kompis pappa reggade McLaren innan internet slog igenom och tjänade en massa deg. Jag har dock hört att någon reggade iMac och blev stämd :S

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att ni bara orkar. Olika bolag arbetar på olika sätt. Att köpa domännamn är ingenting olagligt när det gäller namn som t.ex. slitzpoker.se. Den domänen köpte vi långt innan Slitz hade fått nys om att man spelade poker i Sverige. Jag tycker att är väldigt tråkigt att folk ägnar mer tid på pf.nu till att såga andra spelare, pokerbolag etc, istället för att samarbeta mot en bättre poker community.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att ni bara orkar. Olika bolag arbetar på olika sätt. Att köpa domännamn är ingenting olagligt när det gäller namn som t.ex. slitzpoker.se. Den domänen köpte vi långt innan Slitz hade fått nys om att man spelade poker i Sverige. Jag tycker att är väldigt tråkigt att folk ägnar mer tid på pf.nu till att såga andra spelare, pokerbolag etc, istället för att samarbeta mot en bättre poker community.

 

Ja, du har rätt. Att ni köpte den tidigt förändrar situationen helt!!

 

Dumhuvud.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att ni bara orkar. Olika bolag arbetar på olika sätt. Att köpa domännamn är ingenting olagligt när det gäller namn som t.ex. slitzpoker.se. Den domänen köpte vi långt innan Slitz hade fått nys om att man spelade poker i Sverige. Jag tycker att är väldigt tråkigt att folk ägnar mer tid på pf.nu till att såga andra spelare, pokerbolag etc, istället för att samarbeta mot en bättre poker community.

 

 

Grattis, du har just övertygat mig om att aldrig spela på Wasa Poker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...