T_RED Postad 27 December , 2006 Rapport Postad 27 December , 2006 Hej hej alla. Jullov och det betyder att man kan förlora pengar!! Under lovet ska jag köra 6 $ sng och hoppas att det går bra. Postar efter x antal turneringar, så inte en åt gången liksom. Skriv gärna kommentarer. Öh, just det. För dem som inte vet: Rake 1 $, Betalning 10 $ för 3:a, 15 $ för 2:a och 25 $ för 1:a. 10 pers runt bordet. Citera
T_RED Postad 27 December , 2006 Författare Rapport Postad 27 December , 2006 Här kommer resultatet från första 10 turneringarna: Plats 1 8 8 5 4 9 6 4 2 3 = -10 $ En gång spelade jag dåligt. En gång gjorde jag ett riktigt spel men som var dåligt ur "turneringsperspektiv". Annars har det dåliga resultatet hittils mest berott på missade coinflips och groteska dominationer. Min spelstil är="snortajt+otur". Sista turren där jag kom 3:a hade jag typ 70 procent av chipsen när det var 3 kvar. sprang in i QQ tre gånger med AQ, A8 och A7, i den ordningen. Slutligen vill jag definitivt påstå att motståndet är riktigt bra (ungefär i klassen när vi spelar torsdagspoker.) Givetvis finns det fortfarande en fisk här och där, men merparten av spelarna har helt plötsligt lärt sig att spela tajt i början och att satsa på slutet, och de flesta verkar bluffa precis lagom mycket. Kort sagt, det har blivit svårt, men kul att spela på låga nivåer sedan jänkarna stack. Citera
Tornie Postad 27 December , 2006 Rapport Postad 27 December , 2006 Lycka till. Tror nog att det inte ska vara några problem för dig på den nivån ändå. Kan ju vara så att du har haft otur och mött en del bra spelare. Men de sngs jag spelar spelade på 6$ nivån så var motståndet inte så bra. Visst försöker de lira men de är ändå inte tillräckligt bra. Citera
T_RED Postad 31 December , 2006 Författare Rapport Postad 31 December , 2006 Nästa 10 omgångar. plats 8 1 5 6 9 2 1 4 8 8 =+5$ resultat totalt=-5$ Som kommentar kan väl sägas att den senaste vinsten kom när jag var hemma hos Ulf och fick en hel del hjälp så att säga. Hade säkert kunna vinna ändå, men det var bra tips i heads-upen. (Höj inte mot en calling-station om du inte har bra. HÖJ DÅ SOM FAN... han sög...) (inte ulf alltså). De 10 senaste har varit mindre oflyt än förra. 2 riktiga klonkers har satt mig på plus igen. Däremot måste jag jobba på att komma itm lite oftare än 30 % av gångerna. 45 % är något att satsa på för att få lite flyt i ekonomin. 3 heads-up är godkänt på 10 turneringar, men jag borde som sagt ha fler itm. Stay tuned för more. Over and out. Citera
Buffe Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 Ser fram emot när du börjar plussa på riktigt. Vill du vinna lite oftare är det bara att komma över . Folk suger alltid när jag möter dom... Citera
T_RED Postad 5 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 5 Januari , 2007 Jaha mitt herrskap. Det kommer en tid när 6 $ sng:s magi slutar gnistra, när vinsten man gör är tre ärtor i månaden, och när det rycker i tilt-fingrarna. Jag tror den tiden börjar närma sig, för det börjar bli lite tråkigt och segt detta men... Här kommer resultaten från 10 senaste... plats 1 9 2 3 9 8 2 5 8 5 res= +5 $ restot = +/- 0 $ Kommentar jag själv har är att denna omgång lika gärna kunde gått minst 30 $ plus, och att jag blandat rejält oflyt med kanske den mest onödiga bluffen i mannaminne. (Senaste omgången med 5500 i stacken mot en som hade 7000... han kunde ju bara inte ha esset, eller hur?) nej som sagt. ganska booring just nu. Två st andra platser som båda verkligen borde varit 1:A platser. För fan, 2-outarn resp 6 out-arn på rivern. söcki-söcki säger jag om det och går vidare in i den grå vardagen som heter 6 $ sng. (Nej min br går inte +/- 0 eftersom jag måste uppehålla intresset med lite turneringar... ligger 10 $ back tot... ) Citera
T_RED Postad 13 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 13 Maj , 2007 Har spelat lite sista månaden på bet24... Jag är bäst. Spelar mycket bättre än förut. Tror att det var ett nyttigt break. Kommer generellt högt upp i turneringarna, men framförallt är det mer stjäla än bomba som gäller nu, och det gör ju som bekant att man inte behöver stål, eller vänta på stål för den delen. Kom 8:a i en 5+0.5$ turnering och vann 92 $. Kom 6:a i en 2+0.25$ turbo turnering (blindshöjning var 3:e minut) och vann 74 $ Vann igår natt en 20+2$ Omaha Hi/Lo turre med 42 pers i och vann 330$ !!! Tjoho! Har nu 430$ på kontot! (och 43 kr på mitt handelsbanken konto...) Nu kan man ju fråga sig vad jag gjorde i en 20+2$ Omaha Hi/Lo turnering... ÄH! jag e bäst! Citera
NorthQ Postad 15 Maj , 2007 Rapport Postad 15 Maj , 2007 Sweet! Jag har ju oxå varit på¨frivilligt break sen i höstas...Lirat några turneringar senaste tiden Missat ITM i säkert hälften men några fina cashes. å dunkat upp rullen från 200 till 800 Dollaz. Men sen så har jag ju flyttat mitt i allt detta. Så nu är jag på ett tilll break, eftersom jag inte har något internet ännu Så vi får väl se hur länge det dröjer innan jag e tebaxx in the action för denna gång, Citera
T_RED Postad 18 Juli , 2008 Författare Rapport Postad 18 Juli , 2008 kul att läsa sina gamla posts. Hur fan jag orkade spela 30 (spelade säker fler) $6+$1 sng's det vete tusan. Vet att jag inte multitablade. herregudars. Citera
Recommended Posts