some1blue Postad 28 Januari , 2007 Rapport Postad 28 Januari , 2007 Vem vann till slut? Tycker att vi stannade blindsen lite för tidigt.. att låsa dom vid 2-4k o sen sitta med 55BB var i HU är lite väl mkt.. men visst blir de mer spel, inte konstigt att småstackarna med 4 man kvar ville låsa blindsen... Sjukt högt kortsnitt med fyra man kvar o ny dealer.. aldrig varit med om maken, PP i var o varannan hand hos minst en person... Citera
OzzzaJa Postad 28 Januari , 2007 Rapport Postad 28 Januari , 2007 Jag vann, HU mot Erik. Vi ökade blindsen till till 3/6 på 3 pers kvar och spelade sen 4/8 i HU, tyckte det blev väldigt bra, helt plötsligt kunde man ju spela poker liksom.. Fast det var ju som sagt inte till din fördel att vi frös dom.. hehe Citera
fannys Postad 28 Januari , 2007 Rapport Postad 28 Januari , 2007 Stort av micke att komma även att han inte mådde bra ... stor eloge.. WP OzzzaJa Citera
DartHRM Postad 28 Januari , 2007 Rapport Postad 28 Januari , 2007 Måste tacka för en trevlig turre, nästa gång klonkar jag hela vägen... MVH 3:an Rapé Citera
Ariados Postad 28 Januari , 2007 Rapport Postad 28 Januari , 2007 Det var mkt trevligt.... kul att få träffa ett riktigt proffs, dessutom en väldigt trevlig person... Grattis till vinsten OzzzaJa Citera
Mjukis Postad 28 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 28 Januari , 2007 Tycker oxå det var en lyckad kväll, lite synd att vi inte kan spela alla bord i samma rum bara. Lite lite dålig uppslutning på cashgamet, trodde att det skulle bli spel till 0700 som förr. Svårt att få folk att stanna kvar en lördagkväll när dom är törstiga kanske Försvann Micke sedan? Hörde att han inte befann sig på stan och inte var nåbar senare på natten. Citera
OzzzaJa Postad 28 Januari , 2007 Rapport Postad 28 Januari , 2007 Tack alla Per: Vi började ju vid 12:00 också, inte vid ca 18:00 som vi brukar göra när vi/ni sitter uppe till 07:00.. hade väl lite med det å göra också skulle jag tro (vet inte hur länge ni satt i lördags dock..?) Citera
Mjukis Postad 29 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 29 Januari , 2007 Jag drog vid tolvhugget av någon anledning. De andra satt väl till 3 tror jag. Citera
Westerlund Postad 29 Januari , 2007 Rapport Postad 29 Januari , 2007 Det var en mycket trevlig turnering och allt var väl organiserat. Jag försvann inte på kvällen Mjukis När vi kom till hotellet efter turneringen så gick vi och la oss för att sova 1 timme bara. Sen när vi vaknade så gick vi ner på statshotellet och var där hela kvällen. Tyvärr stängde dom ju redan 03:00, men vi hade i alla fall trevligt fram tills dess Ha det bra alla trevliga killar och tjejer jag träffade och jag hoppas vi får chansen att träffas igen snart. Lycka till med pokern / Mikael Westerlund Citera
Recommended Posts