Mjukis Postad 27 December , 2006 Rapport Postad 27 December , 2006 Pokerproffset Mikael Westerlund kommer och gĂ€stspelar hos Westbaypoker lördagen den 27/1-07  HeyHoneys har lovat att dyka upp ocksĂ„, förhoppningsvis fĂ„r dom med sig ett gĂ€ng frĂ„n sthlm, kanske Ă€ven Parre =)  Ăven lite folk frĂ„n Norrköping/FinspĂ„ng/Lindesberg/Högsbytrakten Ă€r/kommer att bli inbjudna.  Vi kommer att spela en vanlig NLT freezeout turnering med bounty pĂ„ Micke.  Förhoppningsvis fĂ„r vi tag pĂ„ 3 dealers, antar att det kommer att rĂ€cka =)  Som vanligt blir det cashgame, stakes frĂ„n 5-5 upp till 15-30 med fast dealer pĂ„ 15-30.  Förhoppningsvis kommer Micke att prata lite poker innan vi drar igĂ„ng. SĂ„ alla fiskar, hĂ„ll er borta sĂ„ ni inte lĂ€r er nĂ„got (Jag lĂ€mnar lokalen nĂ€r han börjar snacka, vill inte förstöra mitt fiskspel)   Sen tĂ€nkte jag berĂ€tta en sak; om folk anmĂ€ler sig redan nu (om man vet att man kan) sĂ„ ser andra att det Ă€r stort intresse för turneringen och Ă€ven dom anmĂ€ler sig. Om ingen Ă€r anmĂ€ld sĂ„ tyder det pĂ„ svagt intresse och dĂ„ kommer ingen att anmĂ€la sig, sĂ„ nĂ„gon mĂ„ste börja nĂ„nstans.  Lycka till Citera
Bojen Postad 27 December , 2006 Rapport Postad 27 December , 2006 Bara jag som inte ser vad inköpet ligger pÄ? Citera
fannys Postad 27 December , 2006 Rapport Postad 27 December , 2006 Bara jag som inte ser vad inköpet ligger pÄ?  Inköpet stÄr inte i denna trÄd... VÄran kÀra ordförande "mjuukiz" har nog missat det, men det stÄr pÄ westbaypokers hemsida (http://www.westbaypoker.se), dÀr du Àven mÄste skapa ett anvÀndarnamn för att se turneringarna och anmÀla dig...... Inköpet ligger pÄ 400kr+100kr och dÄ ingÄr en buffe med korv/ost/nachochips och dyl... Citera
OzzzaJa Postad 29 December , 2006 Rapport Postad 29 December , 2006 fan sÄ jÀvla hÀftigt alltsÄ hur lyckades ni med att fÄ hit honom? ska bli sjukt kul, ser mycket fram emot detta Citera
ViLLeH Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 LÄter mycket trevligt, kommer nog ner och spelar .  kommer frÄn Ätvidaberg och undrar om man mÄste betalla medlemsavgiften första gÄngen man spelar hos er? Citera
fannys Postad 5 Januari , 2007 Rapport Postad 5 Januari , 2007 LÄter mycket trevligt, kommer nog ner och spelar . kommer frÄn Ätvidaberg och undrar om man mÄste betalla medlemsavgiften första gÄngen man spelar hos er?  Eftersom ordföranden ligger sjuk.... sÄ svarar vÀl jag dÄ...  Det Àr bara att dyka upp.... Men anmÀl dig helst pÄ hemsidan http://www.westbaypoker.se innan dÀr du mÄste fixa ett anvÀndarnamn annars kommer du inte in i turneringslobbyn... Du behöver INTE betala nÄn medlemsavgift under denna turre...  Det Àr nu 18 anmÀlda... Men vet sen innan att mÄnga inte anmÀler sig, dom bara dyker upp dÄ mÄnga verkar vara lata...Men bra för oss om vi ser hur stort intresset Àr sÄ det gÄr att planera. Personligen tror jag pÄ +35 pers  à tvidaberg... Du kÀnner Stefan Skoogh dÄ född 81?? Citera
Mjukis Postad 5 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 5 Januari , 2007 Tack "Fannys" för att du sköter om saker och ting nÀr jag ligger i fosterstÀllning i sÀngen och hinkar blÄbÀrssoppa!  FrÄgan Àr vad vi fick ut av att komma upp till er? - pÄ kontot, Ànnu mer minus nÀr tompa kom! plus en grymt dÄlig mage! Citera
ViLLeH Postad 5 Januari , 2007 Rapport Postad 5 Januari , 2007 Eftersom ordföranden ligger sjuk.... sÄ svarar vÀl jag dÄ... Det Àr bara att dyka upp.... Men anmÀl dig helst pÄ hemsidan http://www.westbaypoker.se innan dÀr du mÄste fixa ett anvÀndarnamn annars kommer du inte in i turneringslobbyn... Du behöver INTE betala nÄn medlemsavgift under denna turre...  Det Àr nu 18 anmÀlda... Men vet sen innan att mÄnga inte anmÀler sig, dom bara dyker upp dÄ mÄnga verkar vara lata...Men bra för oss om vi ser hur stort intresset Àr sÄ det gÄr att planera. Personligen tror jag pÄ +35 pers  à tvidaberg... Du kÀnner Stefan Skoogh dÄ född 81??  okej men dom som reggar sig via sidan gÄr vÀll före dom som bara dyker upp?. nÀee kÀnenr ingen skoogh men Àr sÄ dÄlig pÄ namn, kÀnner nog igen honom om jag ser han, Àr sjÀlv 88a sÄ kÀnenr inte sÄ mÄnga i den Äldern:D. Citera
fannys Postad 5 Januari , 2007 Rapport Postad 5 Januari , 2007 Tack "Fannys" för att du sköter om saker och ting nÀr jag ligger i fosterstÀllning i sÀngen och hinkar blÄbÀrssoppa!  FrÄgan Àr vad vi fick ut av att komma upp till er? - pÄ kontot, Ànnu mer minus nÀr tompa kom! plus en grymt dÄlig mage!  klart jag styr opp`et mÄste ju ta mitt ansvar nÄnstans... Spyr eller skiter du LOL? Citera
fannys Postad 5 Januari , 2007 Rapport Postad 5 Januari , 2007 okej men dom som reggar sig via sidan gÄr vÀll före dom som bara dyker upp?.nÀee kÀnenr ingen skoogh men Àr sÄ dÄlig pÄ namn, kÀnner nog igen honom om jag ser han, Àr sjÀlv 88a sÄ kÀnenr inte sÄ mÄnga i den Äldern:D.  AlltsÄ sjÀlvklart gÄr dom som Àr anmÀlda före men det kommer inte bli fullt dÄ vi har plats för ganska mÄnga...  Ok han e en gammal klasskompis.... Citera
Mjukis Postad 6 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 6 Januari , 2007 I nödfall har vi plats för ca 70 pers, men som fannys sÀger sÄ kommer det nog inte bli fullt. Skulle vara trevligt om det blev det dock. Citera
OzzzaJa Postad 11 Januari , 2007 Rapport Postad 11 Januari , 2007 70 pers? rÀknar du med att dom sista 20 fÄr sitta inne hos ams dÄ eller? Citera
Westerlund Postad 15 Januari , 2007 Rapport Postad 15 Januari , 2007 SÄg just att det fanns en trÄd om det hÀr.  Som trÄden sÀger sÄ kommer jag att besöka VÀstervik den 27/1-07.  Jag tycker att det skall bli mycket trevligt och ser fram emot en trevlig turnering samt en trvlig utekvÀll pÄ krogen efter turneringens slut.  Det har lÀnge varit tal om en HUP-match mellan mig och Jessica ocksÄ. TyvÀrr har jag och Jessicas sambo stött pÄ problem varje gÄng vi skulle fÄ detta till stÄnd men nu verkar det alltsÄ som att vi skall fÄ chansen till slut )  Ser mycket fram emot detta.  Försök gÀrna komma och spela denna turnering, det Àr ju alltid roligare ju fler vi blir.  Och till er alla frÄn lilla mig  LYCKA TILL MED POKERN  / Mikael Westerlund Citera
baros_milan Postad 16 Januari , 2007 Rapport Postad 16 Januari , 2007 jag ska vara med...mÄste ju spela en all in the dark mot dig för jag torska förra gÄngen...kosta ju hela min skottrulle lol  bling bling Citera
fannys Postad 20 Januari , 2007 Rapport Postad 20 Januari , 2007 mkt trevligt ser att det e 33 anmÀlda och sen vet jag att det e mÄnga som inte anmÀler sig och bara dyker upp... Tror pÄ 50 tomtar mkt bra..  /kejan-snart full.... Citera
ViLLeH Postad 22 Januari , 2007 Rapport Postad 22 Januari , 2007 Skulle behöva en vÀgbeskrivning dÀr turnering ska spelas, just nu har jag inte en aning. Citera
Mjukis Postad 22 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 22 Januari , 2007 Skulle behöva en vÀgbeskrivning dÀr turnering ska spelas, just nu har jag inte en aning.  U got PM Citera
fergie_k Postad 23 Januari , 2007 Rapport Postad 23 Januari , 2007 Back in buisness!  Ska bli jÀgarns trevligt det hÀr.. fint som tusan att det finns ett sÄnt intresse Ä folk som styr Ä stÀller med sÄn hÀr grejjer! kul kul.. My name is firch Citera
fannys Postad 24 Januari , 2007 Rapport Postad 24 Januari , 2007 Back in buisness!  Ska bli jÀgarns trevligt det hÀr.. fint som tusan att det finns ett sÄnt intresse Ä folk som styr Ä stÀller med sÄn hÀr grejjer! kul kul.. My name is firch  MÄste höja ett varningens finger för firch den gamla mörkpoker rÀven... Har han som stor favorit att vinna denna turren... Om nÄgon vill spela pÄ att firch vinner sÄ ger jag max 3 x $ .... Citera
MoneyMan Postad 26 Januari , 2007 Rapport Postad 26 Januari , 2007 jag kommer frÄn nybro..mÄste jag punga 350:- för medlemskap om jag vill lira denna turre som gÄr imorgon? 07/01/27 Citera
fannys Postad 26 Januari , 2007 Rapport Postad 26 Januari , 2007 jag kommer frÄn nybro..mÄste jag punga 350:- för medlemskap om jag vill lira denna turre som gÄr imorgon? 07/01/27  NEJ Citera
fannys Postad 26 Januari , 2007 Rapport Postad 26 Januari , 2007 tycker det e "trÄkigt" att baros_milan har av anmÀlt sig.... vad beror det pÄ kompis?? Citera
Willy_Wonka Postad 27 Januari , 2007 Rapport Postad 27 Januari , 2007 Blev ett trevligt 'event' med ganska mycket folk för en gÄngs skull. Gj Westbay, mer sÄnt hÀr!  Edit: Varför inga mer blindshöjningar efter 2k/4k? Jag tycker inte om ett. Citera
OzzzaJa Postad 27 Januari , 2007 Rapport Postad 27 Januari , 2007 Vi ville ju spela poker liksom, ingen allinpoker  HÄller med, sjukt rolig pokerdag, inte varje dag man ser sÄ mycket folk pÄ klubben Tack för att du kom Micke, gör gÀrna om det, va vÀldigt trevligt!  Wp och allt sÄnt alla! Citera
Recommended Posts