eriks Postad 25 December , 2006 Rapport Postad 25 December , 2006 Hejhej, Nu har man ju börjat märka en del konsolideringar bland nätverken, och mer är väl att vänta. Vad tror ni om detta? Vilka nätverk kommer bli bra och vilka kommer att bli dåliga? Tain/Tribeca/iPoker går ihop och blir ett, med iPokers mjukvara. Känns väl som om det är bra för Tain iaf!? Det enda som har hänt med Prima är väl att rakebacken har begränsats!? Eller finns där några sammanslagningsrykten? B2B samarbetar med Bossmedia, och det kan väl också leda till en sammaslagning med tiden? Vilket kommer ni att gilla bäst? Mvh, Citera
sorkenkk Postad 27 December , 2006 Rapport Postad 27 December , 2006 Jag tror att iPoker kommer bli ett kanonnätverk när Tain och Tribeca joinar. Gillar iPokers klient skarpt och nu lär det ju blir rejäl action där med. Även fiskrikt! Samarbetar verkligen B2B och Boss Media? Det är inte bara Redbet som använder bägge nätverkena då? Jag har inte hört nåt mer om det i alla fall. Själv så är jag för de flesta sammanslagningar så länge det är till den bättre klienten. =) Citera
DaPine87 Postad 27 December , 2006 Rapport Postad 27 December , 2006 Jag tror att iPoker kommer bli ett kanonnätverk när Tain och Tribeca joinar. Gillar iPokers klient skarpt och nu lär det ju blir rejäl action där med. Även fiskrikt! Samarbetar verkligen B2B och Boss Media? Det är inte bara Redbet som använder bägge nätverkena då? Jag har inte hört nåt mer om det i alla fall. Själv så är jag för de flesta sammanslagningar så länge det är till den bättre klienten. =) ipokers klient är ju sjuuukt dålig. Fast man bara har typ 10 sekunders betänketid och ingen timebank så får man ändå bara in typ 70händer/timma Citera
eriks Postad 29 December , 2006 Författare Rapport Postad 29 December , 2006 http://www.24hpoker.se/news/view-24hpoker-news.aspx?viewpressid=243157 Den artikeln tänkte jag på när jag skrev att att B2B och boss kanske slås ihop. Står ju att de ville kunna erbjuda detta även till andra större partners i B2B networks. Och B2B måste väl slå sig ihop med någon, för lite spelare idag, eller!? Citera
cOP Postad 29 December , 2006 Rapport Postad 29 December , 2006 ipokers klient är ju sjuuukt dålig. Fast man bara har typ 10 sekunders betänketid och ingen timebank så får man ändå bara in typ 70händer/timma Haha ja det e verkligen bisarrt. Man känner sig stressad hela tiden. När jag sen hade uppe ett prima och ett ipoker bord blir det komiskt på riktigt. Går nästan 2 prima händer på 1 ipoker hand och ändå är man mindre stressad Att klienten dessutom saknar fyrfärgslek är ju inget annat än rena rama katastrofen. Citera
ponttuss Postad 30 December , 2006 Rapport Postad 30 December , 2006 Hur många av sidorna i tain-nätverket är det egentligen som ska följa med till ipoker/tribeca ?, dom 2 jag spelar på just ska flytta till Prima resp Crypto. Citera
ulaf Postad 30 December , 2006 Rapport Postad 30 December , 2006 Jag tycker tains klient är kool. Väldigt snygg, och fränt med procenten vid allins. Fyrfärgslek har de iaf. Citera
Mauau Postad 30 December , 2006 Rapport Postad 30 December , 2006 Tain/Tribeca/iPoker går ihop och blir ett, med iPokers mjukvara. 1. Är det säkert att iPokers mjukvara kommer att användas? 2. Finns det något datum klart för t ex Expekts mjukvaru-/nätverksbyte, mer än att det kommer att ske "i början av året"? Citera
Recommended Posts