Pepperpum Postad 25 December , 2006 Rapport Postad 25 December , 2006 Jag satt och spelade en sit'n'go när följande situation inträffade: Jag hade AQs, bettade, en synade (egentligen irrelevant men iaf) och floppen kom med KKK varav en i samma färg som mina kort. Jag loosade senare med kåk mot fyrtal men min fråga är: När floppen kommer är det då inte lika stor sannolikhet här att jag ska få straight flush som om jag hade AA och prickar runner runner fyrtal? I båda lägena borde det väl vara lika stor chans, eftersom det finns två kort på turnen som kan hjälpa mig och sedan bara ett kort på river? Har jag rätt eller tänker jag fel? Citera
cOP Postad 25 December , 2006 Rapport Postad 25 December , 2006 ...och den chansen är väldigt liten så folda istället. Citera
Pepperpum Postad 25 December , 2006 Författare Rapport Postad 25 December , 2006 ...och den chansen är väldigt liten så folda istället. haha, jag siktade inte på att träffa dem, bara en tanke som slog mig Citera
Recommended Posts