r0lf Postad 24 December , 2006 Rapport Share Postad 24 December , 2006 Hallå Finns det någon mer sida än pokerstars, där man kan minska storleken på borden? /r0lf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 24 December , 2006 Rapport Share Postad 24 December , 2006 Party. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cjhrules Postad 24 December , 2006 Rapport Share Postad 24 December , 2006 Ultimate bet oxå va? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Burning Postad 24 December , 2006 Rapport Share Postad 24 December , 2006 Microgaming/Prima-nätverket har den funktionen också Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
struve Postad 25 December , 2006 Rapport Share Postad 25 December , 2006 På iPoker-nätverket kan man välja mellan två olika bordstorlekar. Om man kör den mindre storleken så får man väl plats med runt 9 bord utan överlapp (beror på vilken upplösning du kör på din skärm). Ladbrokes körde åtminstone när jag spela där förut samma klient som prima/microgaming där det går att välja olika storlekar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
xzetho Postad 25 December , 2006 Rapport Share Postad 25 December , 2006 Ultimate bet oxå va? Jag tror bara att man kan ha "mini mode" på Ub. inte minska storleken på bordet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gamblob Postad 3 Januari , 2007 Rapport Share Postad 3 Januari , 2007 På Everest kan man minska borden en del. jag får nu plats med 4 bord utan överlapp och jag har INTE en upplösning som klarar 1600*1200. Tror de har 480*620/per bord el. liknande som minst och jag tycker det fungerar bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 3 Januari , 2007 Rapport Share Postad 3 Januari , 2007 På tain kan du välja "mini wiew/mode" i options. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Xaitra Postad 3 Januari , 2007 Rapport Share Postad 3 Januari , 2007 tror inte han syftar på att man kan ändra fönster storleken i form av "normal view", "mini view" osv utan vilka sidor där man kan dra i fönstrena för att ställa in själv. Vad jag vet så har bara party och stars den funktionen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Poque Postad 6 Mars , 2007 Rapport Share Postad 6 Mars , 2007 Microgaming/Prima-nätverket har den funktionen också Hur gör man? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scofield Postad 6 Mars , 2007 Rapport Share Postad 6 Mars , 2007 Full tilts beta version kan man justera storleken på borden med. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
loka2 Postad 7 Mars , 2007 Rapport Share Postad 7 Mars , 2007 Betfair har både mini och så att man kan ändra helt själv har jag för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts