Opteron Postad 20 December , 2006 Rapport Postad 20 December , 2006 Han börjar sin karriär med att skriva jättepersonlig saga om de flesta kända forumiter. fortsätter med bottennapp: Slå henne med baksidan av handen i ansiktet när hon stör... blandar med hyfsat välartikulerade intressanta inlägg för att avsluta med att börja en saga om legato http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?p=653870 samt en en avstängning (troligtvis) pga att ha lackat ur på beskyllning om att fejka citat... geni eller 17åring med för stort ego? diskutera! Citera
jacobmal Postad 20 December , 2006 Rapport Postad 20 December , 2006 alldeles för mycket folk här som tar sig själva på för stort allvar han var rolig Citera
Opteron Postad 20 December , 2006 Författare Rapport Postad 20 December , 2006 alldeles för mycket folk här som tar sig själva på för stort allvar han var rolig Var det en pik till mig? Citera
Brumpa Postad 20 December , 2006 Rapport Postad 20 December , 2006 hmm.. marcel.. den där apan som Russ hade i ett "vänner"avvsnitt hette väl Marcel?? Citera
Albert Postad 20 December , 2006 Rapport Postad 20 December , 2006 hmm.. marcel.. den där apan som Russ hade i ett "vänner"avvsnitt hette väl Marcel?? Stämmer. Och i vilken film hittar man Marcellus Wallace? Citera
kfluffie Postad 20 December , 2006 Rapport Postad 20 December , 2006 hmm.. marcel.. den där apan som Russ hade i ett "vänner"avvsnitt hette väl Marcel?? Stämmer. Och i vilken film hittar man Marcellus Wallace? Hans röst är med i Stitch iaf ... EDIT: Ahh ... PF ... Citera
Wiznakh Postad 20 December , 2006 Rapport Postad 20 December , 2006 hmm.. marcel.. den där apan som Russ hade i ett "vänner"avvsnitt hette väl Marcel?? Stämmer. Och i vilken film hittar man Marcellus Wallace? Är jag helt ute och cyklar om jag säger Pulp Fiction? Citera
Mr Zero Postad 20 December , 2006 Rapport Postad 20 December , 2006 Och du är inte ute och cyklar. Citera
kfluffie Postad 20 December , 2006 Rapport Postad 20 December , 2006 hmm.. marcel.. den där apan som Russ hade i ett "vänner"avvsnitt hette väl Marcel?? Stämmer. Och i vilken film hittar man Marcellus Wallace? Är jag helt ute och cyklar om jag säger Pulp Fiction? Jag skrev ju det! Citera
The Grand Bark Postad 20 December , 2006 Rapport Postad 20 December , 2006 Han börjar sin karriär med att skriva jättepersonlig saga om de flesta kända forumiter. fortsätter med bottennapp: Slå henne med baksidan av handen i ansiktet när hon stör... Jag gissar på Sagge, han brukar gilla att spöa kärringar... Citera
Jennez Postad 22 December , 2006 Rapport Postad 22 December , 2006 Marcel var en talangfull skribent som inte hade lyckats samla ihop tillräckligt med pf-poäng innan han trampade över gränsen. Han förtjänade avstängning, inte tu tal om saken men all skit han fick för sin första story förtjänade han inte. Han hade sina 15 (välförtjänta) minuter i rampljuset men jag betvivlar att fler noveller på samma tema hade varit lika roliga. Legendstatus uppnår han iom avstängningen egentligen, inte för sina inlägg. Citera
morberg Postad 22 December , 2006 Rapport Postad 22 December , 2006 Marcel var väl en gammal skribent under nytt nick? Citera
Opteron Postad 24 December , 2006 Författare Rapport Postad 24 December , 2006 Marcel var väl en gammal skribent under nytt nick? nu börjar vi komma närmare svaret... Citera
Bluwajt Postad 24 December , 2006 Rapport Postad 24 December , 2006 Fler är jag som tycker att Marcel borde få titeln "avancerad pokerskribent"? Måste ha en omröstning om det. Jag har faktiskt föreslagit det, under hans "gamla" nick. Det här är top 5 i bästa trådar under forumets historia, ser fram emot en fortsättning! Stämmer alltså att han varit aktiv under ett annat nick tidigare. Citera
Recommended Posts