nysta Postad 20 December , 2006 Rapport Share Postad 20 December , 2006 Jag har precis sålt min gamla Xbox. Väljer nu på att antingen köpa Xbox 360 Premium eller nya Nintendo Wii. Någon här som provat spela Nintendo eller kanske har ett som kan säga vad du tycker om det? För/Nackdelar med dom olika konsolerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Loveless Postad 20 December , 2006 Rapport Share Postad 20 December , 2006 Tror att Wii kommer med ett lagom förråd knark, då alla jag pratat med verkar ha nått en salighet som bara sektmedlemskap kan framkalla annars. Inte en aning om vilken som är bäst dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bzkt Postad 20 December , 2006 Rapport Share Postad 20 December , 2006 Wii är jävligt ballt, frågan är bara om man tröttnar efter ett tag på att vifta runt med kontrollen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nysta Postad 20 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 20 December , 2006 Wii är jävligt ballt, frågan är bara om man tröttnar efter ett tag på att vifta runt med kontrollen. Precis så jag tänker.. man kanske tycker det är skitkul första veckan sen så tröttnar man. Dom spelen jag tycker är roligast är ju bilspel och typ snowboard och sånt.. just nu verkar det ju inte finnas några sånna alls till nintendo.. men det kanske kommer? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hf89fc Postad 20 December , 2006 Rapport Share Postad 20 December , 2006 Wii är jävligt ballt, frågan är bara om man tröttnar efter ett tag på att vifta runt med kontrollen. Precis så jag tänker.. man kanske tycker det är skitkul första veckan sen så tröttnar man. Dom spelen jag tycker är roligast är ju bilspel och typ snowboard och sånt.. just nu verkar det ju inte finnas några sånna alls till nintendo.. men det kanske kommer? Har spelat wii ett tag nu och tycker det är kul Handkontroll kan man köpa om man inte vill ha deras konstiga kontroller Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 20 December , 2006 Rapport Share Postad 20 December , 2006 Tror Xboxen passar bättre för dig om det är bilspel och liknande du gillar. Den har ju onekligen bättre grafik och en klassisk kontroll funkar nog bra till motorspel. Det jag testat av Wii gjorde mig lyrisk. Jag tycker det är roligast att spela med kompisar och det verkar vara en perfekt förfestaktivitet och sen fördriver man söndagen med Zelda. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeg123 Postad 20 December , 2006 Rapport Share Postad 20 December , 2006 Om du har HDtv ska du köpa 360. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bzkt Postad 20 December , 2006 Rapport Share Postad 20 December , 2006 Det jag testat av Wii gjorde mig lyrisk. Jag tycker det är roligast att spela med kompisar och det verkar vara en perfekt förfestaktivitet och sen fördriver man söndagen med Zelda. Precis, Wii är som roligast när man är många. När vi lirar vi så drar vi ihop allt från 2 till 20 pers. Vi hade en 16 mans turnering i Wii Sports Tennis häromdagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jackbalsam Postad 20 December , 2006 Rapport Share Postad 20 December , 2006 Köp båda. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
shombol Postad 20 December , 2006 Rapport Share Postad 20 December , 2006 Jag skulle nog vänta tills alla konsoler har nått den svenska marknaden innan jag köper nån. Om blueray skulle visa sig vinna striden vill jag inte ha någon 360 och vice versa, bäst att vänta ett tag! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nysta Postad 21 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 21 December , 2006 någon som vet om dansmattor från gamla xboxet funkar på 360 med anslutningarna där man sätter i dosorna? eller är det helt andra uttag? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Raimo Postad 21 December , 2006 Rapport Share Postad 21 December , 2006 någon som vet om dansmattor från gamla xboxet funkar på 360 med anslutningarna där man sätter i dosorna? eller är det helt andra uttag? På 360 är det usb som gäller så om det var dansmattan hade samma uttag som de gamla kontrollerna går det ej Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnnaDea Postad 21 December , 2006 Rapport Share Postad 21 December , 2006 Tröttnade på Wii efter jag klarade Zelda. Och spelen till Wii får inte en att hoppa upp och ner precis. Wii Wario Ware: Smooth Moves (Nintendo) 12 Jan 2007 Excite Truck (Nintendo) 16 Feb 2007 Kororinpa (Hudson) 23 Feb 2007 Baja Racing (Conspiracy) Feb 2007 Disney’s Chicken Little: Ace in Action (Disney / Buena Vista Games) Feb 2007 Wing Island (Hudson) 23 March 2007 BIONICLE Heroes (Eidos) 23 March 2007 SSXTM Blur (EA) March 2007 Mario Party 8 (Nintendo) March 2007 Tiger Woods PGA TOUR® (EA) March 2007 Bust a Move Wii (505Games) March 2007 Dragonball Z Budokai Tenkaichi 2 (Namco Bandai Games) March 2007 Disney’s Meet the Robinsons (Disney / Buena Vista Games) March 2007 SonicTM and the Secret Rings (SEGA) March 2007 Teenage Mutant Ninja Turtles (Ubisoft) March 2007 Heatseaker (Codemasters) Q1 2007 Metal Slug Anthology (Ignition) Q1 2007 Mortal Kombat: Armageddon (Midway Games) Q1 2007 Rampage Total Destruction (Midway Games) Q1 2007 The Ant Bully (Movie License) (Midway Games) Q1 2007 The Grim Adventure of Billy and Mandy (Midway Games) Q1 2007 Impossible Mission (System 3) Q1 2007 Leaderboard Golf (System 3) Q1 2007 Puzzle Balls (System 3) Q1 2007 Tennis Masters (System 3) Q1 2007 Blazing AngelsTM: Squadrons of WWII (Ubisoft) Q1 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
snudde Postad 21 December , 2006 Rapport Share Postad 21 December , 2006 tänkte kolla om nån har provat att spela wii på typ en 20" skärm, är grymt sugen men vet inte om det kommer till sin rätt på en sån.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dave^ Postad 21 December , 2006 Rapport Share Postad 21 December , 2006 För min del är det ganska givet, Nintendo Wii är det som gäller. Mycket på grund av den sjukt häftiga handkontrollen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
morberg Postad 22 December , 2006 Rapport Share Postad 22 December , 2006 Och spelen till Wii får inte en att hoppa upp och ner precis. Jag trodde att det var precis det Wii-spelen i kombination med den nya kontrollen fick en att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mawam Postad 23 December , 2006 Rapport Share Postad 23 December , 2006 någon som har koll på om man kan få tag på en Wii NU??? eller är de helt slut i sverige? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
matheew Postad 23 December , 2006 Rapport Share Postad 23 December , 2006 Wii är jävligt ballt, frågan är bara om man tröttnar efter ett tag på att vifta runt med kontrollen. Sant sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ampixo Postad 24 December , 2006 Rapport Share Postad 24 December , 2006 Wii om du är ute efter barnvänliga "hipphipp-hurra"-spel som kan vara väldigt roliga i grupp. 360 om du även vill spendera några timmar framför tvspelet själv men även med andra. Samt om du, likt jag, gillar lite mer realistiska spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Andersson Postad 24 December , 2006 Rapport Share Postad 24 December , 2006 Precis så jag tänker.. man kanske tycker det är skitkul första veckan sen så tröttnar man. Det gäller väl även xboxen? TV-spel är en slit-och-slänggrej. Just därför skulle jag ta en wii. Bara för att den verkar roligast för stunden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 26 December , 2006 Rapport Share Postad 26 December , 2006 Slog till på ett Xbox idag samt en 32" samsung TV. Har kört lite gears of war på HD upplösning, och jag msåte säga att jag är kär! Grym grafik och enorm spelglädje, rekommenderas! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nysta Postad 27 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 27 December , 2006 Slog till på ett Xbox idag samt en 32" samsung TV. Har kört lite gears of war på HD upplösning, och jag msåte säga att jag är kär! Grym grafik och enorm spelglädje, rekommenderas! Har bestämt mig för ett xbox nu. Tittade lite på Wii på tv-spels affären här i stan och blev inte alls imponerad. Verkar vara något man köper till sin 10-åriga son eller nått. Inte alls den typ av spel jag tycker är roligt. Så nu ska jag dra iväg efter jobbet och köpa ett färdigflashat Xbox 360 Premium Extreme. Så man kan spela massa backupspel =) /Daniel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts