Gå till innehåll

Freezout $5-€10


Bubbla

Recommended Posts

Söker freezoutturneringar med inköp mellan $5 och €10.

Vill ha turneringar som normalt har ca 300-700 spelare.

Gärna garantiturneringar från $2k och uppåt.

Helst dagliga turneringar som startar mellan 1300-0000

Blindsperioder 8-12 min

 

Har inte så många klienter instalerade för tillfället.

Det jag hittar på dom jag har är:

 

Pokerstar $15k garanti med $10+1 i inköp. Med så hög garanti så blir det nog lite fler spelare än jag önskar.

 

På Heypoker (Hela b2b?) en €7k garanti som kostar €10+1 max 1000 spelare. Startar 2000 varje dag. Ser intressant ut om det stannar runt 700 spelare oftast. Någon som vet?

 

På Ipoker hittar jag några dagliga $1.5k-2k garanti med $5+5 i inköp och $2.5k-3.5k garanti med $10+1 i inköp.

Nu kommer ju snart fler siter in i Ipoker så det blir nog ändring på turneringarna i framtiden.

 

På Party hittar jag inget skoj.

 

Ultimate bet var det lite låg garanti på det jag hittade i freezoutväg.

 

Tiltklienterna Prima och Crypto bojkottar jag.

 

Ongame verkar ju han några turneringar mellan $5 och $10, men hur många brukar var med?

 

Fler tipps mottages.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

€7k garantin hos b2b brukar vara runt 500-600 spelare, d.v.s. övervärde. Är många dåliga spelare med vilket gör det ännu bättre ...

 

Pacific har även några $10,000 Guaranteed med ~700 spelare, men där är buyin lite högre $15 + $1.50

Låter bra med övervärde :D Ska kolla lite när den spelas ikväll och se hur det ser ut.

Pacifics klient är min dator tyvärr allergisk mot. Går bara inte att få den att fungera bra. Annars är ju $15 och €10 ganska så nära.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...