Gå till innehåll

Roligaste inlägget 2006? Vilket är det?


Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Tråden handlade om en artikel tror jag, och en snubbe lackade ur och skrev typ: "den där jävla feministfittan!!! FAN!!!", och det hade som ingenting med artikeln att göra heller har jag för mig, därför det var så sjukt roligt. Har sett att någon använt den som signatur och har sökt men inte hittat, någon som kommer ihåg?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Roligaste tråden (räcker ej med inlägg) är ju helt klart Dre's tråd om när han ska ragga tjejer och öka sin måntliga kvot för att trycka.

 

Sedan träffar han en fin tjej som råkar se att han har sidan öppen och börjar läsa.

 

Så jäkla bitter-rolig-ledsam.

 

Mvh, KF!

 

länk??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tråden handlade om en artikel tror jag, och en snubbe lackade ur och skrev typ: "den där jävla feministfittan!!! FAN!!!", och det hade som ingenting med artikeln att göra heller har jag för mig, därför det var så sjukt roligt. Har sett att någon använt den som signatur och har sökt men inte hittat, någon som kommer ihåg?

 

Jag hade den som signatur, den var sjukt rolig. Sök på Anna Tellheim eller vad den där sångaren heter så hittar du det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...