killerwolf Postad 17 December , 2006 Rapport Share Postad 17 December , 2006 med 1043 kommentarer så skulle jag nog vilja säga att pokemonn är ett troll... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokemonn Postad 17 December , 2006 Rapport Share Postad 17 December , 2006 med 1043 kommentarer så skulle jag nog vilja säga att pokemonn är ett troll... Kommentarer? Du har missat att det är ett par svar på frågor och ett par frågor med bland kommentarerna? Tror du får läsa om alla inläggen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tjocko76 Postad 17 December , 2006 Rapport Share Postad 17 December , 2006 Killerwolf....som du är på hugget idag....rotar runt likt ett baltiskt benrangel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Macroman Postad 18 December , 2006 Rapport Share Postad 18 December , 2006 Herregud, ibland blir man orolig över folks mentala hälsa... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kape Postad 18 December , 2006 Rapport Share Postad 18 December , 2006 Detta kanske inte är någon nybörjarfråga men kan ändå passa in i denna kategorin.Får man gå fram till en motstådare och känna på denne personens puls? får man det kan man ju få lite mer "tells" vid en ev. bluff t e x. Hade varit mycket intressant att få reda på Synd att det inte fungerar i nätpoker .. OBS! Försök till allvarligt svar... Nej, du får inte gå fram och ta pulsen på en motspelare. Du får heller inte gå fram och känna efter om personen i fråga har handsvett eller lyfta på dennes solglasögon för att se ögonen. Det är dock tillåtet att ställa en fråga om personens puls, andhämtning, handsvett, chipcount eller liknande. Personen kan även låta bli att svara och då räknar t.ex. dealern markerna. PS Visst skojar du? Ironi tar sig inte väl i skrift... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 23 December , 2006 Rapport Share Postad 23 December , 2006 Kanske någon som nämnt detta, men Alex Stevic kände på pulsen på sin motspelare under EPT i barcelona då han han. Kolla in det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rille Postad 24 December , 2006 Rapport Share Postad 24 December , 2006 Tror jag sett Laak göra det i nån WPT också Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lallaren Postad 25 December , 2006 Rapport Share Postad 25 December , 2006 Kläm inte på mig då blir det örfil. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts