Gå till innehåll

Dagboken läggs ner! Adios amigos.


Kissemissen

Recommended Posts

  • Svars 606
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Kl 23.00

 

Hero: Lugnt om jag lirar en timme trots att det är "vår kväll"? Har ju inte spelat mer än 2h denna vecka.

Kvinnan: Självklart, älskling.

 

Kl 01.00

 

Kvinnan: Godnatt älskling. Ska du spela länge till?

 

Hero: Nej då. Ska bara sitta en stund till, dessa nya spelarna (från TAIN) är totalt värdelösa....

 

Kl 03.00

 

Hero tänker...: Nu ligger jag bara 1.5 inköp back. Kanske dags att sluta? Nä men vafan. Kan ju inte sluta back på min comeback denna vecka... Skippa CG:et och kör några SNGs så plockar du lätt in 300$.

 

Kl 03.30

 

Efter att ha åkt ut på bubblan i första SNGn och åkt mot AQ och KT med AA FÖRSTA BLINDSNIVÅN ALLIN PREFLOP så skippar hero SNG efter att ha gått allin preflop alla händer i de 3 kvarvarande SNGsen :roll: . Slutad utanför pengarna i alla SNG! Dags att sova?

 

Kl 03.45

 

Dags för HU. Brukar ju vara lätt sätt att ta igen cash. 500 back is nada. No problemo.. Slänger upp 3 HU bord och väntar på lite firrar... 3 spelare joinar. Bord 1 joinar en kille med: 100$, bord 2:200$, bord 3:40$.

 

Kl 04.00

 

Chipcount: Bord 1: Hero. 200$. FI 500$. Bord 2: Hero 200. FI 200. Bord 3: hero 200. FI 120$. BRA START!

 

Kl 05.30

 

För att göra en lång CG historia kort så slutar jag iaf med ca 1000$ på bord 1, 500 bord 2 och 300$ bord 3. Behövde inte göra fler reloads efter den tråkiga början

 

 

Slutar even efter nattens spel (+ på CG, - på SNG). Kul med HU, tråkigt med SNG.

_____________

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När ska vi spela ikväll då? verkar ju vara endel spelare nu så jag undrar om vi ska köra 6max bord eller 8max? Vi måste ju fylla borden så vi slipper massa okända..

 

 

Går det inte att köra med password? Jag kanske joinar om jag kan komma på någon gammal user på ipoker.

 

Sen tror jag nog det blir rätt mycket action oavsett om ni kör shorthanded eller inte. :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Går det inte att köra med password? Jag kanske joinar om jag kan komma på någon gammal user på ipoker.

 

Sen tror jag nog det blir rätt mycket action oavsett om ni kör shorthanded eller inte. :P

 

Gick att fixa private tables (password protected) men då endast på Playgate, dvs att de syns inte för de som inte är inloggade via Playgates klient på ipoker..

 

Sen skiter jag oxå i om det är SH eller inte :P. Vill bara inte att massa random snubbar ska joina och pajja action.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gick att fixa private tables (password protected) men då endast på Playgate, dvs att de syns inte för de som inte är inloggade via Playgates klient på ipoker..

 

Sen skiter jag oxå i om det är SH eller inte :P. Vill bara inte att massa random snubbar ska joina och pajja action.

 

 

Ok... då kan det nog bli ett par random som kommer bli rätt överkörda på ipoker ikväll då. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...