Gå till innehåll

Dagboken läggs ner! Adios amigos.


Kissemissen

Recommended Posts

"Hi Erik

 

Would you be interested in us setting up these tables even though we cant do it on the whole network? iPoker told me I couldnt set up tables available for other skins.

 

The tables would be set up at Playgate and PrestigePoker.

 

Best Regards

Chris

 

http://www.Playgatepoker.com

http://www.Prestige-Poker.com "

 

Gissar att jag blir tvungen att tacka NEJ här eftersom alla inte spelar via dessa?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 606
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Kan inte CG't på äkta pokermiljonen manéer börja med att alla gå all in blint första handen? Då får vi en fin storstack att jaga sen :)

 

Om jag vinner är det möjligt att jag måste ner i tvättstugan eller något annat viktigt...

 

En idé är ju att de som har lust sätter sig lite tidigare och flippar några gånger så att vi blir lite djupare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En idé är ju att de som har lust sätter sig lite tidigare och flippar några gånger så att vi blir lite djupare.

 

Jag spelar gärna med djupare stackar, 200bb+. Känns dock inte som det är så hett att gå in och "chipdumpa" några stackar på min mainincome-klient.

 

Det skulle underlätta om alla bara reggade sig via Playgate och så körde vi på privata bord istället. Då kanske det finns möjlighet att antingen börja med djupa stackar alternativt köra Sylwesters idé, utan risk för komplikationer.

 

Har ni redan ett ipoker-konto tror jag inte det är allt för problematiskt att fixa ett nytt via PG temporärt. Hint! Regga från dator tom från ipoker klienter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag får nog lämna återbud ifall det blir ändring av site, har haft svårigheter med ipoker härnere i Thailand, kommer inte in i cashiern etc. så det blir svårt för mig att få över pengar. Jag vill dessutom inte ha mer pengar på ipoker än vad jag redan har. Jag är med sålänge jag har möjlighet att spela från CDpoker.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag får nog lämna återbud ifall det blir ändring av site, har haft svårigheter med ipoker härnere i Thailand, kommer inte in i cashiern etc. så det blir svårt för mig att få över pengar. Jag vill dessutom inte ha mer pengar på ipoker än vad jag redan har. Jag är med sålänge jag har möjlighet att spela från CDpoker.

 

Det där vill jag gärna höra mer om då jag snart ska ner. Det går att spela iaf? Har inget direkt behov av att ta ut pengar under tiden så det spelar mindre roll. Borde dessutom gå att lösa via supporten. Vilka rum funkar klanderfritt där nere då? Prima/Party?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag får nog lämna återbud ifall det blir ändring av site, har haft svårigheter med ipoker härnere i Thailand, kommer inte in i cashiern etc. så det blir svårt för mig att få över pengar. Jag vill dessutom inte ha mer pengar på ipoker än vad jag redan har. Jag är med sålänge jag har möjlighet att spela från CDpoker.

 

Då byter vi inte sajt :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det där vill jag gärna höra mer om då jag snart ska ner. Det går att spela iaf? Har inget direkt behov av att ta ut pengar under tiden så det spelar mindre roll. Borde dessutom gå att lösa via supporten. Vilka rum funkar klanderfritt där nere då? Prima/Party?

Det har inte varit några problem att spela på CDpoker så du behöver nog inte vara orolig. Och problemet med cashiern kan eventuellt varit tillfälligt, de vet jag inte. Prima fungerar perfekt och Party ska också fungera bra. De flesta rum fungerar faktiskt. Betfair ska vara det rum som inte går att spela på vad jag vet.

 

Då byter vi inte sajt:-)

Det tackar jag för;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jäkla highroller och ställa krav då! Vilken tid passar dig då?:mrgreen:

Haha, vänta tills de riktiga Highrollarna Gekko och Staahla kommer med sina krav;-)

 

Alltså, jag skulle väl kunna spela då ifall alla andra tycker det blir bra även om jag skulle valt betydligt tidigare om jag hade rätten att välja:-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha, vänta tills de riktiga Highrollarna Gekko och Staahla kommer med sina krav;-)

 

Alltså, jag skulle väl kunna spela då ifall alla andra tycker det blir bra även om jag skulle valt betydligt tidigare om jag hade rätten att välja:-)

 

:lol: .

 

För mig spelar det ingen om helst roll när vi spelar.. Hade tänkt grinda fett idag men tar det imorgon istället. Så lirar nog hela söndagen! Paus för lunch middag och lite plugg bara.

 

Jag är med! Allting efter 18.00 och innan 22.00 passar mig bra.

 

Stabilt! Haft trevligt i Ö-riket?

 

----------

 

Ni andra som annonserat att ni vill vara med, vilka tider passar er. Säg MELLAN vilka tider ni kan tänka er att spela.

 

----------

 

Dags att "installera" all inredning och shit man köpt! Ha en trevlig kväll önskar mr. Impulsköpare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...