killerwolf Postad 17 December , 2006 Rapport Postad 17 December , 2006 tjocko, du blev otroligt överkörd. Citera
Tjocko76 Postad 17 December , 2006 Rapport Postad 17 December , 2006 Så klart...han e ju moderator...jag är ju bara ännu en clownaktig inläggs skrivare Citera
Tjocko76 Postad 17 December , 2006 Rapport Postad 17 December , 2006 Kfluffie: En utmaning a la medelålder Härmed utmanas du HU 10 dollars (liten BR vettu och mest prestige) Om du vinner erkänner jag att du har humor och om jag vinner måste du skriva ett inlägg med glimten i ögat alt. humor/ironi Alltså ett win win förslag till dig från mig så här i juletider Blir nog en del railbirds Citera
killerwolf Postad 17 December , 2006 Rapport Postad 17 December , 2006 kul utmaning! för övrigt så är den här tråden en skryttråd... *sura* Citera
Hume Postad 17 December , 2006 Rapport Postad 17 December , 2006 ... En massa, massa text som är skriven på ett sånt sätt att ingen normal människa orkar läsa det. Ja, det var ju hela 14 rader. Förståeligt att du inte orkar läsa en sån tegelsten. Här är en lightversion som kanske passar bättre. + + = Citera
Tjocko76 Postad 17 December , 2006 Rapport Postad 17 December , 2006 Fy fan så otroligt bra.....HAHAHAHA Den klarar du vettu Mcfurbie Citera
aglo Postad 17 December , 2006 Rapport Postad 17 December , 2006 ... En massa, massa text som är skriven på ett sånt sätt att ingen normal människa orkar läsa det. En jättekort text som absolut inte ger någonting. Håll er OnTopic nu. Ni som vill framföra era åsikter alt. fråga vilka åsikter ni ska ha, vilket skämt som är roliga eller ej, så kan ni ta det via PM. Hmm, undrar vem det var som började... Citera
kfluffie Postad 17 December , 2006 Rapport Postad 17 December , 2006 ... En massa, massa text som är skriven på ett sånt sätt att ingen normal människa orkar läsa det. En jättekort text som absolut inte ger någonting. Skrev en sak men tänkte en annan. Orkar inte läsa texter som är skrivna på det sättet. Håll er OnTopic nu. Ni som vill framföra era åsikter alt. fråga vilka åsikter ni ska ha, vilket skämt som är roliga eller ej, så kan ni ta det via PM. Hmm, undrar vem det var som började... Jag. Men jag har ej heller sagt något annat. Tjocko: Jag är på och så lägger jag till en Smiley för att lätta lite på spänningen! (Bakfull och sur idag förstår du. Julbord med jobbet igår.) Citera
kfluffie Postad 17 December , 2006 Rapport Postad 17 December , 2006 ... En massa, massa text som är skriven på ett sånt sätt att ingen normal människa orkar läsa det. Ja, det var ju hela 14 rader. Förståeligt att du inte orkar läsa en sån tegelsten. Här är en lightversion som kanske passar bättre. Bra att du förstår. Citera
thefman Postad 17 December , 2006 Rapport Postad 17 December , 2006 (Bakfull och sur idag förstår du. Julbord med jobbet igår.) Man kan inte få napp alla gånger! =) Variation min vän. Citera
cAshville Postad 17 December , 2006 Rapport Postad 17 December , 2006 (Bakfull och sur idag förstår du. Julbord med jobbet igår.) Man kan inte få napp alla gånger! =) Variation min vän. Citera
Tjocko76 Postad 17 December , 2006 Rapport Postad 17 December , 2006 Fint min lilla furbie...då kör vi en 10 dollars....spelar normalt på unibet Citera
Tjocko76 Postad 17 December , 2006 Rapport Postad 17 December , 2006 Lägger också till en skrattande gul karl för att vara snäll och en annan för att du skall förstå allvaret i de hela Citera
Recommended Posts