Mr GZON Postad 14 December , 2006 Rapport Postad 14 December , 2006 Om man har ett Neteller konto i dollar och gör en insättning till en pokersite som använder pund som valuta, kommer man då att få betala en växelkursavgift vid insättning/uttag ? Om svaret är ja, hur mycket tas vid varje transaktionstillfälle ? Citera
Klabbe99 Postad 14 December , 2006 Rapport Postad 14 December , 2006 Om man har ett Neteller konto i dollar och gör en insättning till en pokersite som använder pund som valuta, kommer man då att få betala en växelkursavgift vid insättning/uttag ? Om svaret är ja, hur mycket tas vid varje transaktionstillfälle ? Självklart JA Varje växling mellan olika valuter finns det alltid växelkursavgift. Oavset vilken land och bank du har finns den avgiften. Exakt vad det kostar vet jag inte. Det kan du kolla lätt hos Neteller Citera
Mr GZON Postad 15 December , 2006 Författare Rapport Postad 15 December , 2006 Eftersom Neteller inte är en bank så känns det inte helt självklart. Jag hittar inte vad växelkursavgiften ligger på, skulle du möjligen kunna ge mig en länk ? Citera
Sactodian Postad 17 December , 2006 Rapport Postad 17 December , 2006 Tror den ligger pa 1,9% har jag for mig... Citera
SouthEast Postad 17 December , 2006 Rapport Postad 17 December , 2006 Fråga supporten eller livechatten hos Neteller, så slipper du gissa. Citera
Recommended Posts