matte med slice Postad 14 December , 2006 Rapport Postad 14 December , 2006 Vart lägger vi dom? Lägger vi dom i denna grupp eller i handanalysgruppen? //Matte Citera
Cyntax Postad 14 December , 2006 Rapport Postad 14 December , 2006 Vart lägger vi dom? Lägger vi dom i denna grupp eller i handanalysgruppen? //Matte Det råder fullständig anarki om detta. Så jag funderar på samma sak. Var lägger vi handanalyser för sng's? Citera
Albin72 Postad 14 December , 2006 Rapport Postad 14 December , 2006 Kanske kan skapa en ny tråd under SnG som enbart gäller för handanalyser? Någon som kan fixa det kanske?? Citera
matte med slice Postad 14 December , 2006 Författare Rapport Postad 14 December , 2006 Det går inte skapa undergrupper, men vi kanske skulle kunna ha en ny grupp som heter "Handanalys SnG" som då givetvis är till för handanalyser och så har vi "Turneringar - SnG" för allt annat som rör SnG. Taktik, strategier, allmänna funderingar, generella resonemang kring vissa händer i olika situationer etc etc EDIT: Om inte ny egen grupp för SnG handanalyser så föreslår jag att de skall ligga under handanalysgruppen och att vi använder den rubriksättning som gäller. //Matte Citera
Max Cady Postad 14 December , 2006 Rapport Postad 14 December , 2006 Mitt förslag är att ALLT som rör SnG samlas under en del i forumet. Det är då betydligt lättare för oss som bara spelar SnG's att hitta och ta del av de för oss relevanta inläggen. Det blir förbannat rörigt om det ska spridas över forumet! Citera
Aeis Postad 14 December , 2006 Rapport Postad 14 December , 2006 Mitt förslag är att ALLT som rör SnG samlas under en del i forumet. Det är då betydligt lättare för oss som bara spelar SnG's att hitta och ta del av de för oss relevanta inläggen. Det blir förbannat rörigt om det ska spridas över forumet! Håller med. Har hittils trott att man la allt här så inte kollat handanalys allt för ofta. Kanske dags att kika lite där också. Men som sagt allt som rör SNG bör ligga på samma ställe. Citera
gdaily Postad 14 December , 2006 Rapport Postad 14 December , 2006 Släng upp det i handanalysgruppen. Så länge, Vi kommer precis när som helst att få till ett forum med undergrupper, och då kommer vi städa. Citera
Blattanfejan Postad 14 December , 2006 Rapport Postad 14 December , 2006 Mitt förslag är att ALLT som rör SnG samlas under en del i forumet. Det är då betydligt lättare för oss som bara spelar SnG's att hitta och ta del av de för oss relevanta inläggen. Det blir förbannat rörigt om det ska spridas över forumet! jo Citera
Max Cady Postad 14 December , 2006 Rapport Postad 14 December , 2006 Släng upp det i handanalysgruppen. Så länge, Vi kommer precis när som helst att få till ett forum med undergrupper, och då kommer vi städa. Det låter kanon ju! Då får vi en alldeles egen SnG-del för bara oss "lotto"-älskare! Citera
Recommended Posts