Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Vart lägger vi dom? Lägger vi dom i denna grupp eller i handanalysgruppen?

//Matte

Det råder fullständig anarki om detta. Så jag funderar på samma sak. Var lägger vi handanalyser för sng's?
Postad

Det går inte skapa undergrupper, men vi kanske skulle kunna ha en ny grupp som heter "Handanalys SnG" som då givetvis är till för handanalyser och så har vi "Turneringar - SnG" för allt annat som rör SnG. Taktik, strategier, allmänna funderingar, generella resonemang kring vissa händer i olika situationer etc etc

EDIT: Om inte ny egen grupp för SnG handanalyser så föreslår jag att de skall ligga under handanalysgruppen och att vi använder den rubriksättning som gäller.

//Matte

Postad

Mitt förslag är att ALLT som rör SnG samlas under en del i forumet. Det är då betydligt lättare för oss som bara spelar SnG's att hitta och ta del av de för oss relevanta inläggen. Det blir förbannat rörigt om det ska spridas över forumet!

Postad
Mitt förslag är att ALLT som rör SnG samlas under en del i forumet. Det är då betydligt lättare för oss som bara spelar SnG's att hitta och ta del av de för oss relevanta inläggen. Det blir förbannat rörigt om det ska spridas över forumet!

Håller med.

Har hittils trott att man la allt här så inte kollat handanalys allt för ofta. Kanske dags att kika lite där också.

Men som sagt allt som rör SNG bör ligga på samma ställe.

Postad

jo

Postad
Släng upp det i handanalysgruppen. Så länge,

Vi kommer precis när som helst att få till ett forum med undergrupper, och då kommer vi städa.

Det låter kanon ju! Då får vi en alldeles egen SnG-del för bara oss "lotto"-älskare! ;)