Nusseman Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 Gissar på knappa 5000 spelare i kväll. Vi har en lååång natt att se fram emot och vad kan passa bättre än att snacka lite här framåt småtimmarna? Lycka till alla pokerforum.nu-medlemmar och må bäste man eller kvinna vinna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sansrom Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 Lycka till alla ni som ska spela! Är grymt spelsugen själv, men jag måste prioritera sömn/jobb. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matteprof Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 Jag hoppas på färre än 4000 spelare Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hf89fc Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 Jag spelar såklart och nickar hampa5 Gl alla även om jag hoppas på sig själv ganska mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ving Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 Låt oss säga att det blir 4000-5000 st deltagare och att allt flyter på bra med programvara osv. Vilken tid tror ni att dag 1 är klar? Läste att de spelar tills det återstår tre st bord och sedan bryter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gava Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 Hur många är registrerade för tillfället? Sitter på jobbet och kan inte logga in på klienten här. Hoppas på <4000 när turneringen går igång ikväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefman Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 Hoppas på så stort deltagarantal som möjligt. Ska man klonka hela vägen kan man lika gärna göra det vs 10k pers =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
zaker Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 Max 3000 deltagare och övervärde på 1,5 mille$ Supporten hinner nog inte med att låsa upp spärrade konton för många som väntar in i det sista. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
psykologen Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 GL alla glada! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TomSelleck Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 Hur många är anmälda nu? Sitter på en ful gammal mac på jobbet och kan inte kolla. Kan bli strul för folk som väntar med att anmäla sig in i det sista... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
darvartagan Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 Just nu 2137 anmälda. Kommer att spela ikväll och nickar Mr_chain. (men den primära turren ikväll e väll PF egen rankingturre??.. bara hoppas Iremmats sover över eller ngt så vi vanliga dödliga har en chans. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Okok Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 2137 anmälda just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Infinitiv86 Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 2138 reggade atm Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kilsmo Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 Min gissning är att spelet avbryts 03:50. Ett stort tack till gdaily för att han sett till att SM har fått en riktigt bra struktur. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ceritus Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 Riktig ladda inför kvällen. Här ska klonkas Någon som vill byta någon procent? För att sprida risken lite Lycka till alla! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kilsmo Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 Någon som vill byta någon procent? För att sprida risken lite Vilken risk? Den att bli miljonär 5 gånger om? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kinky Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 <---- Kinky1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ceritus Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 Någon som vill byta någon procent? För att sprida risken lite Vilken risk? Den att bli miljonär 5 gånger om? Japp, känner arr 5 mille är lite mycket att ha för mig själv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pires Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 GLHF allihop. jag trodde jag va het men folk har klonkat sina set mot mej hela dan. Kommer gå in med sm i tilt. förbannat ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
shombol Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 Min gissning är att spelet avbryts 03:50. Ett stort tack till gdaily för att han sett till att SM har fått en riktigt bra struktur. ~3000 ---> 30 kommer nog ta betydligt längre tid.. min gissning iaf! personligen tycker jag att man ska bryta vid pengarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Backemann Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 Håller helk och hållet med. Att bryta vid pengarna är mycket vettigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Njursparven Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 Har aldrig varit såhär taggad inför en turnering. Tog ledigt idag och sov ut länge så man kan hålla sig pigg in på småtimmarna. Har precis laddat upp med sushifrukost, rekomenderas! Nu är det min tur att kamma hem miljionerna EDIT: Nickar MormorAce. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
coolon1 Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 laddad jag me... ska nog mycke till om jag inte vinner.. tillome min mamma har spelat på mig som vinnare Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Backemann Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 Själv e man på jobbet, och sov 4 timmar natten tills idag. Kommer hem vid 5 tiden, får ta en powernapp då så jag inte sommnar vid 10... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zyr Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 kommer bli 3852 spelare och tävlingen kommer brytas klockan 03:45! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts