mmiioo Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 Helt otroligt dåliga kort får man.. Väntar fortfarande på ett PP eller klätt kort.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nutte_1983 Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 Är Eric1234 = sagström? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
svavelsyra Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 Citat: AA mot AK får stryk han drar stege,, ner på 10k handen efter AA igen mot JJ upp till 22k efter den,, sen lite förlust då jag drog mot missad färg. 17.9k nu Sluta sno mina blinds Never skulle man inte kunna få låna lite AA eller nåt, grymmaste korttorkan någonsin . Dax att dubbla snart blindarna äter upp mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
darvartagan Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 Citat: AA mot AK får stryk han drar stege,, ner på 10k handen efter AA igen mot JJ upp till 22k efter den,, sen lite förlust då jag drog mot missad färg. 17.9k nu Sluta sno mina blinds Never skulle man inte kunna få låna lite AA eller nåt, grymmaste korttorkan någonsin . Dax att dubbla snart blindarna äter upp mig synd på coinflipen där..nu kan jag inte stjäla av dig mer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
y0 Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 Varje gång jag spelar sånt här kommer jag ihåg varjör jag aldrig gör det annars...zzz Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bogust Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 Skönt med lite klonk nu 33 klonka set mot AA Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OrkarInte Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 man är ju en noob med tur AQ ur sb höjer 1500(250/500blinds) syn av bb flop 9 6 10 bluffar pot han steker sen reraisar han all in då synar jag för jag har pot odds rivrar stegen med j på turn och k på river Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
El_mund00 Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 bra struktur! lol Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
svavelsyra Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 Citat: Citat: AA mot AK får stryk han drar stege,, ner på 10k handen efter AA igen mot JJ upp till 22k efter den,, sen lite förlust då jag drog mot missad färg. 17.9k nu Sluta sno mina blinds Never skulle man inte kunna få låna lite AA eller nåt, grymmaste korttorkan någonsin . Dax att dubbla snart blindarna äter upp mig synd på coinflipen där..nu kan jag inte stjäla av dig mer Bästa handen på en timma inte mycket å göra än att hoppas. Självklart ska han hitta setet, Ute. Lycka till alla andra Pf:are Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Moleskin Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 Ute! Spelar två timmar och får A9 som bäst. Slutar med att jag checkraisar mitt oesd all in och fick syn av toppar. Lycka till ni som är kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ffredd Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 Är Eric1234 = sagström? Knappast. Han stavar sitt namn med k. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sunkii Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 Horspel. Hur ska inte knappen kunna ställa med KdQd när jag med 5k i stacken höjer i MP1 med AdQx, chanslös som vanligt på Axdxd floppen. Horspel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hline Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 Hm, kom inte till finalbordet denna gång... Ute är jag iaf (så klart en bad beat ). Får bli forumturren som tröst. Lycka till alla som är kvar. Mitt tips ligger på Joson_ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sympathetic Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 Ute Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Linus_SWE Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 53k. Tredje spelaren jag slår ut nu. TT vs AK Han ställer in på 589 flop. Solklar syn! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pires Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 Ute. 2outae på river fick mig på tilt:s åkte med KT vs 99 senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mariani Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 Horsite hur fan kan man inte ha timebank eller nåt!??!?! floppar kåken internet pajar!!!! klassiskt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hygglo Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 Det går bra nu! 5:e plats för tillfället med c:a 64k i stacken. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ceritus Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 34k nu i paus. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
darvartagan Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 13.7k.. går lite segt nu... var uppe på 22k som bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 40k+, fått lite bättre händer denna runda. Men snott en del också ifrån de tajta nissarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JoseGuti Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 Sitter på 35,5k.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ultrafish Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 Iremmats vinner inte iaf, han är nere på 6,4k efter förlorat AK mot AQ all-in preflop. Fin kommentar av han som klonkar; jeckjeck> mot din HD så leder jag lätt jeckjeck> gå och lipa lite i din dagbok Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
P-O Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 35k på mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bibben Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 12k... doh Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts