Hygglo Postad 13 December , 2006 Rapport Share Postad 13 December , 2006 Jag skulle ändra min spelarprofil ifall jag ska spela rankingturneringen imorgon på stars, men jag blev förvirrad när jag såg en ruta för spelarnick och en för loginnamn. Vad är skillnaden på rutorna och vad ska jag fylla i var? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 Fyll i samma på båda, eller fyll bara i spelarnick. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 För Stars är det samma båda. Det är skojiga sajter inom Party och Prima som kan ha olika. - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TheEmbassy Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 Om man struntar i rankingpoängen behöver man ändå fylla i nick för att kunna ta del av extrapriser och. dyl? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 Om man struntar i rankingpoängen behöver man ändå fylla i nick för att kunna ta del av extrapriser och. dyl? Nej, men klonkar du ett adderat pris plockar du många rankingpoäng, så varför ge upp chansen att varar med i rankingracet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts