Hygglo Postad 13 December , 2006 Rapport Share Postad 13 December , 2006 Jag snackade med en kille som tänker starta upp en ny pokerklubb i Karlskoga. Först tänkte jag att det inte var bra eftersom det redan finns kga/dfs pokerförening, men jag tänker att det finns säkert utrymme för två föreningar i kga/dfs. Han tänkte ha turneringar 1 gång i veckan på vardagar så det skulle inte krocka med våra turneringar. Vad tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Disturbed1 Postad 17 December , 2006 Rapport Share Postad 17 December , 2006 Ju fler desto roligare! Be han kontakta mig om han vill ha hjälp med att komma igång! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lomin Postad 22 December , 2006 Rapport Share Postad 22 December , 2006 en förening i kga skulle vara mkt bra.. många som inte orkar eller kan ta sig till dgf men som vill spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 22 December , 2006 Rapport Share Postad 22 December , 2006 riktigt nice Personen hette inte Möjligtvis Robert eller Mikael? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Disturbed1 Postad 22 December , 2006 Rapport Share Postad 22 December , 2006 Latmask en förening i kga skulle vara mkt bra.. många som inte orkar eller kan ta sig till dgf men som vill spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hygglo Postad 23 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 23 December , 2006 Han heter Stefan. Jag har bara pratat med honom en gång så jag könner honom inte, men han var igång och jagade sponsorer och han hade en lokal klar redan så det lät som han kommit en bit på väg i planeringen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lomin Postad 23 December , 2006 Rapport Share Postad 23 December , 2006 hoppas verkligen att det kan bli något här i kga... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Disturbed1 Postad 30 December , 2006 Rapport Share Postad 30 December , 2006 Han heter Stefan. Jag har bara pratat med honom en gång så jag könner honom inte, men han var igång och jagade sponsorer och han hade en lokal klar redan så det lät som han kommit en bit på väg i planeringen. Det stämmer, allt ska vara klart vid det här laget. Kommer besöka dom efter nyår. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lomin Postad 2 Januari , 2007 Rapport Share Postad 2 Januari , 2007 så hur gåre för dom... när kan vi börja spela här i stan ? *ivrig*!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Disturbed1 Postad 2 Januari , 2007 Rapport Share Postad 2 Januari , 2007 Lördag kl 13:00 Texas NL med en rebuy. Ni som är intresserade, hör av er till mig, antingen här via forumet eller på mobilen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hygglo Postad 3 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 3 Januari , 2007 Jag är förmodligen intresserad, hur mycket är det i buyin/rebuy? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lomin Postad 3 Januari , 2007 Rapport Share Postad 3 Januari , 2007 hygglo. jag har pratat med sami.. .. och det är en 220kr så som vi brukar spela i degerfors... fast denna med 1 rebuy... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hygglo Postad 3 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 3 Januari , 2007 Ok tack. Jag kommer. Är det någon mer som tänker spela? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Disturbed1 Postad 3 Januari , 2007 Rapport Share Postad 3 Januari , 2007 Det är ett gäng som är intresserade, i dagsläget vet jag om 4 som kommer lira på lördag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Disturbed1 Postad 4 Januari , 2007 Rapport Share Postad 4 Januari , 2007 Så från forumet här är det lomin o hygglo som kommer? Lomin, fick du med dig nån polare? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lomin Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 jag fick inte med någon och just nu så får jag inte med mig själv heller... har ingen att åka ut dit med... men ska försöka hitta någon att åka med eller låna bil av. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hygglo Postad 5 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 Du kan åka med mig om du vill Lomin, jag har plats för precis en person till i min lilla bil med två barnstolar. Det är klart, om du orkar vänta på mig när du åker ut först och jag går ända till heads up och vinner. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lomin Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 jag åker gärna med dig om jag får. har du något nummer som du kan nås på ? så att vi kan höras innan . mig når du på nummer : 0736 444 666 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hygglo Postad 6 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 6 Januari , 2007 Jag skickar PM Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Disturbed1 Postad 16 Januari , 2007 Rapport Share Postad 16 Januari , 2007 3/2 Kör dom en turnering igen. Lesjöfors kommer ha sin nästa turnering 10/2. Mvh Sami Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lomin Postad 2 Februari , 2007 Rapport Share Postad 2 Februari , 2007 så vilka komma imorgon till uniteds andra tävling ? jag och lillebrorsan dyker i alla fall upp.. jag måste ju försvara min förra vinnst Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hygglo Postad 2 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 2 Februari , 2007 Jag kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lomin Postad 2 Februari , 2007 Rapport Share Postad 2 Februari , 2007 bra det. jag prata med stefan och dom tyckte att man skulle försöka vara där typ en 15-20 minuter före.. så att vi kan komma igång till 13.00 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Disturbed1 Postad 2 Februari , 2007 Rapport Share Postad 2 Februari , 2007 I will be there.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jessica Postad 14 April , 2007 Rapport Share Postad 14 April , 2007 I sommar är jag med i varje tunering, då jag kommit "hem". Hoppas ni fortfarande håller på då! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts