Gå till innehåll

Datorproblem!!! Behöver hjälp!!!


olalun

Recommended Posts

Jag uppdaterade av någon anledning min webläsare till Internet Explorer 7.0 medan jag höll på att spela på vikingbetpoker (Tribeca). När jag hade startat om datorn och skulle logga in på vikingbet igen, så går det inte. Kommer upp detta felmeddelande:

 

Client Application has encountered a problem and needs to close. We are sorry for the inconvenience.

 

Står även en del annan gallimatias i felmeddelandet och jag kan även välja om jag vill skicka en felrapport eller inte till microsoft.

 

I Task managern så står det att programmet är "not responding".

 

Det konstiga är att jag kan öppna Victorchandlerpoker, Paddypowerpoker och andra Tribecaklienter. Det är just på vikingbetpoker jag inte kommer in.

 

Har det något att göra med att jag installerat Explorer 7.0???

 

Jag har även försökt att installerat om vikingbet, men utan framgång!

 

Eftersom att jag är totalt oduglig på datorer, så behöver jag hlälp med vad som kan vara problemet. Finns det nån vänlig själ med datorkunskaper som skulle kunna tänkas att hjläpa mig???

 

HILFE!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ett förslag:

 

Contact us

 

Our support staff are on hand 24/7 to make sure that you're never more than an email or phone call away from a helping hand. If you need to get in touch, you can:

 

* Call us free from the UK on 08000 612 652, or on 00350 49542 from outside the UK.

* Call us for free from Canada on 888 579 8844

* Fax us for free from Canada on 888 576 6718

* Email us on support@pokersupport.com

* Use the Manager Chat function from the poker software. How do I do this?

* Write to us at Vikingbet Poker Support, c/o Victor Chandler, Leanse Place, 50 Town Range, Gibraltar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har mailat dom, men eftersom att erfarneheten av pokersupporterna inte är de bästa, så prövade jag här!

 

Sedan så är de väl Tribecanätverkets support som man kommer i kontakt med och eftersom att jag kan starta alla övriga klienter på detta nätverk så tycker jag det är lite märkligt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...