aim4vegas Postad 12 December , 2006 Rapport Share Postad 12 December , 2006 Alltså man slutar aldrig att förvånas över neteller, men denna gång vete fan. Jag har inte kunnat logga in på mitt konto på en vecka trots upprepade telfonsamtal med supporten. Vi har provat allt men mitt konto förblir stängt. Hur sjukt är inte det, hos vilken annat kreditinstitut skulle det vara möjligt att inte komma åt sitt konto på en vecka. Till slut får jag iaf detta mail: Dear Valued NETELLER Member, I’ve spoken to our IT department about your account and I was advice that the fastest solution to your account is to open a new account and we will transfer your funds over once you open the new account. They are not able to fixed the problem with your account at the moment. Sorry for the inconvenience. Nån som har vart med om något liknande, de har alltså sabbat mitt konto? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thedevil Postad 12 December , 2006 Rapport Share Postad 12 December , 2006 Det där låter som ett skämt. Hade du mycket pengar eller? inte för att det spelar så stor roll i frågan men i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FeelingThis Postad 12 December , 2006 Rapport Share Postad 12 December , 2006 känns väldigt stabilt att olagningsbara fel kan uppstå Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aim4vegas Postad 12 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 12 December , 2006 jag har en massa där, tänkte ta ut innan jag drog till Thailand men samma dag stängde de kontot. Men det har mn varit med om förr så inget jag brydde mig om då jag reste samma dag. När jag kom hem för en vecka sen har jag gjort allt i min makt för att komma in. Nu är jag helt pank då jag räknat med att kunna göra uttag. Så sjukt alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts