Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
McKenzie, låter jätteintressant.

Det här vill jag också veta.

Men bra, sluta spamma min tråd...trodde jag fått svar ju! ;)

Är en discolåt för övrigt. De tok-kör den här nere i Thailand i barerna om o om igen.

Postad
Enda låtnamn jag läst som finns med i Tusenbröder är Hey Winner. Kan det vara den månne?

Nix, han menar en låt utan sång där en munspelsslinga ljuder på en vanlig beat genom hela låten. Producerad av Mikael Nord Andersson och Mikael Hansen - enbart för serien tusenbröder så vitt jag vet. Finns att hitta på diverse nedladdningsställen om du söker på "Tusenbröder Theme" eller liknande.

Postad
Enda låtnamn jag läst som finns med i Tusenbröder är Hey Winner. Kan det vara den månne?

Nix, han menar en låt utan sång där en munspelsslinga ljuder på en vanlig beat genom hela låten. Producerad av Mikael Nord Andersson och Mikael Hansen - enbart för serien tusenbröder så vitt jag vet. Finns att hitta på diverse nedladdningsställen om du söker på "Tusenbröder Theme" eller liknande.

Vet precis vilken låt han menar. Den är råskön ju! Men såvitt jag minns så är det bara en enda låt som spelas med jämna mellanrum i serien/filmen och det är väl den med munspelet. Vilken låt är isf Hey Winner?