Donner Postad 12 December , 2006 Rapport Postad 12 December , 2006 som är en cover på Scott Makenzies (stavning) låt san franscisco? Den när de rabblar upp massa namn på städer. Citera
eurythmech Postad 12 December , 2006 Rapport Postad 12 December , 2006 McKenzie, låter jätteintressant. Det här vill jag också veta. Citera
Donner Postad 12 December , 2006 Författare Rapport Postad 12 December , 2006 McKenzie, låter jätteintressant.Det här vill jag också veta. Men bra, sluta spamma min tråd...trodde jag fått svar ju! Är en discolåt för övrigt. De tok-kör den här nere i Thailand i barerna om o om igen. Citera
Jennez Postad 12 December , 2006 Rapport Postad 12 December , 2006 Min flickvan har den pa CD i bilen. Jag vet dock inte vad den heter. Citera
urmy Postad 12 December , 2006 Rapport Postad 12 December , 2006 Global Deejays - The Sound of San Francisco Citera
Donner Postad 12 December , 2006 Författare Rapport Postad 12 December , 2006 Global Deejays - The Sound of San Francisco Tyvm Citera
urmy Postad 12 December , 2006 Rapport Postad 12 December , 2006 Np, alla donationer kan skickas till urmyrakeback @ full tilt. Citera
León Postad 12 December , 2006 Rapport Postad 12 December , 2006 Skickar min nästa månadslön till den som vad namnet på "munspelslåten" som spelas under eftertexterna i Tusenbröder, både filmen och serieavsnitten. Citera
RayIV Postad 13 December , 2006 Rapport Postad 13 December , 2006 Tusenbröder - Theme? Ship it. Citera
Donner Postad 13 December , 2006 Författare Rapport Postad 13 December , 2006 Enda låtnamn jag läst som finns med i Tusenbröder är Hey Winner. Kan det vara den månne? Citera
RayIV Postad 13 December , 2006 Rapport Postad 13 December , 2006 Enda låtnamn jag läst som finns med i Tusenbröder är Hey Winner. Kan det vara den månne? Nix, han menar en låt utan sång där en munspelsslinga ljuder på en vanlig beat genom hela låten. Producerad av Mikael Nord Andersson och Mikael Hansen - enbart för serien tusenbröder så vitt jag vet. Finns att hitta på diverse nedladdningsställen om du söker på "Tusenbröder Theme" eller liknande. Citera
Donner Postad 13 December , 2006 Författare Rapport Postad 13 December , 2006 Enda låtnamn jag läst som finns med i Tusenbröder är Hey Winner. Kan det vara den månne? Nix, han menar en låt utan sång där en munspelsslinga ljuder på en vanlig beat genom hela låten. Producerad av Mikael Nord Andersson och Mikael Hansen - enbart för serien tusenbröder så vitt jag vet. Finns att hitta på diverse nedladdningsställen om du söker på "Tusenbröder Theme" eller liknande. Vet precis vilken låt han menar. Den är råskön ju! Men såvitt jag minns så är det bara en enda låt som spelas med jämna mellanrum i serien/filmen och det är väl den med munspelet. Vilken låt är isf Hey Winner? Citera
Recommended Posts